Forum www.sandbox.fora.pl Strona Główna
  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Galerie   Rejestracja   Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj 

"szyby" na mapach mp w wersji 1.33

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum www.sandbox.fora.pl Strona Główna -> [FC]Obiekty: organizacja i wstawianie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Pon 23:41, 28 Wrz 2009 Temat postu: "szyby" na mapach mp w wersji 1.33

witam Very Happy

Nie wiem, czy dobry dział wybrałem, ale spróbujmy...

czy da sie z jego sandboxa edytować/podejrzeć choćby tzw "szyby" w wersji 1.33 (mapki mp)? Próbowałem, ale..jak na razie nie wyszło mi to ;D Jeśli tak, to proszę o tzw "łopatę" Very Happy
Powrót do góry
Sniper
Administrator forum
Administrator forum



Dołączył: 24 Lut 2008
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 33 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 0:03, 29 Wrz 2009 Temat postu: Re: "szyby" na mapach mp w wersji 1.33

unkassw napisał:
edytować/podejrzeć choćby tzw "szyby"


chodzi ci o szyb wentylacyjny ? Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Wto 0:15, 29 Wrz 2009 Temat postu: Re: "szyby" na mapach mp w wersji 1.33

Na wersji 1.33 (na 1.4 nie ma) na mapach multiplayer jest...niewidoczne ograniczenie poruszania sie. Cos jak szyba, która stoi Ci na drodze. np mapa mp_freighter - z pozycji ataku 2 flaga i górka za pomostem - nie da się wejść, bo "szyba". Rzucając granat ten się odbija. Inny przykład - mapa mp_airstrip, na końcu pasa startowego 2 silosy czy kominy, za nimi płot - nie da się przskoczyc, bo szyby..Rzucasz kamieniem i ten sie odbija. Z pozycji obserwatora też natrafiasz na to samo. Podkreślam - wersja 1.33

Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Wto 0:29, 29 Wrz 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Disturbed
Specjalista
Specjalista



Dołączył: 17 Lip 2009
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań Know How*

PostWysłany: Wto 9:09, 29 Wrz 2009 Temat postu:

AAAA chodzi ci o Collision ?
Wchodzisz w brush/editor i wybierasz Collision 50x50 NP


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sniper
Administrator forum
Administrator forum



Dołączył: 24 Lut 2008
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 33 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 11:43, 29 Wrz 2009 Temat postu:

no jasne, to jest collision, niewidzialna ściana uniemożliwiająca chodzenie po górach czy po za mapkę.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Wto 20:43, 29 Wrz 2009 Temat postu:

no faktycznie, szyby to te collision. A czy można jakimś ustawieniem zrobic je wszystkie np pomarańczowe ?
Powrót do góry
Disturbed
Specjalista
Specjalista



Dołączył: 17 Lip 2009
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań Know How*

PostWysłany: Wto 21:19, 29 Wrz 2009 Temat postu:

Tego się raczej nie da . ale zamiast collision możesz zrobić np : sciany zwykłe i je powiększyć i zmienić rodzaj shadera na "FlareProc" i wybrać kolor pomaranczowy . Wtedy zamiast ściany pojawi się pomaranczowa "mgiełka"

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum www.sandbox.fora.pl Strona Główna -> [FC]Obiekty: organizacja i wstawianie Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1


Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB Š 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by JR9 for stylerbb.net
Regulamin