Forum www.sandbox.fora.pl Strona Główna
  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Galerie   Rejestracja   Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj 

Invincible Gotowa mapka

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum www.sandbox.fora.pl Strona Główna -> [FC]Ukończone mody i mapy do ściągnięcia
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat

Jak wam się podoba łatwa wersja mapki
trochę
0%
 0%  [ 0 ]
ani trochę
0%
 0%  [ 0 ]
może być
33%
 33%  [ 1 ]
tak na dwa razy
0%
 0%  [ 0 ]
fajna
66%
 66%  [ 2 ]
super!
0%
 0%  [ 0 ]
Wszystkich Głosów : 3

Autor Wiadomość
Bołmen




Dołączył: 17 Paź 2010
Posty: 489
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Far Cry

PostWysłany: Nie 16:27, 21 Lis 2010 Temat postu: Invincible Gotowa mapka

Mam skończoną mapkę oto ona [link widoczny dla zalogowanych] ściągnijcie i powiedzcie jak wam sie podoba. :hamster_smoke:

NOWA WERSJA : [link widoczny dla zalogowanych]
WERSJA ŁATWA:: [link widoczny dla zalogowanych] zgodnie z obietnicom
Co zmieniłem:
Textury(ścieżki,trawy,plaże,woda)
Filmiki(rozmowy między postaciami)
Lepszy początek misji(filmik na początku jak jacka atakuje trigen)
Scenariusz:


Jack budzi się w tunelu podziemnym nie ma broni a wokół pełno trigenów i niedobitki najemników. Jack spotyka swojego przyjaciela Marka ,on daje mu amunicję i broń i . Teraz Jack musi przejść przez dżungle pełną dzikich trigenów i niedobitków modlących się o życie ,lecz jest nadzieja po drugiej stronie piekła jest baza sojuszników Jacka. Jack nie ma tam łatwo ale z jego umiejętnościami da radę.

creeny:
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
EDIT::
Wskazówki:AHA i jak jest przycisk co uwalnia trigeny to on jest w drzewie.
A trigenów co są w pierwszym zadaniu macie ich szukać po całym lesie i wtedy będą gotowe zadania

Zapomniałem że macie być bez broni:
w grze jest błąd Więc wejdźcie do edytora otwórzcie moją mapkę i weźcie że będziecie bez bronie wiecie jak się to robi a potem export to engine i wtedy ją sobie włączcie

==//Edit:Mr. Ban
Niestosowanie się do regulaminu. Warn +1.
Warna można odpracować, wystarczy w ciągu 3 dni zmienić post aby spełniał wymagania. Ten wiadomości mnie można kasować.
Shocked

JAk wam się mapka podoba to chwalcie posta ;D


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Bołmen dnia Pią 15:58, 24 Gru 2010, w całości zmieniany 17 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KT/Szczekus
****Administrator****
****Administrator****



Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 101 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");

PostWysłany: Nie 17:24, 21 Lis 2010 Temat postu:

Zobaczymy co tam wyskrobałeś.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bołmen




Dołączył: 17 Paź 2010
Posty: 489
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Far Cry

PostWysłany: Nie 17:30, 21 Lis 2010 Temat postu:

Ups hehe .Już zmieniłem Very Happy

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Bołmen dnia Nie 17:34, 21 Lis 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KT/Szczekus
****Administrator****
****Administrator****



Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 101 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");

PostWysłany: Nie 18:03, 21 Lis 2010 Temat postu:

Widzisz, od razu lepiej Smile.
Mapka razi po oczach niedoróbkami, jednak muszę przyznać że bardzo miło mi się w nią grało. Moja ocena to:
Grywalność 7/10
Wygląd mapy 2/10

Podobało się:
- ciekawe pomysły
- nie wiadomo dlaczego ale naprawdę chce się w to grać

Nie podobało się:
- niektórych misji nie da się wykonać( oczyść las i wypuść trigeny )
- savy- nakładają się( czyt. nadpisują )
- wygląd mapy, chodzi głównie o brak różnych tekstur i ogólnie ubogo tak w szczegóły zwłaszcza jeśli zejdziemy choć trochę ze ścieżki
- brakuje fabuły która jest opowiedziana podczas gry, jeśli ktoś nie przeczyta jej tutaj, ciężko się połapać
Jako wstęp można było zrobić scenkę jak Jack idzie na patrol z kompanem, nagle atakują ich triggeny. Od eksplozji rakiety obok Jack`a wpada on do tunelu w którym zaczyna się gra. Innym aspektem którego brakuje jest brak interakcji z postaciami, rozmów, czegokolwiek.

