Forum www.sandbox.fora.pl Strona Główna
  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Galerie   Rejestracja   Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj 

Call of duty BO zombie "Poradnik"

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum www.sandbox.fora.pl Strona Główna -> Gry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
Bołmen




Dołączył: 17 Paź 2010
Posty: 489
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Far Cry

PostWysłany: Sob 18:53, 30 Kwi 2011 Temat postu: Call of duty BO zombie "Poradnik"

Witam wszystkich,

Chciałbym wam zaprezentować mój poradnik do zombie w COD BO.
Przedstawi on porady ułatwiające grę

Zaczynamy!

"Kino der toten"

W kino der toten najważniejsze jest unikać wszystkich rogów i ślepych zaułków bo w tedy nie będzieCie mogli się wydostać jak was zombie zaklinują.
I. Bronie: na początku NIE kupujemy broni ,zbieramy pieniądze na otwarcie dwóch pierwszych drzwi ,nie ważne czy na dole czy na górze ,potem zbieramy jeszcze na broń Np Mp40 albo Ak47u.
II.Boksy:Boksy (skrzynie z losowymi broniami)Można znaleść we wszystkich pomieszczeniach tylko za każdym razem ich położenie jest inne.Jeżeli boks jest w drugim pierwszym pomieszczeniu od dołu to można go zauważyć jeżeli po rozpoczęciu gry szybko podejdziecie do prawego górnego okna i jeśli zaświeci się takie jakby fioletowe światło to znaczy że boks jest na dole jeżeli nie to na pewno jest gdzieś indziej.
III.Po włączeniu zasilania: po włączenie zasilania uruchamiamy teleport,Gdy już go uruchomicie to wejdźcie do niego i odpierajcie zombie jeśli jest ich za dużo to się teleportujecie (zombie w teleporcie zdychają)
Jak już będziecie na górze rzucacie w fale zombie granatami,jak już was telepnie na dół odpieracie fale i zostawiacie jednego zombiaka ,najlepiej tego pełzającego , włączacie teleport ,odbudowujecie barierki ,losujecie broń z boksa. I tak w kółko.
VI.Zasady:
1-Nigdy nie wbiegajcie w zombie
2-Unikajcie rogów i zaułków
3-Biegajcie wyłącznie po dużych terenach
4-Na początku nie kupujecie broni
5-Zawsze kiedy macie około 3.000 punktów po włączeniu zasilanie kupcie sobie perek na dodatkowe życia

To by było na tyle ,Pozdrawiam Bołmen!


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kodeman




Dołączył: 11 Paź 2010
Posty: 318
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: za sałatą

PostWysłany: Sob 23:36, 30 Kwi 2011 Temat postu:

6-W tym trybie gry się nie campi. Jeżeli chcesz przetrwać w dalszych rundach najlepiej będzie biegać w kółko od respa w gore potem niżej do szatni na scene i z powrotem.
7- Nie otwieraj wszystkich drzwi. Najlepiej te, które wymieniłem w pkt 7.
8-Jeśli skrzynia wam zniknie to ja popełniałem błąd i jej nie szukałem. Najczęściej zdarzało się, że skrzynia się przenosiła na pierwsze pomieszczenia.
9-Wyznacz sobie cel: Albo odkrywasz sekrety mapy, jak filmy itd. albo nabijasz lvl. Lepiej nie łączyć
10-Nie miej litości Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bołmen




Dołączył: 17 Paź 2010
Posty: 489
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Far Cry

PostWysłany: Nie 8:50, 01 Maj 2011 Temat postu:

Dzięki za dokończenie Kodeman.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kodeman




Dołączył: 11 Paź 2010
Posty: 318
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: za sałatą

PostWysłany: Nie 17:43, 01 Maj 2011 Temat postu:

11- Nie bój się używać granatów. Dostajesz 2 na rundę
12- jeśli szybko nie wylosujesz thunder guna, railguna, lub tego zamrażającego, lepiej wyłącz grę...
13- Jeśli znajdziecie amunicję jako bonus a macie np. thunder guna najpierw się zabawcie nim Smile
14- Jak widzicie atomówkę/czaszkę a został wam 1 przeciwnik to lepiej poczekajcie do następnej rundy
15- tu się nie zgodzę z pkt. 5 Zamiast 3000 wysyłać na życie, lepiej polosować, broń lub ulepszyć i koniecznie wykorzystać automaty z piciem, zarezerwować kasę na ammo i wtedy można się życiem zająć.
16- używajcie teleportów. trzeba schłodzić itd. ale możecie odetchnąć
potem coś wrzucę albo walne five bo do op. sztywniak to jakoś nie widzę potrzeby bo to zręcznościówka bardziej


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bołmen




Dołączył: 17 Paź 2010
Posty: 489
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Far Cry

PostWysłany: Pon 10:05, 02 Maj 2011 Temat postu:

Ja dziś doszedłem do 27 rundy w kino der toten z ulepszonym RPK i ulepszonym komando. To dobrze czy źle ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kodeman




