Forum www.sandbox.fora.pl Strona Główna
  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Galerie   Rejestracja   Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj 

Zamknięte drzwi!

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum www.sandbox.fora.pl Strona Główna -> [FC]Obiekty: organizacja i wstawianie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
Sprouse




Dołączył: 16 Wrz 2009
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 15:19, 20 Wrz 2009 Temat postu: Zamknięte drzwi!

Od ponad godziny męcze się z drzwiami! Jak zrobić, by AutomaticDoor się nie otwierały? Może to głupie pytanie, ale chcę, by dało się je otworzyć tylko poprzez pociągnięcie dźwigni. Próbowałem zmniejszać rozmiary (BBOX_Size), ale to tylko pogarsza sprawę, a i tak drzwi można otworzyć.
Ze zwykłymi drzwiami też się męczyłem, ale nie mogłem wczytać do AnimatedModel nic, co nie byłoby w rozszerzeniu .cga Evil or Very Mad


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sniper
Administrator forum
Administrator forum



Dołączył: 24 Lut 2008
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 33 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 17:38, 20 Wrz 2009 Temat postu:

odznaczamy to pole:



Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sprouse




Dołączył: 16 Wrz 2009
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 17:54, 20 Wrz 2009 Temat postu:

To jednak nie załatwia sprawy, ponieważ pojawia się akcja "naciśnij klawisz AKCJI, aby otworzyć drzwi". Confused

EDIT//
Oczywiście, mogę użyć akcji "ForceClose" dla jednorazowego Proximity Tiggera, ale czy nie da się tego obejść?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Sprouse dnia Nie 17:59, 20 Wrz 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Disturbed
Specjalista
Specjalista



Dołączył: 17 Lip 2009
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań Know How*

PostWysłany: Nie 19:37, 20 Wrz 2009 Temat postu:

Możesz do rozszeżyć Razz
A jezeli chodzi o drzwi które nie maja sie wogóle otwierać w tej misji to wchodzisz w Brush GLM/WW2Indust/door i tam masz takie drzwi .
A jeżeli chces żeby drzwi po prostu zablokowane były to wejdz w database view i wejdź w Doors and switches .
potem w archetype entity (nad brush) i wejdź w Doors_And_Switches i wybierz AutomaticDoor . Potem ustaw triggera który te drzwi wyłącza
(Disable)


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KT/Szczekus
****Administrator****
****Administrator****



Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 101 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");

PostWysłany: Nie 20:25, 20 Wrz 2009 Temat postu:

Drzwi które otwierają się TYLKO za pomocą przełącznika:

Z Entity->Doors wybieramy "Automatic Door" i ustawiamy na mapie. Potem wstawiamy "Proximity Trigger" który będzie naszym przełącznikiem. Kiedy mamy go zaznaczonego zjeżdżamy w opcjach na dół, w "Input/Output Events" klikamy "OnEnter",potem "Pick New" i zaznaczamy drzwi. Drzwi zaznaczamy 2 razy, dając event`a najpierw "Activate" a następnie "Open", kolejność ta jest ważna!
Teraz w naszym "Automatic Door" do "OnClosed" wybieramy nasze drzwi i dajemy akcję "DeActivate". Dzięki temu same wyłączają się jak tylko zostaną zamknięte.

Ważne ustawienia:
1.Proximity Trigger
-ActivateWithUseButton= True

2.Automatic Door
-Automatic= False
-Close Delay= no lepiej trochę zwiększyć jeśli gracz ma mieć szansę przejść przez nie ^^
-Enabled= False

Powinno śmigać, u mnie działa(patch 1.4).


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sprouse




Dołączył: 16 Wrz 2009
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 21:10, 20 Wrz 2009 Temat postu:

KT - Po lekkiej modyfikacji twojego sposobu wszystko działa, dzięki, po raz czwarty Wink

Ale co zrobić z Proximity Tigger, aby po wejściu w niego pojawiała się opcja "Naciśnij klawisz AKCJI by..." - aby było wiadomo, że można coś otworzyc takie drzwi.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KT/Szczekus
****Administrator****
****Administrator****



Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 101 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");

PostWysłany: Nie 23:44, 20 Wrz 2009 Temat postu:

W opcjach tego Triggera w polu "TextInstruction" możesz wpisać tekst który wyświetli się na ekranie po wejściu w niego Wink

Jak wszystko działa to spoko. Jak zawsze cieszę się że mogłem pomóc Wink


Post został pochwalony 1 raz

Ostatnio zmieniony przez KT/Szczekus dnia Pon 11:23, 21 Wrz 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Sob 21:37, 17 Paź 2009 Temat postu:

Chce zrobic mape w ktorej jest labirynt z dzrwiami ktore Question maja sie otworzyc dzieki przyciskowi na drugim koncu labiryntu.
Powrót do góry
KT/Szczekus
****Administrator****
****Administrator****



Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 101 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");

PostWysłany: Sob 22:35, 17 Paź 2009 Temat postu:

Jeśli chcesz użyć tego samego rodzaju drzwi o którym była tu mowa to po prostu zrób tak jak pisałem, z wyjątkiem właściwości "Close Delay"-ustaw maksymalną wartość(wpisz 99999 albo coś). W ten sposób drzwi zostaną otwarte(dość długo...).

Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum www.sandbox.fora.pl Strona Główna -> [FC]Obiekty: organizacja i wstawianie Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1


Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB Š 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by JR9 for stylerbb.net
Regulamin