Forum www.sandbox.fora.pl Strona Główna
  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Galerie   Rejestracja   Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj 

Efekty realistyczne utrudniające rozgrywkę

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum www.sandbox.fora.pl Strona Główna -> [FC]Skrypty , Eventy i Triggery
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
Sniper
Administrator forum
Administrator forum



Dołączył: 24 Lut 2008
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 33 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 10:26, 26 Lut 2008 Temat postu: Efekty realistyczne utrudniające rozgrywkę

Część 1 - Ekran

Na początku otwieramy notatnik i nazywamy go DevMode lub edytujemy stary skrypt (w folderze c:[...]/Far Cry/). Następnie piszemy lub dodajemy w nim:

Kod:
function ToggleScreenshotMode()

   if(screenshotmode~=0) then
      System:LogToConsole("REALMODE OFF-->SWITCH TO NORMAL");
      screenshotmode=0;
      hud_crosshair = "1"
      hud_disableradar= "0"
                        hud_fadeamount= "1"
                        hud_panoramic= "0"
                        hud_panoramic_height= "0"                                                         

   else
      System:LogToConsole("REALMODE ON");
      screenshotmode=1;
      hud_crosshair = "0"
      hud_disableradar= "1"             
                        hud_fadeamount= "0"   
                        hud_panoramic= "1"
                        hud_panoramic_height= "30"                                                                                   
   end

end


Oraz dodajemy po spodem linijki:
Kod:
--Input:BindCommandToKey("#ToggleScreenshotMode()","f2",1);
Input:BindCommandToKey("#ToggleScreenshotMode()","f2",1);



Zmieniamy nazwę notatnika z .txt na .lua

Na pulpicie w skrócie gry w lini komend dopisujemy –DevMode np.:

D:\Gry\FarCry\Bin32\FarCry.exe –DevMode

Uruchamiamy grę, a podczas wciskamy klawisz F2.

Wygląda to wtedy tak:



Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Sniper dnia Czw 23:01, 28 Lut 2008, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
JackGTA
Administrator forum
Administrator forum



Dołączył: 24 Lut 2008
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 16:14, 26 Lut 2008 Temat postu:

No Very Happy W końcu to napisałeś ;] Dzięki Smile

Przyda się do modu ;]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KT/Szczekus
****Administrator****
****Administrator****



Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 101 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");

PostWysłany: Nie 20:47, 16 Sie 2009 Temat postu:

Lub w konsoli("~") wpisujemy \cl_display_hud = 0(1 aby włączyć).
Można to też umieścić w Mission Script.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sniper
Administrator forum
Administrator forum



Dołączył: 24 Lut 2008
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 33 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 21:42, 03 Sty 2010 Temat postu:

no ale wtedy znikają nam nawet celowniki np w sanjperce, ag36 czy OICW ;]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum www.sandbox.fora.pl Strona Główna -> [FC]Skrypty , Eventy i Triggery Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1


Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB Š 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by JR9 for stylerbb.net
Regulamin