Forum www.sandbox.fora.pl Strona Główna
  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Galerie   Rejestracja   Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj 

Problem z upadkami najemników.

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum www.sandbox.fora.pl Strona Główna -> [FC]Sztuczna inteligencja
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Wto 7:18, 08 Wrz 2009 Temat postu: Problem z upadkami najemników.

Witam, mam pytanie, gdzie można ustawić że po śmierci najemnik pada na ziemie bo u mnie jest tak że kiedy go zastrzele to on nie żyje, wypada z niego kamizelka i broń ale dalej stoi, i nie pada na ziemię.
Powrót do góry
marcinLDZ




Dołączył: 19 Gru 2008
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź

PostWysłany: Wto 7:36, 08 Wrz 2009 Temat postu:

a w grze czy w sandboxie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Disturbed
Specjalista
Specjalista



Dołączył: 17 Lip 2009
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań Know How*

PostWysłany: Wto 9:20, 08 Wrz 2009 Temat postu:

Tak jest tylko w sandbox . powinno być ...
Wytłumacze Razz
Kiedy postawisz najemnika wejdziesz do gry i go zabijesz to pada na ziemie . i po jego zabiciu po wcisnieciu ESC i ponownym wejsciu do gry (w sandbox oczywiście) i zabiciu najemnika on bedzie dalej stał . Żeby to naprawic wystarczy zrobic reload scripts
tez tak mam . za to w grze tak nie bedzie po ponowne wejscie do misji jest jak włączenie od początku misji czyi też reload script się automatycznie robi .

NIE WIEM CZY COŚ Z TEGO ZROZUMIAŁEŚ BO TROCHE POKRĘCIŁEM xD


Post został pochwalony 1 raz

Ostatnio zmieniony przez Disturbed dnia Wto 9:22, 08 Wrz 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KT/Szczekus
****Administrator****
****Administrator****



Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 101 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");

PostWysłany: Śro 12:01, 09 Wrz 2009 Temat postu:

W każdym bądź razie błąd ten występuje TYLKO w edytorze, co nie przeszkadza.
Tak btw jest dostępny naprawiony skrypt dzięki czemu problem znika.

EDIT:
[link widoczny dla zalogowanych]
Zastępujesz oryginalny plik tym i po problemie. Dodatkowo zmniejsza zużycie CPU, do tego dochodzi jeszcze masa innych poprawek.

Mam nadzieję że się przyda.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez KT/Szczekus dnia Śro 17:31, 09 Wrz 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Śro 16:59, 09 Wrz 2009 Temat postu:

Dzięki Disturbed, post zasługuje na pochwałe.
Powrót do góry
Sniper
Administrator forum
Administrator forum



Dołączył: 24 Lut 2008
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 33 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 20:53, 12 Wrz 2009 Temat postu:

Tools -> Reload scripts, na wolniejszych komputerach to czasochłonna operacja dlatego też warto użyć dwóch innych opcji:

1. Zaznaczamy postacie, budynki lub inne obiekty w których 'naruszyliśmy' fizykę, następnie wybieramy:

Modfiy -> Physics -> Reset Physic State



2. Podobnie jak w pkt 1. zaznaczamy obiekt, ale tu już indywidualnie w RollupBar, szukamy ikonki Reload Script:

[/img]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum www.sandbox.fora.pl Strona Główna -> [FC]Sztuczna inteligencja Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1


Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB Š 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by JR9 for stylerbb.net
Regulamin