Dołączył: 11 Paź 2010
Posty: 318
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: za sałatą

PostWysłany: Pon 14:35, 02 Maj 2011 Temat postu:

ponad przeciętnie ale do pro brakuje Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bołmen




Dołączył: 17 Paź 2010
Posty: 489
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Far Cry

PostWysłany: Pon 15:48, 02 Maj 2011 Temat postu:

Przegrałem przez głupią pomyłkę ,Obiegałem kino zaczynając od pomieszczenia pierwszego i chwilę w nim postałem i waliłem w hordę kiedy już na mnie szli wszedłem na górę i do pomieszczenia po lewej i wszedłem w kąt i mnie z trzech stron walili.
Od razu powiem jaki mnie więcej wynik:
Wynik ogólny-około 80.000
Zabicia- 782
Head Shots-212

Edit// Wiem że ze skrzynki można wylosować ray guna (blastera) glitchem tylko jak go poprawnie wykonać?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Bołmen dnia Wto 13:43, 03 Maj 2011, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KT/Szczekus
****Administrator****
****Administrator****



Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 101 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");

PostWysłany: Pią 9:18, 06 Maj 2011 Temat postu:

Śmierć przez głupią pomyłkę i tak jest lepsza od śmierci przez te bugi od których aż się roi w tej grze...

Mój ostatni wynik to
158889k punktów, 1117 zabić, 308 headshot`ów
Bronie: MP5k, od 17 rundy koliber, Python do 29, później blaster, gdzieś się tam też przewinął ak74u. Przy okazji zaliczyłem achievement kolekcjonera.

Rozumiem żeby przegrać ze względu na brak ammo, że Cie otoczą albo coś w tym stylu.
Ale k**** jak któryś raz z rzędu przy 30 rundzie zabijają Cię bugi to staje się wqurwiające. Przed chwilą zabili mnie jednym ciosem przed i po wypiciu napoju, ostatnim razem gra po prostu zatrzymała mnie w miejscu...no i wiadomo co się stało.

6 miesięcy i dalej nikomu w Treyach nie chciało się ruszyć dupy i czegoś z tym zrobić. Z każdą łatką jest coraz gorzej. Np. ledwo co podejdziesz do okna od razu leżysz na ziemi...ba, nawet byłem metr od niego. Multi jak zarywało tak zarywa...

Pierwsze i ostatnie Call of Duty jakie kupiłem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kodeman




Dołączył: 11 Paź 2010
Posty: 318
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: za sałatą

PostWysłany: Pią 14:00, 06 Maj 2011 Temat postu:

world at war, mimo że dla mnie było gównem to chociaż jest 20000 map w zombie i dużo mniej bugów. Zagrałbym może tam z tobą szczekus ale nie będę już kupował oryginała z nowu

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
cougar038




Dołączył: 04 Maj 2012
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 21:12, 04 Maj 2012 Temat postu:

