Forum www.sandbox.fora.pl Strona Główna
  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Galerie   Rejestracja   Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj 

Nowe modele By Szczekus

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum www.sandbox.fora.pl Strona Główna -> [FC]Gotowce
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
KT/Szczekus
****Administrator****
****Administrator****



Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 101 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");

PostWysłany: Pon 0:36, 22 Lut 2010 Temat postu: Nowe modele By Szczekus



Witam,
Z racji że coraz więcej osób używa moich palm w swoich pracach, nie zawsze za moim pozwoleniem, postanowiłem oficjalnie wypuścić je, aby każdy mógł z nich korzystać.

Palmy są przystosowane z myślą o użyciu ich jako roślinność, dlatego nie zaleca się używania ich jako Brush( choć jest to do zrobienia za pomocą Data Base View ).

Oto szybki podgląd, jak sprawują się w edytorze.
[link widoczny dla zalogowanych]

Download:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Proszę tylko o to aby nikt nie zapomniał dodać mnie jako ich autora i poinformować o ich użyciu w swoim projekcie Wink.

EDIT:
A to dawno już obiecane skały. Jest ich w sumie 15 ( 5 modeli po 3 rodzaje tekstur ). Gotowe do użycia jako Brush lub vegetacja.

Brush:
[link widoczny dla zalogowanych]

Vegetacja:
[link widoczny dla zalogowanych]


Download:
[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

EDIT2:
Dodaję do ściągnięcia paczkę która zawiera zarówno palmy jak i skały.
Download full package( dzięki Didjay )
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 3 razy

Ostatnio zmieniony przez KT/Szczekus dnia Nie 15:21, 12 Wrz 2010, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
brda
Moderator
Moderator



Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 304
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kambodża

PostWysłany: Pon 22:49, 22 Lut 2010 Temat postu:

dobra robora,i świetnie wygląda

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sniper
Administrator forum
Administrator forum



Dołączył: 24 Lut 2008
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 33 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 9:25, 23 Lut 2010 Temat postu:

Ładne żywe kolory tekstur.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
arcadius113




Dołączył: 20 Lis 2009
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Słupsk

PostWysłany: Wto 11:51, 23 Lut 2010 Temat postu:

Piękne palmy super.
Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pią 0:21, 05 Mar 2010 Temat postu:

noo stary wlasnie ogladalem filma tego francuza co tak fajnie napierdziela mapki i sie spytalem skad ma te zajebiste palmy i wtedy mowil to robota szczekus na poczatku nie kumalem co to wogole znaczy szczekus ale teraz wiem, tez skorzystam wymiatasz Smile i dziekuje
Powrót do góry
kata55




Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Dolnoslaskie

PostWysłany: Wto 15:01, 24 Sie 2010 Temat postu:

Pls zrob reupload tych palm bo ja nie moge ich pobrac(nie ma takiego pliku na stronie)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KT/Szczekus
****Administrator****
****Administrator****



Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 101 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");

PostWysłany: Wto 23:52, 24 Sie 2010 Temat postu:

Zrobię nowy upload jak tylko dostanę te pliki od osób które już je ściągnęły, ja niestety nie mam ich już na dysku twardym Neutral .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KT/Szczekus
****Administrator****
****Administrator****



Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 101 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");

PostWysłany: Śro 19:35, 01 Wrz 2010 Temat postu:

Update pierwszego posta. Dodałem opis i linki do ściągnięcia skał.
Niedługo naprawię link do palm.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kata55




Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Dolnoslaskie

PostWysłany: Śro 22:16, 01 Wrz 2010 Temat postu:

dzieki

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kata55




Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Dolnoslaskie

PostWysłany: Sob 20:47, 04 Wrz 2010 Temat postu:

No minelo troche czasu i głusza...Moze cos napiszesz?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KT/Szczekus
****Administrator****
****Administrator****



Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 101 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");

PostWysłany: Sob 23:54, 11 Wrz 2010 Temat postu:

Dodałem nowe linki do palm( filefactory i rapidshare ) oraz paczkę( i logo ) stworzoną przez zaprzyjaźnionego moddera, Didjay`a.

Miłej zabawy!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kata55




Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Dolnoslaskie

PostWysłany: Nie 12:26, 12 Wrz 2010 Temat postu:

Ale ktory link jest do paczki???

