Forum www.sandbox.fora.pl Strona Główna
  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Galerie   Rejestracja   Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj 

Polskie litery w grze

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum www.sandbox.fora.pl Strona Główna -> [FC]Skrypty oraz MODy do Far Crya
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
Sprouse




Dołączył: 16 Wrz 2009
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 11:49, 06 Gru 2009 Temat postu: Polskie litery w grze

KT - ty się na tym znasz Smile

Czy jest możliwe stworzenie moda, dzięki któremu będzie można swobodnie używać polskich liter?
Bo po raz kolejny spotykam się z tym problemem na swojej najnowszej mapie. Confused


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Sprouse dnia Nie 12:06, 06 Gru 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KT/Szczekus
****Administrator****
****Administrator****



Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 101 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");

PostWysłany: Nie 12:10, 06 Gru 2009 Temat postu:

Hmm...jeśli chodzi Ci o umieszczanie polskich liter wewnątrz edytora bądź też w nazwach folderów to nie da się nic zrobić. Większość danych w Cry Engine 1 zapisywana jest w plikach "xml" w którym polskie znaki nie są niestety zbyt uprzywilejowane z racji ,tego że np. takie "ą", "ź" itd. zajmują 2 bajty a nie 1 jak w przypadku liter w innych językach. Może znalazłby się jakiś sposób aby jednak je umieścić, ale jest to raczej nieopłacalne ( Crytek na pewno zaszył kodowanie xml w silniku ). Nawet jeśli udało by się to zrobić wpisywanie tych polskich znaków odbywałoby się na takiej zasadzie że dla "ą" wpisujemy odpowiadający jej kod szesnastkowy lub dziesiętny( tutaj kłaniają się liczby binarne ) czyli "ą" dla kodu dziesiętnego i tak dalej...

Uff, alem się rozpisał.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Disturbed
Specjalista
Specjalista



Dołączył: 17 Lip 2009
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań Know How*

PostWysłany: Nie 12:36, 06 Gru 2009 Temat postu:

Możesz zrobic spolszczenie .
Robisz plik xxx.xml (xxx-nazwa twojej mapy)

I robisz tak : (A1 , B1 to pola w ktore wpisujesz)

A1 - Key B1:Foreign Language
A2 - jade_zolta_lada (jak w skrypcie) B2: Jadę żółtą Ładą . XD

Itd.. przetłumaczasz wszystkie komunikaty w swojej misji .

Aha . plik xml wklej do folderu Mods/yyy/Languages/xxx.xml
lub Mods/yyy/FCData/Languages/Polish.pak(archiwum)/Languages/xxx.xml


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sprouse




Dołączył: 16 Wrz 2009
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 12:37, 06 Gru 2009 Temat postu:

Dzięki za treściwe wytłumaczenie, pozostaje mi jeszcze jedna możliwość, a konkretniej zamiana języka na angielski.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum www.sandbox.fora.pl Strona Główna -> [FC]Skrypty oraz MODy do Far Crya Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1


Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB Š 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by JR9 for stylerbb.net
Regulamin