Forum www.sandbox.fora.pl Strona Główna
  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Galerie   Rejestracja   Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj 

Unieruchomiony gracz.

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum www.sandbox.fora.pl Strona Główna -> [FC]Skrypty , Eventy i Triggery
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
Bołmen




Dołączył: 17 Paź 2010
Posty: 489
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Far Cry

PostWysłany: Nie 13:40, 08 Maj 2011 Temat postu: Unieruchomiony gracz.

Cześć,jak zrobić żeby w pewnym momencie gracz nie mógł się poruszać, ale żeby mógł ruszać głową ,jak to zrobić?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
arcadius113




Dołączył: 20 Lis 2009
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Słupsk

PostWysłany: Wto 22:09, 24 Maj 2011 Temat postu:

1.Nie nabijam postu.
2.Nie mam pojęcia.
3.KT/Szczekus może wiedzieć coś podobnego zrobił.
4.Pracuje nad tym.
5.Czy to forum jeszcze żyje??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
luki99




Dołączył: 22 Mar 2010
Posty: 237
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 13:13, 25 Maj 2011 Temat postu:

forum chyba umarło bo nikt nie odpowiada poza paroma osobami nawet vigo ucichł

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bołmen




Dołączył: 17 Paź 2010
Posty: 489
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Far Cry

PostWysłany: Śro 15:04, 25 Maj 2011 Temat postu:

To nie jest temat do takich rozmówek, wiecie chyba ? Takie rzeczy piszcie sobie na głupotach .Proszę o zamknięcie tematu .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KT/Szczekus
****Administrator****
****Administrator****



Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 101 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");

PostWysłany: Śro 16:35, 25 Maj 2011 Temat postu:

Wedle życzenia.

==// Zamknięty

Owszem mam taki skrypt, ale jest on:
a)niedopracowany[niby działa ale pewne mankamenty przeszkadzają strasznie]
b)częścią KT[więc zostanie udostępniony wraz z premierą moda]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KT/Szczekus
****Administrator****
****Administrator****



Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 101 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");

PostWysłany: Wto 15:32, 02 Sie 2011 Temat postu:

Wstyd się przyznać ale źle zrozumiałem wtedy pytanie... myślałem że chodzi CI o to jak to zrobić w scence... Obiecuję już nie przeglądać forum "pod wpływem" :] .

Mniejsza, jeśli dalej jesteś zainteresowany tym jak to zrobić to daj znać.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KT/Szczekus
****Administrator****
****Administrator****



Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 101 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");

PostWysłany: Wto 17:31, 02 Sie 2011 Temat postu:

Zamieszczę tu w razie gdyby ktoś inny chciał skorzystać.

W mission script w nowej funkcji wklejamy[ bo chyba nikt tego nie będzie przepisywał... ]:

Kod:

      local hold={
         speed_run=0,
         speed_walk=0,
         speed_swim=0,
         speed_crouch=0,
         speed_prone=0,
      
         speed_run_strafe=0,
         speed_walk_strafe=0,
         speed_swim_strafe=0,
         speed_crouch_strafe=0,
         speed_prone_strafe=0,
      
         speed_run_back=0,
         speed_walk_back=0,
         speed_swim_back=0,
         speed_crouch_back=0,
         speed_prone_back=0,
         jump_force=4.3,
         lean_angle=14.0,
         bob_pitch=0.115,
         bob_roll=0.135,
         bob_lenght=5.5,
         bob_weapon=0.003,
      };
      _localplayer.cnt:SetMoveParams(hold);


Powrót do stanu poprzedniego:

Kod:

_localplayer.cnt:SetMoveParams(_localplayer.move_params);


Post został pochwalony 1 raz

Ostatnio zmieniony przez KT/Szczekus dnia Czw 15:53, 04 Sie 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum www.sandbox.fora.pl Strona Główna -> [FC]Skrypty , Eventy i Triggery Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1


Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB Š 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by JR9 for stylerbb.net
Regulamin