Forum www.sandbox.fora.pl Strona Główna
  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Galerie   Rejestracja   Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj 

[Flow Graph] Wyłączanie Nanosuit (Poradnik)

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum www.sandbox.fora.pl Strona Główna -> CryEngine 3™
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
luki99




Dołączył: 22 Mar 2010
Posty: 237
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 15:16, 23 Sty 2012 Temat postu: [Flow Graph] Wyłączanie Nanosuit (Poradnik)

A więc w moim pierwszym tutorialu pokażę wam jak wyłączyć Nanokombinezon bez ingerencji w pliki gry .

A więc zaczynamy od ustawienia proximity trigger:
[img]
[link widoczny dla zalogowanych]
Tworzymy flowgraph i umieszczamy :

add node -> game ->start
logic -> Any
Actor -> LocalPlayer
Nanosuit -> Filter Mode (odpowiada za funkcje skafandra (pancerz niewidzialność ) oraz FilterVisionMode (odpowiada za wizjer oraz nanowizje)

Funkcje flow graph odpowiadające za kombinezon ustawiamy wedle uznania a następnie łączymy to tak jak na zdjęciu poniżej :
[link widoczny dla zalogowanych]

W ten sposób możemy dowolnie wyłączać/włączać poszczególne opcje NS .

Proszę o rady na przyszłość i opinie dotyczące tutorialu.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez luki99 dnia Pon 15:36, 23 Sty 2012, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
eto




Dołączył: 13 Cze 2010
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 12:53, 03 Lut 2012 Temat postu:

wiem ze moge teraz cie urazic, ale jest bardzo biedny, tutorial ma nauczac i byc przejrzysty, twoj nie uczy nic, tylko i wylacznie jednej konkretnej mozliwosci ktorej i tak nikt nie zrozumie bo nic nie tlumaczysz.
dlaczego game -> start?
czym jest logic -> any?
kto to localplayer?
dlaczego proximity trigger skoro sa inne rodzaje?

takie pytania ma kazdy poczatkujacy i od tego sa bardziej zaawansowani, by to wytlmaczyc. poza tym staraj sie unikac burdelu w fg editorze, wiem ze i tak bedzie dzialac (wszak bedzie dzialac nawet jak wszystkie node'y nalozysz na siebie), ale tu chodzi o przejrzystosc.

jesli czegos nie rozumiesz, to poszukaj w internecie, tam jest wszystko i jak zrozumiesz to ubierz to w swoje slowa. no chyba ze nie ma tego albo nie dziala dalej, wtedy po prostu przyznaj sie do bledu.

zreszta zobacz tutaj:
[link widoczny dla zalogowanych]

nad kazdym moim tutorialem spedzilem po kilka godzin by to ladnie i zrozumiale dla kazdego wyjasnic.

z checia zrobilbym kolejne ale na ww forum cos modding crysisa/developing ce3 niebardzo i po prostu nie mam motywacji


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez eto dnia Pią 12:56, 03 Lut 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
luki99




Dołączył: 22 Mar 2010
Posty: 237
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 20:37, 03 Lut 2012 Temat postu:

Dziękuje za sugestie . Następnym razem bardziej rozwinę temat zanim wstawię go na forum . To był mój pierwszy w życiu tutek ale z następnym się postaram o wiele bardziej .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum www.sandbox.fora.pl Strona Główna -> CryEngine 3™ Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1


Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB Š 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by JR9 for stylerbb.net
Regulamin