Forum www.sandbox.fora.pl Strona Główna
  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Galerie   Rejestracja   Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj 

Cargo Chopper-Instrukcja,Poradnik

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum www.sandbox.fora.pl Strona Główna -> [FC]Sztuczna inteligencja
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
arcadius113




Dołączył: 20 Lis 2009
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Słupsk

PostWysłany: Pią 17:28, 18 Gru 2009 Temat postu: Cargo Chopper-Instrukcja,Poradnik

Cześć! Razz

Aby zrobić żeby transportował to rób tak jak ja.


1.Postaw Cargo Chopper z Entity\AI
2.Postaw kolesiów na tyle helikoptera dość blisko
3.Ustaw ProximityTrigger i zejdź na dół i, kliknij w OnEnter ,kliknij w Pick New i zaznacz heli wybierz w akcji Reinforcment
4.Przejdź do heli, w On Reinforcment zaznacz kolesiów i w akcji wybierz Ressurect
5.Daj wszystkim ten samy numer ID np.768
6.Zamień w heli zawartość linijek pointBackOff i pointReinforce , są w Entity Properties na np. w pointBackOff :CCB1 ,a w pointReinforce :CCD1
7.Postaw Tag Point'y o takich nazwach na jakie zmieniłeś
8.gotowe! Smile
Jeszcze jedno Trzeba postawić Rope z Entity\Others(czy jakoś tak),
O takich nazwach, standardowo:Rope0, Rope1, Rope2



UWAGA! MOŻE NIE ZADZIAŁAĆ!


Post został pochwalony 2 razy

Ostatnio zmieniony przez arcadius113 dnia Nie 12:06, 03 Sty 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sniper
Administrator forum
Administrator forum



Dołączył: 24 Lut 2008
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 33 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 20:27, 18 Gru 2009 Temat postu:

może być, jak możesz dodaj małe screeny (640x480) i będzie extra Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Disturbed
Specjalista
Specjalista



Dołączył: 17 Lip 2009
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań Know How*

PostWysłany: Sob 10:57, 19 Gru 2009 Temat postu:

No nieźle. Od jakiegos czasu myśle sobie żeby napisać tu poradnik o tym do czego służą wszystkie przyciski w rollup bar, czyli: Area,Brush,Entity itp Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
arcadius113




Dołączył: 20 Lis 2009
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Słupsk

PostWysłany: Sob 12:32, 19 Gru 2009 Temat postu: Screeny do instrukcji

Ok oto screeny do instrukcji:

1.Nie potrzeba
2.[link widoczny dla zalogowanych]
3.[link widoczny dla zalogowanych]
4.[link widoczny dla zalogowanych]
5.Też nie trzeba
6.[link widoczny dla zalogowanych]
7.O Tag Point'ach nie muszę mówić.
8.Gotowe! Razz Very Happy Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez arcadius113 dnia Sob 12:55, 19 Gru 2009, w całości zmieniany 7 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sprouse




Dołączył: 16 Wrz 2009
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 12:59, 19 Gru 2009 Temat postu:

Disturbed napisał:
Od jakiegos czasu myśle sobie żeby napisać tu poradnik o tym do czego służą wszystkie przyciski w rollup bar, czyli: Area,Brush,Entity itp Very Happy


Brush i Entity otwierają kolejne biblioteki obiektów, to każdy wie Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sprouse




Dołączył: 16 Wrz 2009
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 13:12, 19 Gru 2009 Temat postu:

Sniper napisał:
może być, jak możesz dodaj małe screeny (640x480) i będzie extra Smile


To samo możemy znaleźć w poradniku Jacka Razz
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Sprouse dnia Sob 13:12, 19 Gru 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
arcadius113




Dołączył: 20 Lis 2009
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Słupsk

PostWysłany: Sob 13:34, 19 Gru 2009 Temat postu:

Sprouse:
Ale z Cargo Chopper jest inaczej ale podobnie trzeba też kombinować z Rope i innymi żeby poprawnie działało nie myśl że z małym heli jest tak samo


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ituri




Dołączył: 03 Paź 2009
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Będzin

PostWysłany: Sob 19:27, 13 Lut 2010 Temat postu:

Przydatne. Thx

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
brda
Moderator
Moderator



Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 304
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kambodża

PostWysłany: Sob 21:43, 13 Lut 2010 Temat postu:

Ituri,jeszcze jeden post o tematyce archeologicznej z trescia przydatne to cie nagrodze

// SNIPER // ostrzegaj na PW//


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum www.sandbox.fora.pl Strona Główna -> [FC]Sztuczna inteligencja Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1


Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB Š 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by JR9 for stylerbb.net
Regulamin