Wbrew mojej ocenie gratuluję osiągnięcia które, mam nadzieję, zmotywuje Cię do dalszej pracy Wink. Moją sugestią jest abyś dopracowywał ta mapę. Jeśli włożysz w nią trochę serca, może to być jedna z lepszych pojedynczych map do FC. Do tego dużo się nauczysz.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez KT/Szczekus dnia Nie 18:14, 21 Lis 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bołmen




Dołączył: 17 Paź 2010
Posty: 489
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Far Cry

PostWysłany: Nie 20:51, 21 Lis 2010 Temat postu:

Kto już ją pobrał?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
arcadius113




Dołączył: 20 Lis 2009
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Słupsk

PostWysłany: Wto 17:57, 23 Lis 2010 Temat postu:

1.Weź mapkę napraw i wrzuć od nowa nie wypada pisać ,że
Cytat:
Zapomniałem że macie być bez broni:
w grze jest błąd Więc wejdźcie do edytora otwórzcie moją mapkę i weźcie że będziecie bez bronie wiecie jak się to robi a potem export to engine i wtedy ją sobie włączcie
.
2.Ogólnie tak jak KT sądze.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bołmen




Dołączył: 17 Paź 2010
Posty: 489
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Far Cry

PostWysłany: Wto 21:14, 23 Lis 2010 Temat postu:

ale zapomniałem o tym hehe >Obiecuję że wystawię naprawioną wraz z dodatkami w tą sobotę

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Vigo
Ekspert
Ekspert



Dołączył: 16 Kwi 2009
Posty: 356
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: SandBox2

PostWysłany: Śro 22:54, 24 Lis 2010 Temat postu:

mógłbyś wrzucić na inny serwer???? z tego nie moge pobrać...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bołmen




Dołączył: 17 Paź 2010
Posty: 489
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Far Cry

PostWysłany: Czw 18:38, 25 Lis 2010 Temat postu:

czemu nie możesz??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KT/Szczekus
****Administrator****
****Administrator****



Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 101 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");

PostWysłany: Czw 21:35, 25 Lis 2010 Temat postu:

Takie problemy występują nie raz chociażby przez dostawców internetu. Zrób upload gdzie indziej i będzie po kłopocie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bołmen




Dołączył: 17 Paź 2010
Posty: 489
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Far Cry

PostWysłany: Pią 15:52, 26 Lis 2010 Temat postu:

ja?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KT/Szczekus
****Administrator****
****Administrator****



Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 101 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");

PostWysłany: Pią 19:00, 26 Lis 2010 Temat postu:

domi401 napisał:
ja?

Bez komentarza Rolling Eyes
Tak a niby kto? Twoja mapka to dbaj o graczy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kata55




Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Dolnoslaskie

PostWysłany: Pią 21:22, 26 Lis 2010 Temat postu:

Mapka na poczatku za trudna bo wychodze i nagle jakis pieprzony trigen zabija marka albo mnie.
wzialbys mniej tych trigenow a nie cala zgraja vs 2 ziomkow.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bołmen




Dołączył: 17 Paź 2010
Posty: 489
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Far Cry

PostWysłany: Pią 22:26, 26 Lis 2010 Temat postu:

w sobotę wrzucę new wersję mojej mapki na dwa serwery

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
arcadius113




Dołączył: 20 Lis 2009
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Słupsk

PostWysłany: Sob 11:22, 27 Lis 2010 Temat postu:

1.Plik jest w formacie 0
2.Nie da się zmienić foratu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KT/Szczekus
****Administrator****
****Administrator****



Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 101 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");

PostWysłany: Sob 11:52, 27 Lis 2010 Temat postu:

arcadius113 napisał:
1.Plik jest w formacie 0
2.Nie da się zmienić foratu.



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bołmen




Dołączył: 17 Paź 2010
Posty: 489
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Far Cry

PostWysłany: Sob 12:01, 27 Lis 2010 Temat postu:

już poprawiłem .wszystko już działa.Sczekus napiszesz nową recenzję ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KT/Szczekus
****Administrator****
****Administrator****



Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 101 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");

PostWysłany: Sob 16:50, 27 Lis 2010 Temat postu:

Mam pytanie. Próbowałeś samemu przejść początek misji?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bołmen




Dołączył: 17 Paź 2010
Posty: 489
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Far Cry

PostWysłany: Sob 16:55, 27 Lis 2010 Temat postu:

KT/Szczekus napisał:
Mam pytanie. Próbowałeś samemu przejść początek misji?
A co trudny?? :hamster_bath:

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KT/Szczekus
****Administrator****
****Administrator****



Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 101 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");

PostWysłany: Sob 20:16, 27 Lis 2010 Temat postu:

Nie tyle trudny co wpieniający. Ile razy można ginąć przez tego matoła którego mam za sojusznika na początku?

Opis zamieszczę jutro.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bołmen




Dołączył: 17 Paź 2010
Posty: 489
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Far Cry

PostWysłany: Nie 10:17, 28 Lis 2010 Temat postu:

spoko

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KT/Szczekus
****Administrator****
****Administrator****



Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 101 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");

PostWysłany: Pon 1:31, 29 Lis 2010 Temat postu:

No więc tak:
-irytujący początek, już wspominałem
-forbidden area nakładają się przez co występują bugi z AI
-przeciwnicy na moście biegają w te i wewte, nawet się z niego rzucają xD
-tekstury skał, jak wyglądają każdy widzi
Na obrazku u góry widać jak jest teraz a na następnym jak być powinno
[link widoczny dla zalogowanych]
-brak materiałów do tekstur na terenie, beznadziejnie chodzi się po trawie czy piasku stąpając po "niczym"
-roślinność nie daje żadnego ukrycia dla gracza
-podczas obrony bazy gra robi "sejwa" po każdym zabitym mutancie, niepotrzebnie
-filmik pokazujący pojawiające się trigeny( moment kiedy mamy bronić się w domku ) ma dziwnie poruszającą się kamerę, która koniec końców nie pokazuje nam nic
-końcówka jakaś nijaka, nawet filmiku nie ma ;(

