Forum www.sandbox.fora.pl Strona Główna
  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Galerie   Rejestracja   Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj 

Przydatne programy do tworzenia modyfikacji

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum www.sandbox.fora.pl Strona Główna -> [FC]Skrypty , Eventy i Triggery
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
marcinLDZ




Dołączył: 19 Gru 2008
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź

PostWysłany: Pon 3:03, 30 Sie 2010 Temat postu: Przydatne programy do tworzenia modyfikacji

Programowanie
notepad++ [link widoczny dla zalogowanych]

Grafika 2d
gimp [link widoczny dla zalogowanych]
DXTBmp [link widoczny dla zalogowanych]

Grafika 3d
blender [link widoczny dla zalogowanych]

Wtyczki do programów
Python [link widoczny dla zalogowanych] -Wymaga plugin Blender Exporter Scripts

Blender Exporter Scripts & Tutorial [link widoczny dla zalogowanych] -Sktypt do blendera by eksportował do formatu CryEngine

gimp dds plugin [link widoczny dla zalogowanych] -wtyczka umożliwiając otwarcie pliku .DDS w gimpie

gimp normal map plugin [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez marcinLDZ dnia Wto 15:13, 31 Sie 2010, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KT/Szczekus
****Administrator****
****Administrator****



Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 101 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");

PostWysłany: Pon 10:12, 30 Sie 2010 Temat postu:

Widzę że ktoś idzie w moje ślady Razz.

Skoro już zacząłeś:

Grafika 3D:
-[link widoczny dla zalogowanych]
-[link widoczny dla zalogowanych]

Grafika 2D:
-Gdzieś miałem plugina dla normal map do gimp`a ale nie umiem znaleźć linka... postaram się wrzucić go jak najszybciej

Ogólnie:
-[link widoczny dla zalogowanych]
-[link widoczny dla zalogowanych]
-[link widoczny dla zalogowanych]( bardzo przydatne, zawiera pliki z którymi pracowali graficy z Crytek`a do nauki, do tego jest tam plugin do exportu modeli z 3ds max`a 7 )

Wskazówka: programy wymienione po myślnikach to linki do bezpośredniego ściągnięcia Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez KT/Szczekus dnia Pon 10:13, 30 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marcinLDZ




Dołączył: 19 Gru 2008
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź

PostWysłany: Wto 15:15, 31 Sie 2010 Temat postu:

KT rad kieruje do skybox creator

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kata55




Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Dolnoslaskie

PostWysłany: Nie 14:33, 07 Lis 2010 Temat postu:

A to 3ds max 7 jest full czy trial?
A poza tym mam blendera i 3ds max 7 i wtyczki cgf do nich i zadna z nich nie dziala:(
d*pa z tym.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marcinLDZ




Dołączył: 19 Gru 2008
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź

PostWysłany: Nie 14:44, 07 Lis 2010 Temat postu:

1.3d max jest full
2Czemu nie chodzą ci te co wyskakuje?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KT/Szczekus
****Administrator****
****Administrator****



Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 101 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");

PostWysłany: Nie 20:56, 07 Lis 2010 Temat postu:

Nie ma czegoś takiego że program jest tylko jako "trial", to po prostu oznacza że jest to próbna wersja a program właściwy trzeba zakupić.
Opisz dokładnie swój problem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kata55




Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Dolnoslaskie

PostWysłany: Pon 18:38, 08 Lis 2010 Temat postu:

Np. w blenderze: Daje Import w File i wybieram Crytek(CGF.) i wyskakuje mi Pyffi not found,please check the console for details i w konsoli mi jest zebym zainstalowal puffi i jest link. A ja mam PyFFI(Python File Format Interface) i mi nie dziala mimo wszystko.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marcinLDZ




Dołączył: 19 Gru 2008
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź

PostWysłany: Pon 18:57, 08 Lis 2010 Temat postu:

Tez miałem ten problem i chyba musiałem ściągnąć inna wersje pytona.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KT/Szczekus
****Administrator****
****Administrator****



Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 101 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");

PostWysłany: Pon 20:58, 08 Lis 2010 Temat postu:

Blender 2.49 (nie 2.49a)
Python 2.5.2 in C:\Python25
PyFFI-py2.5-2.0.0 in C:\Program Files\PyFFI and C:\Python25\Lib\site-packages\pyffi
Collada 0.3.7 in C:\Python25\Lib\site-packages\ColladaCGF

To działa na 100%


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kata55




Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Dolnoslaskie

PostWysłany: Wto 11:11, 09 Lis 2010 Temat postu:

marcin, teztak myslalem. mam pythona 3.2 ale on mi nie pomaga. zobaczymy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kata55




Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Dolnoslaskie

PostWysłany: Wto 11:20, 09 Lis 2010 Temat postu:

A moze byc Blender 2.49b ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum www.sandbox.fora.pl Strona Główna -> [FC]Skrypty , Eventy i Triggery Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1


Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB Š 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by JR9 for stylerbb.net
Regulamin