Forum www.sandbox.fora.pl Strona Główna
  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Galerie   Rejestracja   Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj 

misja (glupia)

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum www.sandbox.fora.pl Strona Główna -> [FC]Skrypty , Eventy i Triggery
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Nie 13:12, 09 Maj 2010 Temat postu: misja (glupia)

zrobilem tak:

Mission = {

Briefing = 0,
Objective1 = 0,
Objective2 = 0,

};


function Mission:OnInit()
-- you may want to load a string-table etc. here...
end

function Mission:OnUpdate()
local i;
local bFinished=1;
for i,objective in Mission do
if (type(objective)~="function") then
if (objective==0) then
bFinished=0;
else
end
end
end
if (bFinished==1) then
self.Finish();
end
end


function Mission:Finish()
-- go to next mission...
end

function Mission:Event_init_mission()

-- r_checkSunVis=2;
-- r_Contrast=0.6;
-- fov=90;
-- e_terrain_caustics=0;
-- hud_panoramic=0;
-- e_water_ocean=1;
-- e_shadow_maps=0;
-- r_VolumetricFog=0;
-- r_WaterRefractions=0;
-- r_Contrast=0.65;
end

-- Ingame Messages (Mission Objectives)

function Mission:Event_objective1()

Hud:AddMessage('zabij swinie z tesco',10);
Hud:SetRadarObjective("radar1");
Hud:PushObjective({},"zabij swinie z tesco");

end

function Mission:Event_objective2()

Hud:AddMessage('rozwal samochod najemnikow',10);
Hud:SetRadarObjective("radar2");
Hud:PushObjective({},"rozwal samochod najemnikow");
Hud:CompleteObjective("zabij swinie z tesco");

end

function Mission:Event_objective3()

Hud:AddMessage('dostan sie do domu andrzeja leperra',10);
Hud:SetRadarObjective("radar3");
Hud:PushObjective({},"dostan sie do domu andrzeja leperra");
Hud:CompleteObjective("rozwal samochod najemnikow");

end


Jak mam zrobic by dzialaly 2 i 3 zadanie?????
Powrót do góry
KT/Szczekus
****Administrator****
****Administrator****



Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 101 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");

PostWysłany: Nie 14:10, 09 Maj 2010 Temat postu:

Sprecyzuj pytanie bo ten skrypt jest dobry z tego co widzęWink.
Chodzi Ci o to jak aktywować te misje w grze?


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Nie 14:44, 09 Maj 2010 Temat postu:

w ProximityTrigger obok swini
On Enter
Mission[objective 1]
Pig 1[AcceptSound]

a w swinie
On OnDeath
Mission 1[objective 1]

gdy zabijam swinie nie zalicza mi misji!
Jak zrobic to by zaliczylo?


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Nie 14:45, 09 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Nie 18:13, 09 Maj 2010 Temat postu:

???
Powrót do góry
KT/Szczekus
****Administrator****
****Administrator****



Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 101 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");

PostWysłany: Nie 18:21, 09 Maj 2010 Temat postu:

W świni musisz wybrać swoją drugą misję, bo zauważ, że to w niej zaliczasz pierwszą( CompleteObjective ) i uaktywniasz następną Wink.

Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Nie 19:12, 09 Maj 2010 Temat postu:

A 3 jak zrobic ze jak wchodzisz do budynku ,zaliczasz misje?
Przez dzwi mozna?
Powrót do góry
KT/Szczekus
****Administrator****
****Administrator****



Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 101 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");

PostWysłany: Nie 19:22, 09 Maj 2010 Temat postu:

Najprościej postawić "Proximity Trigger" w progu i dac ją w "OnEnter". W drzwiach będzie to prawdopodobnie "OnOpen" bądź "OnOpened", nie pamiętam dokładnie.

Post został pochwalony 1 raz

Ostatnio zmieniony przez KT/Szczekus dnia Nie 19:23, 09 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Nie 19:25, 09 Maj 2010 Temat postu:

dzieki za wszystko
Powrót do góry
KT/Szczekus
****Administrator****
****Administrator****



Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 101 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");

PostWysłany: Nie 19:48, 09 Maj 2010 Temat postu:

Nie ma sprawy( pochwal posta/y Razz ), polecam się na przyszłość Smile.

Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum www.sandbox.fora.pl Strona Główna -> [FC]Skrypty , Eventy i Triggery Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1


Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB Š 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by JR9 for stylerbb.net
Regulamin