EDIT:
-AI pointy w bazie bohatera są źle połączone( połączenia przechodzą przez obiekty przez co AI również będzie próbować )

To raczej wszystkie uwagi( z tych ważniejszych ) jakie mam.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez KT/Szczekus dnia Pon 1:34, 29 Lis 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kata55




Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Dolnoslaskie

PostWysłany: Pon 15:55, 29 Lis 2010 Temat postu:

Co do roslin zeby sie dalo w nich ukryc to w roslinie ktorej chcesz, np. krzak zaznaczasz w properties ptaszkiem HIDEABLE

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bołmen




Dołączył: 17 Paź 2010
Posty: 489
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Far Cry

PostWysłany: Wto 17:17, 30 Lis 2010 Temat postu:

szczekus tylko negatywy napisałeś a pozytywy?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kata55




Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Dolnoslaskie

PostWysłany: Wto 18:34, 30 Lis 2010 Temat postu:

Sczekus jest na zbyt wysokim poziomie.
A poza tym nie powiem ci jaka jest ta mapka bo poczatek jest wkurzajacy i nie moge przejsc dalej.Mowiac inaczej 0.5/5


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Disturbed
Specjalista
Specjalista



Dołączył: 17 Lip 2009
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań Know How*

PostWysłany: Wto 19:25, 30 Lis 2010 Temat postu:

To nie jest wysoki poziom oceniania. Po prostu powiedział co przeszkadza i psuje jakość gry. W końcu musi to jakoś wyglądać.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kata55




Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Dolnoslaskie

PostWysłany: Wto 21:11, 30 Lis 2010 Temat postu:

Nie lubię mapek których nie da się przejść.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KT/Szczekus
****Administrator****
****Administrator****



Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 101 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");

PostWysłany: Wto 22:13, 30 Lis 2010 Temat postu:

Pozytywy zostają takie jakie były. Wiadomo że z każdą nową wersją jest coraz lepiej, więc jak już wspomniał Disturbed, wymieniłem to, co należało by jeszcze dopracować bądź zmienić.

@kata55
Spróbuj w Dev mode z czitami Razz

EDIT:
Pamiętam że miałem jeszcze jakieś 2 uwagi, niestety zapomniałem.

EDIT2:
Dobra 1 sobie przypomniałem. Pierwszy i drugi "sejw" nadal się nadpisują.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kata55




Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Dolnoslaskie

PostWysłany: Wto 23:00, 30 Lis 2010 Temat postu:

Ja nie CHEATER( po zmienieniu kolejnosci wychodzi TEACHER(ang.nauczyciel)) i na cheatach nie gram bo jak nie ja zginę to marek zginie a w skrypcie jest funkcja wylaczajaca GODA gdy marek zginie i mnie zabija.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bołmen




Dołączył: 17 Paź 2010
Posty: 489
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Far Cry

PostWysłany: Śro 10:24, 01 Gru 2010 Temat postu:

oks

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
matzie9




Dołączył: 21 Gru 2009
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Słupsk

PostWysłany: Czw 17:52, 02 Gru 2010 Temat postu:

Fajna mapka .Very Happy
Czekam na 2 część. Cool Crying or Very sad


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bołmen




Dołączył: 17 Paź 2010
Posty: 489
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Far Cry

PostWysłany: Nie 17:33, 12 Gru 2010 Temat postu:

kto jest za tym żebym wypuścił o wiele łatwiejszą wersję ??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KT/Szczekus
****Administrator****
****Administrator****



Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 101 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");

PostWysłany: Nie 19:20, 12 Gru 2010 Temat postu:

Wypuszczaj nie gadaj...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kodeman




Dołączył: 11 Paź 2010
Posty: 318
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: za sałatą

PostWysłany: Nie 21:46, 12 Gru 2010 Temat postu:

3 razy tak dawaj

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kodeman dnia Nie 21:46, 12 Gru 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bołmen




Dołączył: 17 Paź 2010
Posty: 489
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Far Cry

PostWysłany: Pon 15:56, 13 Gru 2010 Temat postu:

okey do piątku się wyrobię :Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bołmen




Dołączył: 17 Paź 2010
Posty: 489
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Far Cry

PostWysłany: Sob 19:13, 18 Gru 2010 Temat postu:

Mapka juz do sciągnięcia w pierwszym moim poście (ta łatwa)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bołmen




Dołączył: 17 Paź 2010
Posty: 489
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Far Cry

PostWysłany: Pon 21:26, 27 Gru 2010 Temat postu:

podoba się?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum www.sandbox.fora.pl Strona Główna -> [FC]Ukończone mody i mapy do ściągnięcia Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1


Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB Š 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by JR9 for stylerbb.net
Regulamin