Forum www.sandbox.fora.pl Strona Główna
  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Galerie   Rejestracja   Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj 

Problem z chmurą

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum www.sandbox.fora.pl Strona Główna -> [FC]Teren, Tekstury i Oświetlenie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
marcinLDZ




Dołączył: 19 Gru 2008
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź

PostWysłany: Czw 17:44, 19 Lis 2009 Temat postu: Problem z chmurą

Gdy chce zrobić ruszającą się chmurę tak jak to napisał JACK to mam takie cuś [link widoczny dla zalogowanych] far cry jest świeżo po instalacji

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
brda
Moderator
Moderator



Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 304
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kambodża

PostWysłany: Czw 22:24, 19 Lis 2009 Temat postu:

spróbuj reload scripts zrobić [link widoczny dla zalogowanych]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marcinLDZ




Dołączył: 19 Gru 2008
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź

PostWysłany: Pią 7:42, 20 Lis 2009 Temat postu:

i dalej to samo

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KT/Szczekus
****Administrator****
****Administrator****



Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 101 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");

PostWysłany: Pią 8:52, 20 Lis 2009 Temat postu:

1.Robisz pojedynczą mapkę czy moda?
1.1. Jeśli mapkę to edytując tego shader`a PunkBuster może Cię nie wpuścić na server MP(zdaża się) i nie u wszystkich będą te chmury widoczne, no ale mniejsza z tym
2. Jedyną rzeczą jaką trzeba zmienić jest ścieżka do tekstur, która powinna wyglądać na przykład tak "SKYS/CARRIER/Box". Można oczywiście zobaczyć wszystkie nieba jakie mamy dostępne w pliku "textures.pak".
3. Jeśli robimy moda najlepiej wypakować ten plik i edytować go w notatniku, CryEngine ma czasem jakieś dziwne "widzimisie" co do edycji shader`ów w jego własnym edytorze

@brda
"Reload textures/shaders" wprawdzie shadery to też skrypty, ale to całkiem inna bajka dlatego nie zostają załadowane na nowo przy "Reload scripts" Wink


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marcinLDZ




Dołączył: 19 Gru 2008
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź

PostWysłany: Pią 13:43, 20 Lis 2009 Temat postu:

dzięki chłopaki

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum www.sandbox.fora.pl Strona Główna -> [FC]Teren, Tekstury i Oświetlenie Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1


Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB Š 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by JR9 for stylerbb.net
Regulamin