Forum www.sandbox.fora.pl Strona Główna
  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Galerie   Rejestracja   Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj 

Dodatkowe skrypty

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum www.sandbox.fora.pl Strona Główna -> [FC]Skrypty , Eventy i Triggery
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
Bołmen




Dołączył: 17 Paź 2010
Posty: 489
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Far Cry

PostWysłany: Pią 21:56, 17 Gru 2010 Temat postu: Dodatkowe skrypty

Hej, czy ktoś wypisałby mi w tym temacie wszystkie skrypty typu efekt trzęsącego ekranu lub żeby obraz się przyciemnił (ale żeby nie było końca misji i takie tam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Disturbed
Specjalista
Specjalista



Dołączył: 17 Lip 2009
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań Know How*

PostWysłany: Sob 10:47, 18 Gru 2010 Temat postu:

Trzęsący się ekran możesz zrobić triggerem.
Nie pamiętam jak się nazywał ale jest chyba w folderze Entity/Others


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bołmen




Dołączył: 17 Paź 2010
Posty: 489
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Far Cry

PostWysłany: Sob 11:29, 18 Gru 2010 Temat postu:

a np zwolnione tempo czy zakrwawiony ekran?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Disturbed
Specjalista
Specjalista



Dołączył: 17 Lip 2009
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań Know How*

PostWysłany: Sob 12:19, 18 Gru 2010 Temat postu:

Zwolnione tempo? Gdzies widziałem taki skrypt w necie ale nie wiem gdzie.
A co do zakrwawionego ekranu to nie wiem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KT/Szczekus
****Administrator****
****Administrator****



Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 101 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");

PostWysłany: Sob 13:43, 18 Gru 2010 Temat postu:

Trzęsąca się kamera:
Kod:
function Mission:Event_Shake()
   local ShakeAmount=7.5;
   local ShakeAxis={x=0,y=0};
   _localplayer.cnt:ShakeCamera( ShakeAxis, ShakeAmount, 4, 3);
end


Tzw. zwolnionego tempa nie da się zrobić w FC tak, aby działało na każdym komputerze. Problem polega na tym że jeśli mamy ponad np.60fps gra zamiast działać wolniej, działa jeszcze szybciej niż normalnie...


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Disturbed
Specjalista
Specjalista



Dołączył: 17 Lip 2009
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań Know How*

PostWysłany: Nie 11:18, 19 Gru 2010 Temat postu:

A jak tego shake'a wyłączyć?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KT/Szczekus
****Administrator****
****Administrator****



Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 101 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");

PostWysłany: Nie 13:37, 19 Gru 2010 Temat postu:

Przecież to zwykły MissionScript Razz, Trigger->OnEnter i hejta Wink.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Disturbed
Specjalista
Specjalista



Dołączył: 17 Lip 2009
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań Know How*

PostWysłany: Nie 14:28, 19 Gru 2010 Temat postu:

WYłączyć

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KT/Szczekus
****Administrator****
****Administrator****



Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 101 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");

PostWysłany: Nie 14:32, 19 Gru 2010 Temat postu:

Mój błąd, źle przeczytałem. Shake ustępuje samodzielnie, nie pamiętam tylko który parametr odpowiadał za długość trwania.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Disturbed
Specjalista
Specjalista



Dołączył: 17 Lip 2009
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań Know How*

PostWysłany: Nie 19:33, 19 Gru 2010 Temat postu:

dzięki

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
arcadius113




Dołączył: 20 Lis 2009
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Słupsk

PostWysłany: Nie 20:14, 19 Gru 2010 Temat postu:

Rozwiązałem proglem z zwolnionym tempem pokaże się w poler i w Map Wreck.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KT/Szczekus
****Administrator****
****Administrator****



Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 101 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");

PostWysłany: Nie 21:44, 19 Gru 2010 Temat postu:

