Forum www.sandbox.fora.pl Strona Główna
  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Galerie   Rejestracja   Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj 

Błąd (znikające objekty)

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum www.sandbox.fora.pl Strona Główna -> [FC]Teren, Tekstury i Oświetlenie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
Bołmen




Dołączył: 17 Paź 2010
Posty: 489
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Far Cry

PostWysłany: Czw 14:26, 11 Lis 2010 Temat postu: Błąd (znikające objekty)

czemu jak patrze z góry to rośliny i obiekty mi wszystkie znikają??

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Bołmen dnia Czw 14:45, 11 Lis 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KT/Szczekus
****Administrator****
****Administrator****



Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 101 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");

PostWysłany: Czw 20:31, 11 Lis 2010 Temat postu:

Za dużo obiektów na raz na ekranie, ponad 4096 żeby być dokładnym.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bołmen




Dołączył: 17 Paź 2010
Posty: 489
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Far Cry

PostWysłany: Czw 22:14, 11 Lis 2010 Temat postu:

Kurcze Very Happy heh Muszę ograniczyć roślinność .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KT/Szczekus
****Administrator****
****Administrator****



Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 101 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");

PostWysłany: Czw 22:16, 11 Lis 2010 Temat postu:

wystarczy ustawić im aby po odejściu na pewną odległość zmieniały się w stripe`y. Wtedy będą tylko płaską teksturą.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Disturbed
Specjalista
Specjalista



Dołączył: 17 Lip 2009
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań Know How*

PostWysłany: Pią 10:20, 12 Lis 2010 Temat postu:

Skoro o tym mówimy to jaki parametr za to odpowiada?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KT/Szczekus
****Administrator****
****Administrator****



Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 101 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");

PostWysłany: Pią 12:37, 12 Lis 2010 Temat postu:

'StripeDistRatio'- Określa w jakiej odległości gracza od danej roślinki zamienia się ona w zwykły plane z teksturą. Musi być mniejsze od 'MaxViewDistRatio'. Do tego mamy jeszcze 'StripeTexRes 'czyli rozdzielczość wygenerowanej tekstury 'strajpa', ale na razie możecie zostawić to na 0, edytor sam sobie wybierze właściwą.
Trzeba upewnić się czy na samym dole w opcjach jest zaznaczone pole 'UseStripes'.


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum www.sandbox.fora.pl Strona Główna -> [FC]Teren, Tekstury i Oświetlenie Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1


Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB Š 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by JR9 for stylerbb.net
Regulamin