| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat | 
	
	
		| Autor | Wiadomość | 
	
		| Bołmen 
 
 
 Dołączył: 17 Paź 2010
 Posty: 489
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 12 razy
 Ostrzeżeń: 0/3
 Skąd: Far Cry
 
 | 
			
				|  Wysłany: Nie 13:38, 17 Paź 2010 Temat postu: archetype entite |  |  
				| czemu jak włanczam >window>show data base viev i biore coś z tego menu np trigeny z bazukami to jak wchodze do gry z nimi to nie mogą strzelać albo jak ludzie z karabinami z tego menu ustawiam ich i nie mają karabinów a biorę np  grunt_falcon jestem nowy :
   
 Post został pochwalony 0 razy
 
 Ostatnio zmieniony przez Bołmen dnia Nie 14:25, 17 Paź 2010, w całości zmieniany 2 razy
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   |  | 
       |  | 
    
	
		| Sniper Administrator forum
 
  
 
 Dołączył: 24 Lut 2008
 Posty: 343
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 33 razy
 Ostrzeżeń: 0/3
 
 
 | 
			
				|  Wysłany: Nie 14:35, 17 Paź 2010 Temat postu: |  |  
				| bo są to tylko modele które nie mają sztucznego AI.
 
 Post został pochwalony 1 raz
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   
	
		| Bołmen 
 
 
 Dołączył: 17 Paź 2010
 Posty: 489
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 12 razy
 Ostrzeżeń: 0/3
 Skąd: Far Cry
 
 | 
			
				|  Wysłany: Nie 15:07, 17 Paź 2010 Temat postu: |  |  
				| a jak zrobic  żeby z menu entity>ai ludzie typu grunt,merc_cower i inne mogli mówić na przykład tak jak w kampani np tam jest,już nie żyjesz,i tak dalej za pomoc chwale posta
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   
	
		| KT/Szczekus ****Administrator****
 
  
 
 Dołączył: 06 Sie 2009
 Posty: 823
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 101 razy
 Ostrzeżeń: 0/3
 Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");
 
 | 
			
				|  Wysłany: Pon 10:00, 18 Paź 2010 Temat postu: |  |  
				| Jeśli chcesz żeby najemnicy których wczytasz w Data Base View, a wybierasz z Archetype Entity, mieli broń, musisz najpierw załadować tzw. Equipment Pack. Aby to zrobić kliknij w zakładkę "Mission" u góry, nastepnie "Edit Equipment Packs", "Import".
 Gotowce znajdują się w folderze "Far Cry/Editor/Equipment_packs/*". Najlepiej wybrać ten o nazwie "Equipment1.eqp". Potem wystarczy kliknąć OK i wszyscy najemnicy będą cieszyli się z nowych pukawek którymi mogą Ci skopać tyłek( bądź nacieszyć się kilka sekund ).
 
 Natomiast jeśli najemnicy zrobieni przez Ciebie mają się odzywać, musisz podać im Sound Pack. W ich właściwościach jest taka opcja. Dostępne i odpowiednie dla najemników są:
 - voiceA
 - voiceB
 - voiceC
 - voiceD
 
 Wystarczy wpisać nazwę w odpowiednie pole o którym wspominałem. Koniecznie zachowując duże i małe litery!
 
 P.S: Napisałem wiadomość już wczoraj ale nawalił mi net. Jak widać tp posługuje się obcym im pojęciem "stałego połączenia z internetem"...
 Piszę z komórki więc mogłem się gdzieś pomylić
  . 
 Post został pochwalony 1 raz
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   
	
		| Bołmen 
 
 
 Dołączył: 17 Paź 2010
 Posty: 489
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 12 razy
 Ostrzeżeń: 0/3
 Skąd: Far Cry
 
 | 
			
				|  Wysłany: Wto 14:16, 19 Paź 2010 Temat postu: |  |  
				| nadal nie działa
   
 Post został pochwalony 0 razy
 
 Ostatnio zmieniony przez Bołmen dnia Wto 14:36, 19 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   
	
		| Bołmen 
 
 
 Dołączył: 17 Paź 2010
 Posty: 489
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 12 razy
 Ostrzeżeń: 0/3
 Skąd: Far Cry
 
 | 
			
				|  Wysłany: Wto 14:20, 19 Paź 2010 Temat postu: |  |  
				| nie rozumiem bo nadal nie chcą gadac
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   
	
		| KT/Szczekus ****Administrator****
 
  
 
 Dołączył: 06 Sie 2009
 Posty: 823
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 101 razy
 Ostrzeżeń: 0/3
 Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");
 
 | 
			
				|  Wysłany: Wto 17:14, 19 Paź 2010 Temat postu: |  |  
				| Po wpisaniu np. "voiceA" musisz kliknąć w inna opcję aby zastosować zmiany, potem przycisnąć "Reload script".
 
 Post został pochwalony 1 raz
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   
	
		| kata55 
 
 
 Dołączył: 23 Sie 2010
 Posty: 191
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 7 razy
 Ostrzeżeń: 1/3
 Skąd: Dolnoslaskie
 
 | 
			
				|  Wysłany: Śro 21:03, 17 Lis 2010 Temat postu: |  |  
				| A jak chcesz zeby gadali do siebie to wstaw AI\AIAnchor i w AIAction wybierz z listy RANDOM_TALK
 uwaga! musi byc dwoch najemnikow aby to zadzialalo.
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   
	
		|  |