Forum www.sandbox.fora.pl Strona Główna
  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Galerie   Rejestracja   Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj 

Skrypt

Napisz nowy tematTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Forum www.sandbox.fora.pl Strona Główna -> [FC]Skrypty oraz MODy do Far Crya
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
arcadius113




Dołączył: 20 Lis 2009
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Słupsk

PostWysłany: Nie 18:29, 31 Paź 2010 Temat postu: Skrypt

No.Robię skrypt kolesia do AI w Entity i edytuje inny i gdy go wkładam do modu, ten koleś (przykładowo BenekOICW) to go niema w AI.A jak edytuje inny skrypt to znowu model się nie ładuje.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KT/Szczekus
****Administrator****
****Administrator****



Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 101 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");

PostWysłany: Nie 18:51, 31 Paź 2010 Temat postu:

Jaki error wyświetla się w konsoli?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
arcadius113




Dołączył: 20 Lis 2009
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Słupsk

PostWysłany: Nie 21:01, 31 Paź 2010 Temat postu: To

WARNING: Could not create lip-sync interface ! Does this entity Grunt1 have a character ?
File changed: Shaders\Cache\CGPShaders\CGRCBump_Diff$D3D9_PS20$Fog$HDR.cgps
File changed: Shaders\Cache\CGPShaders\CGRCBump_Diff_Atten$D3D9_PS20$Fog$HDR.cgps
File changed: Shaders\Cache\CGPShaders\CGRCBump_Diff_ProjAtten_PS20$D3D9_PS20$Fog$HDR.cgps
File changed: Shaders\Cache\CGPShaders\CGRCBump_Spec$D3D9_PS20$Fog$HDR.cgps
File changed: Shaders\Cache\CGPShaders\CGRCBump_Spec_Atten$D3D9_PS20$Fog$HDR.cgps
Undo Object Accepted (Undo:51,Redo:0, Size=4Kb)

Jak edytuje a jak tworze to wcale go niema (napisu w Entity\AI kolesia)
(jak edytuje do wszystko jest ok, ale model znika).


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez arcadius113 dnia Nie 21:04, 31 Paź 2010, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KT/Szczekus
****Administrator****
****Administrator****



Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 101 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");

PostWysłany: Nie 22:04, 31 Paź 2010 Temat postu:

"File changed" to nie error. No ale mniejsza, wyślij mi te pliki jak możesz z dokładnym opisem co chcesz zrobić, bo zabawa z AI to niezła dłubanina...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
arcadius113




Dołączył: 20 Lis 2009
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Słupsk

PostWysłany: Pon 21:22, 01 Lis 2010 Temat postu:

Wysłałem Ci na PW.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KT/Szczekus
****Administrator****
****Administrator****



Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 101 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");

PostWysłany: Pon 22:32, 01 Lis 2010 Temat postu:

Tak właściwie to po co Ci taki koleś? Można to bez problemu zrobić żeby był po prostu w archetupe entity z wszystkimi twoimi opcjami.
Mniejsza z tym naprawiłem skrypty.

1. Żadnych kropek z nazwie, silnik próbuje odwoływać się do zmiennych globalnych albo co gorsza, traktuje to jako rozszerzenie pliku. Jeśli już musisz to używaj "_".
2. Każde nowe entity musi zostać zarejestrowane, musisz podać ścieżkę do skryptu, nadać indywidualny numer ID itp.
3. Podałeś złą ścieżkę do modelu najemnika

Podeślę Ci pliki żebyś mógł sobie zobaczyć jak to ma być zrobione.


Post został pochwalony 1 raz

Ostatnio zmieniony przez KT/Szczekus dnia Pon 22:33, 01 Lis 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
arcadius113




Dołączył: 20 Lis 2009
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Słupsk

PostWysłany: Wto 15:45, 02 Lis 2010 Temat postu:

Dzięki jesteś Wielki.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kata55




Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Dolnoslaskie

PostWysłany: Wto 21:12, 16 Lis 2010 Temat postu:

Możesz też edytować plik ClassRegistry.lua w folderze FCData/Scripts.pak(otwieramy jakimś programem dekompresującym zipy)/SCRIPTS/

Nigdy go nie próbowałem ale może zadziała,


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KT/Szczekus
****Administrator****
****Administrator****



Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 101 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");

PostWysłany: Wto 23:50, 16 Lis 2010 Temat postu:

Problem został już dawno rozwiązany.

Zamykam Wink.
W razie potrzeby pisać na PW o ponowne otwarcie tematu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Forum www.sandbox.fora.pl Strona Główna -> [FC]Skrypty oraz MODy do Far Crya Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1


Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB Š 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by JR9 for stylerbb.net
Regulamin