Forum www.sandbox.fora.pl Strona Główna
  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Galerie   Rejestracja   Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj 

Samochodzący Minigun

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum www.sandbox.fora.pl Strona Główna -> [FC]Sztuczna inteligencja
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
Bołmen




Dołączył: 17 Paź 2010
Posty: 489
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Far Cry

PostWysłany: Pon 16:58, 25 Lip 2011 Temat postu: Samochodzący Minigun

Hej! Czy jest jakiś sposób żeby minigun działał sam ,czyli bez np Jecka albo Jakichś ludków z AI ,po prostu żeby chodził sam. Proszę o szybką odpowiedź

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KT/Szczekus
****Administrator****
****Administrator****



Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 101 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");

PostWysłany: Wto 13:56, 26 Lip 2011 Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

Tam znajdziesz Sentry Gun.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bołmen




Dołączył: 17 Paź 2010
Posty: 489
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Far Cry

PostWysłany: Wto 14:52, 26 Lip 2011 Temat postu:

Nie umiem się takim czymś obsługiwać.
Mógłbyś mi wytłumaczyć jak to zrobić ?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Bołmen dnia Wto 15:11, 26 Lip 2011, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KT/Szczekus
****Administrator****
****Administrator****



Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 101 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");

PostWysłany: Wto 15:35, 26 Lip 2011 Temat postu:

W środku jest instrukcja...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bołmen




Dołączył: 17 Paź 2010
Posty: 489
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Far Cry

PostWysłany: Wto 15:45, 26 Lip 2011 Temat postu:

Ale niestety po Angielsku ,no proszę pomóż ,nie znam się na angielskim.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
arcadius113




Dołączył: 20 Lis 2009
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Słupsk

PostWysłany: Wto 16:46, 02 Sie 2011 Temat postu:

Very Happy

Wróciłem. Na kolonii byłem. Przed chwilą wróciłem.
A co do tematu.

Tłumaczenie: Twisted Evil
Ten pakiet obejmuje:

- Montaż poprawy skrypt broni: możliwość dołączania samodzielny podmiot jako "płyta tarczy" do montażu broń.
- Działo obronne z możliwością mieć takie "płytki tarczy".
- Podstawowe wieży pliku modelu tarczy (utworzona / uw odwzorowany w Blenderze).
- Automatyczne wieży pliku modelu gib (zmodyfikowany w Blenderze).

BASIC REWOLWER:
Instrukcja:

- Stosowanie tych skryptów / modeli w mod.

W edytorze SandBox:

1. Umieść podstawową jednostką, lub niszczyć jednostki do mapy. Ustaw jako model płyty tarczy do wykorzystania w wieży.
(Obiekty / broni / turret_shield_generic.cgf jest wliczony w cenę)
2. Następnie umieść montowane broni. Zrób to pozycji i kątów być takie same, jak wieża tarczy podmiot, który właśnie utworzyłeś.
3. Idź do Właściwości montowane jednostki broni, znaleźć "CAP_EntityName" pole i podać dokładną nazwę podmiotu, wieży tarczy właśnie utworzony, wpisując jego nazwę w tej dziedzinie.
4. DONE! Masz tarczy dołączone do montażu broń.


Pistolet automatyczny SENTRY:
Jak to zrobić z Gun Sentry?

Nie zapomnij się zarejestrować Działo obronne jako podmiot ClassRegistry.lua poprzez umieszczenie następującej linii wewnątrz ClassRegistry.lua:

{"Gracz", "SentryGun" 801, "AI / SentryGun.lua"},

Liczba 801 może się różnić, ale nie może być taka sama jak liczba innych linii!
Jeśli masz już podobny ciąg wewnątrz ClassRegistry.lua, nie należy się tej linii po raz drugi!

--------------

W Sandboxie.

1. Tak samo jak w 1. (Tak jak w instrukcji powyżej).
2. Idź do Bar Rollup, Pick AI / SentryGun, umieścić go na mapie. Zrób to pozycji i kątów być takie same, jak wieża tarczy podmiot, który właśnie utworzyłeś.
3. Idź do właściwości podmiotu Działo obronne, znaleźć "CAP_EntityName" pole i podać dokładną nazwę podmiotu, wieży tarczy właśnie utworzony, wpisując jego nazwę w tej dziedzinie.
4. DONE! Masz tarczy dołączone do Gun Sentry.

Zapraszamy do korzystania wszystko wliczone w tym archiwum:)
MIXER


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum www.sandbox.fora.pl Strona Główna -> [FC]Sztuczna inteligencja Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1


Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB Š 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by JR9 for stylerbb.net
Regulamin