Jestem ciekaw jak to zrobiłeś, poczekamy zobaczymy.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez KT/Szczekus dnia Nie 21:44, 19 Gru 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kata55




Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Dolnoslaskie

PostWysłany: Sob 18:41, 01 Sty 2011 Temat postu:

Jeśli chcesz mieć slowmotion wstaw do skryptu misji to:
Kod:
function Mission:Event_slomo()
   fixed_time_step = 0.004;
--   hit_effect = "grenade_hit";
   s_SFXVolume = 0;
   p_speed_crouch=5;
   p_speed_run=15;
   p_speed_walk=10;
end

function Mission:Event_anti_slomo()
   r_MotionBlur = 1;
   r_MotionBlurDisplace = 4;
   r_MotionBlurAmount = 0.9;
   fixed_time_step = nil;
--   s_SFXVolume = 1;
--   p_speed_crouch=1.6;
--   p_speed_run=5;
--   p_speed_walk=3.5;   

end

n
Potem wstaw triggera i w Events do On Enter daj mu mission handler i
wybierz z listy Event_slomo i drugiego triggera tak samo tyle że zamiast Event_slomo wybierz Event_anti_slomo.
Chyba nie muszę wyjaśniać który trigger co włącza.
P.S. Skrypt z moda Matto4


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bołmen




Dołączył: 17 Paź 2010
Posty: 489
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Far Cry

PostWysłany: Nie 14:35, 02 Sty 2011 Temat postu:

Ale jak w niego wejdę i potem wyłączę to dźwięku na mojej mapie nie ma!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kata55




Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Dolnoslaskie

PostWysłany: Nie 14:45, 02 Sty 2011 Temat postu:

To spróbuj usunąć te trzy linijki:
Kod:
hit_effect = "grenade_hit";

i
Kod:
s_SFXVolume = 0;

oraz w anti evencie
Kod:
--   s_SFXVolume = 1;

Może zadziała. A jak chcesz surową wersje slomo to wejdz do gry,
otwórz konsolę[~] i wpisz fixed i wciśnij TAB i ci się dopełni to po tym napisz 0.00x gdzie x to stopień spowolnienia, im mniejszy tym wolniej będzie chodziła gra.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bołmen




Dołączył: 17 Paź 2010
Posty: 489
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Far Cry

PostWysłany: Nie 16:09, 02 Sty 2011 Temat postu:

N IE pomaga wyłączam i włączam edytor i to samo argh!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kata55




Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Dolnoslaskie

PostWysłany: Nie 18:43, 02 Sty 2011 Temat postu:

A no to nie wiem. Taki far cry...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KT/Szczekus
****Administrator****
****Administrator****



Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 101 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");

PostWysłany: Nie 19:25, 02 Sty 2011 Temat postu:

Nie myślałem że tak szybko się poddacie.

s_SFXVolume = 1;


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kata55




Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Dolnoslaskie

PostWysłany: Śro 17:31, 05 Sty 2011 Temat postu:

Heh szczekus ty zawsze wiesz co do czego Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KT/Szczekus
****Administrator****
****Administrator****



Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 101 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");

PostWysłany: Śro 17:39, 05 Sty 2011 Temat postu:

No, zdarza się czasami...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bołmen




Dołączył: 17 Paź 2010
Posty: 489
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Far Cry

PostWysłany: Śro 17:47, 05 Sty 2011 Temat postu:

Czasami ?! ty tak cały czas Very Happy wiesz co jest grane. Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kata55




Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Dolnoslaskie

PostWysłany: Śro 21:04, 05 Sty 2011 Temat postu:

LoL xD heh o kur chyba szczekus zawładnął światem tak jak mówił i jest wszechwidzącym i wszystko wiedzącym.
Nie no chyba nie będę pisał postów bo i tak szczekus będzie znał ich treść zanim je napiszę...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum www.sandbox.fora.pl Strona Główna -> [FC]Skrypty , Eventy i Triggery Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1


Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB Š 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by JR9 for stylerbb.net
Regulamin