Forum www.sandbox.fora.pl Strona Główna
  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Galerie   Rejestracja   Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj 

Pare pytań odnośnie filmików

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum www.sandbox.fora.pl Strona Główna -> [FC]Skrypty , Eventy i Triggery
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
Bołmen




Dołączył: 17 Paź 2010
Posty: 489
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Far Cry

PostWysłany: Śro 19:29, 05 Sty 2011 Temat postu: Pare pytań odnośnie filmików

Chciałbym stworzyć takie coś w filmiku że koleś którego nagrywam pada jak by dostał kulkę jak takie coś zrobić?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KT/Szczekus
****Administrator****
****Administrator****



Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 101 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");

PostWysłany: Pią 9:36, 07 Sty 2011 Temat postu:

W 90% tak, ale w większości przypadków nie będzie to działać( w zwykłym FC, w modzie to inna bajka ).

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bołmen




Dołączył: 17 Paź 2010
Posty: 489
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Far Cry

PostWysłany: Pią 11:08, 07 Sty 2011 Temat postu:

A wiesz jak sie takie coś robi?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KT/Szczekus
****Administrator****
****Administrator****



Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 101 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");

PostWysłany: Pią 16:12, 07 Sty 2011 Temat postu:

Nie bardzo mam czas żeby się z tym bawić, trzeba edytować skrypt AnimObject.lua.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bołmen




Dołączył: 17 Paź 2010
Posty: 489
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Far Cry

PostWysłany: Pią 17:39, 07 Sty 2011 Temat postu:

Nie umiem edytować skryptów Sad

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Disturbed
Specjalista
Specjalista



Dołączył: 17 Lip 2009
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań Know How*

PostWysłany: Pią 18:11, 07 Sty 2011 Temat postu:

Ja się na skryptach nie znam, ale da się to pewnie przez połączenie AnimObject i deadbody zrobić, ponieważ w deadbody jest taki event , że się robi bezwładny człowiek ;p


O! Właśnie. Zamiast Anim Object daj do filmiku dead body (bo nim się chyba też rusza w filmiku) i potem masz taki event (nie pamietam jak się nazywa) ze sie bezwładny robi.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Disturbed dnia Pią 18:12, 07 Sty 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bołmen




Dołączył: 17 Paź 2010
Posty: 489
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Far Cry

PostWysłany: Pią 21:12, 07 Sty 2011 Temat postu:

Zobaczę.
EDIT:
nie działa jak włączam event w filmiku z NimObjects to on tylko się trochę odchyla do tyłu i stoi nie działa Sad


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Bołmen dnia Pią 21:15, 07 Sty 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KT/Szczekus
****Administrator****
****Administrator****



Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 101 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");

PostWysłany: Pią 23:49, 07 Sty 2011 Temat postu:

Pisałem że działa nie do końca poprawie Wink.
Jeśli ma to być ujęcie tylko i wyłącznie ukazujące jego śmierć( bez animacji bądź zmiany pozycji ), to dodaj ImpulseTrigger( dalej IT ). Wyłącz mu Enabled, dopasuj kierunek i siłę impulsu i wstaw DeadBody( DB ) w triggera. Teraz dodaj tego właśnie triggera razem z DB do scenki i dodaj ścieżkę "Event" dla każdego osobno. W IT ustaw dwa klucze jeden za drugim( w pierwszym daj Enable, w drugim Enter ), natomiast w DB do wyboru masz tylko "Awake".

Jeśli to nie zadziała no to sorry Winnetou...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bołmen




Dołączył: 17 Paź 2010
Posty: 489
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Far Cry

PostWysłany: Sob 10:31, 08 Sty 2011 Temat postu:

Dzięki za starania ale i tak nie działa,zrobiłem wszystko po kolej co kazałeś po kilka razy,ale chyba nic z tego.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
arcadius113




Dołączył: 20 Lis 2009
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Słupsk

PostWysłany: Nie 17:43, 09 Sty 2011 Temat postu:

Rozwiązałem problem.
Wystarczy zmodyfikować skrypt DeadBody.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KT/Szczekus
****Administrator****
****Administrator****



Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 101 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");

PostWysłany: Nie 18:06, 09 Sty 2011 Temat postu:

Sprawdzałeś w grze( nie w edytorze )?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kata55




Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Dolnoslaskie

PostWysłany: Wto 9:46, 22 Mar 2011 Temat postu:

Można jeszcze zrobić proximity triggera połączonego z ziomkiem(żywym) i dać Die po czym zaznaczyć triggera dać do filmy i dać fire event 'enter' a póżniej gostek umrze podczas filmu.
Odkryłem to ot tak sobie przez przypadek


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum www.sandbox.fora.pl Strona Główna -> [FC]Skrypty , Eventy i Triggery Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1


Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB Š 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by JR9 for stylerbb.net
Regulamin