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KT/Szczekus
****Administrator****
****Administrator****



Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 101 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");

PostWysłany: Nie 15:21, 12 Wrz 2010 Temat postu:

Kliknij na ten d*pny banner na samym dole, w sumie tam wszystko pisze ( download full package ) Wink.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bołmen




Dołączył: 17 Paź 2010
Posty: 489
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Far Cry

PostWysłany: Wto 16:09, 02 Lis 2010 Temat postu:

czym ty takie coś robiłeś kolego??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KT/Szczekus
****Administrator****
****Administrator****



Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 101 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");

PostWysłany: Wto 18:23, 02 Lis 2010 Temat postu:

3DS Max 7,9 + Gimp + Crazy Bump

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Disturbed
Specjalista
Specjalista



Dołączył: 17 Lip 2009
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań Know How*

PostWysłany: Wto 21:08, 02 Lis 2010 Temat postu:

Dobre Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bołmen




Dołączył: 17 Paź 2010
Posty: 489
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Far Cry

PostWysłany: Czw 18:14, 04 Lis 2010 Temat postu:

osk ściąłem palmy i co dalej ??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KT/Szczekus
****Administrator****
****Administrator****



Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 101 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");

PostWysłany: Czw 19:34, 04 Lis 2010 Temat postu:

Jeśli chcesz je użyć do moda to wklejasz je do "Mods/<nazwa>/Objects/Palms/*".

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kata55




Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Dolnoslaskie

PostWysłany: Czw 19:54, 04 Lis 2010 Temat postu:

A mam problem z CrazyBumpem: kiedy wejde do jakiegos folderu i najade na jakis obrazek lub bede w nim siedzial wiecej niz 2 sekundy to mi sie wylacza.
Dlaczego tak sie dzieje? I jak moge sie tego pozbyc?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bołmen




Dołączył: 17 Paź 2010
Posty: 489
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Far Cry

PostWysłany: Pią 15:39, 05 Lis 2010 Temat postu:

odpakowałem ale jak je ustawiam w grze to są jakieś czerwone

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bołmen




Dołączył: 17 Paź 2010
Posty: 489
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Far Cry

PostWysłany: Pią 15:49, 05 Lis 2010 Temat postu:

błąd nieaktualny super to!!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KT/Szczekus
****Administrator****
****Administrator****



Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 101 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");

PostWysłany: Pią 16:04, 05 Lis 2010 Temat postu:

Coś w ogóle jest nie tak z tymi paczkami... sprawdzę i naprawię linki w najbliższym czasie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bołmen




Dołączył: 17 Paź 2010
Posty: 489
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Far Cry

PostWysłany: Pią 16:14, 05 Lis 2010 Temat postu:

nie bo nie odpakowałem wszystkiego już działa

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bołmen




Dołączył: 17 Paź 2010
Posty: 489
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Far Cry

PostWysłany: Pią 16:27, 05 Lis 2010 Temat postu:

a da się zrobić je jako brush jak tak to opisz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kata55




Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Dolnoslaskie

PostWysłany: Pią 17:01, 05 Lis 2010 Temat postu:

Jako brush? Jasne.Proscizna. Wstawiasz folder z palmami i skalami do folderu z far cryem i w edytorze map stawiasz dowolnego brusha(np. box) i w parametrach pierwsza linijka to prefab. klikasz w trzy kropki przy sciezce oraz wybierasz owe palmy.

Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Disturbed
Specjalista
Specjalista



Dołączył: 17 Lip 2009
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań Know How*

PostWysłany: Pią 17:04, 05 Lis 2010 Temat postu:

LOL!
Wystarczy w głównym folderze FC zrobić nowy folder o nazwie "Objects"
Potem wejść do edytora kliknać brusz i tam masz modele, które wkleiłeś.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KT/Szczekus
****Administrator****
****Administrator****



Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 101 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");

PostWysłany: Pią 17:33, 05 Lis 2010 Temat postu:

Pisałem to już wcześniej, ale chłopaki lubią sobie życie utrudniać z tego co widzę Razz
Taka metoda jaką opisał kata55 ma zastosowanie gdy chcemy użyć nowych modeli do mapy, bez potrzeby tworzenia jej jak mod. Wtedy obiekty wrzucamy do folderu o dowolnej nazwie w katalogu, gdzie znajduje się mapa.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum www.sandbox.fora.pl Strona Główna -> [FC]Gotowce Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1


Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB Š 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by JR9 for stylerbb.net
Regulamin