Witam wszystkich na forum (to mój pierwszy post Wink )
całkiem sporo udało wam się uzbierać tu porad i widzę że od roku nic nie napisaliście ,ale może ktoś tak samo jak ja przypadkiem zajrzy i mu się przyda co tu napiszę.
jest jeszcze parę istotnych sztuczek które ułatwiają grę lub nawet sprawiają grę realną na rundach powyżej 20-25.
-Najważniejsze moim zdaniem : aby zwiększyc ilość trafionych bonusów (instant kille ,nuke itp.) jest sztuczka polegająca na tym aby 1 gracz skoczył na drugiego kiedy ten leży w kącie (ja tak przynajmniej robię grunt aby graczowi udało się wskoczyć na tego drugiego) jak się wam uda efektem będzie śmiech który usłyszycie i wydaje mi się że każdy pozna kto grał dłużej niż 5 minut w zombie jak i również to że będziecie w stanie krytycznym (nie wiem jak to nazwać Smile ) tak jakby was zombie powaliły ,więc niestety trzeba do tego 3+ graczy i pozostali muszą wam pomóc szybko dojść do siebie.
- na mapie "five" gdzie dawniej można było wyjść na stół i siedzieć tam bez końca(mówię tak bo sam grałem w BO tylko na PS3 ,a tam żeby grać na necie trzeba mieć najnowszy update który zablokował wychodzenie po deskach na drzwi) najlepszą metodą po zebraniu wyposażenia jest bronienie windy towarowej(między poziomem -2 a -3) w 4 graczy , 1 pilnuje tylnie wyjście ,a reszta główne z tym że w każdej chwili trzeba być gotowym zjechać windą.
- kiedy jest runda związana ze złodziejem najlepiej jest aby 1 gracz na poziomie -2 ścigany aktualnie przez niego biegał w koło i uciekał przed nim ,a reszta strzelała po nim (amunicje trafiamy po zabiciu go).
-na mapie "kino" najlepszą metodą na psy jest stanięcie na deskach przed sceną w sali środkowej bo dostają wtedy "głupawki" i stają przed nami w bezruchu gdzie wystarczy je wykończyć.
-moim zdaniem (to do kodmana , ale to tylko moja opinia) w chwili gdy się posiada jakąkolwiek broń poza m1911 i tymi z 1-wszej sali lepiej wydać te 2500pkt na juggernuga , bo zamiast 1 trafienia przezyjemy te 2-3 dopiero po ktorym padamy.
-rok temu jeszcze chyba tego nie było ,ale któryś update dodał do każdej mapy dodatkowy perk kopnięcie muła , daje slot na 3 broń , jednak z chwilą z którą padamy tracimy 3 broń(nie aktualnie trzymaną ,ani nie następną którąbyśmy wyciągneli dlatego warto trzymać np thunderguna za bronią którą najczęściej używamy.
-tak samo jak z "five" pewien patch usunął efekt odpychania zombiech które mają oderwane nogi , dawało bowiem to możliwość wskoczenia na auto turret w głownej sali w kino poprzez podskoczenie w powietrze w chwili otrzymywania ciosu od wyżej wymienionego zombiego , jednak najlepszą metodą na chwilę obecną jest bieganie wokół tych drewnianych makiet za sceną bardzo łatwo można tam zebrać zombie w 1 kupę ,a pozostałe dobiegające wymanewrować.
-nie tylko granaty się odrespiają co rundę ,ale również claymore i małpki lub inne granaty na drugim slocie.
-krzyk zimy w "five" jest dobry , ale thundergun jest najlepszą bronią w podstawowych mapach do robienia mass killi .
-warto mieć jakieś taktyczne wyposażenie , zawsze może uratować defibrylator krausa (autoamtyczna reanimacj z dystansu po ulepszeniu noża balistycznego) , małpki ,ulepszoną kuszę czy nawet czarną dziurę która da chwilę spokoju przd nacierającymi zombimi , albo nawet perk szybka reanimacja , parę pkt kosztuję a te 2 sekundy krócej naprawdę czasem ratuję życie.
-jak grasz na publicznych serwerach to nie kradnij killi przynajmniej na początku i staraj się nie tworzyć jakiegoś wyścigu szczurów i pomagaj swoim kolesiom , może właśnie z tego powodu cię uratują narażając siebie ,a jak nie to próbuj nie szerzyć chamstwa na serwerach bo nieraz aż się nie chcę grać na niektórych serwerach przez to.

Jak mi coś jeszcze przyjdzie do głowy to też tu napiszę , mam nadzieje że parę porad z mojego doświadczenia komuś pomoże i umili grę.
jakby ktoś chciał pograć ze mną to niestety ,ale tylko na ps3 , miło od czasu do czasu z polakami pograć więc proszę śmiało pisać jakby ktoś był chętny


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez cougar038 dnia Pią 21:18, 04 Maj 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kodeman




Dołączył: 11 Paź 2010
Posty: 318
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: za sałatą

PostWysłany: Pią 22:19, 04 Maj 2012 Temat postu:

Ach te czasy co w BO pykałem... Szkoda, że ostatnio mam problemy z wybraniem czy BO czy MW3 to większy shit... Ludzie mówią, że najnowsze to odgrzewany kotlet jak reszta, a BO zachwalają za nowości, ale tak naprawdę to w MW3 chociaż da się grać,
a co do BO to przeczytajcie ostatni komentarz szczekiego...
Nowości jak cholera, jedyne co zauważyłem to bronie, które różnią się tylko modelami od tych w innych codach, grafiką, która jest shitem. Nawet nie ruszą dupy, tylko modyfikują ten silnik graficzny. Ostatnią rzeczą jaką pamiętam z BO to problem z dołączeniem się do gry zombie. Ja nie mogłem do kumpli, oni do mnie. W końcu miałem dylemat czy grę zostawić czy wyrzucić do kosza; przecież nie będę sprzedawał jej by ktoś inny przeżył załamanie nerwowe.
Jeśli ktoś chce zagrać w coda, to polecam część 1,2,4, i dla zombie 5
Zapowiedzieli nowego coda. Znowu zachwalają go na trailerach. Ja wiem o tej grze więcej niż inni: stawiam dychę, że będzie to shit jak reszta.
Może jest to w pewnym rodzaju offtop, ale odradzam kupno BO, zaufajcie mi, zawiedziecie się. Same problemy. Mam dobrego kompa, a musiałem grać na niskich ustawieniach a i tak się gra wieszała na zombie...

P.S. witam cougara na forum, jak chcesz to podaj jakie masz pykadełka na ps 3 to może szpilniemy w co? Smile (nie)stety nie mam BO na ps 3


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kodeman dnia Pią 22:19, 04 Maj 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
cougar038




Dołączył: 04 Maj 2012
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 9:08, 05 Maj 2012 Temat postu:

Muszę przyznać że jestem mile zaskoczony prawie rok minął od ostatenigo postu ,a ja nawet dnia nie musiałem czekać Very Happy
Co do BO grałem przez multiplayer grałem chwilę chyba nawet miałem(mam jeszcze tą grę tylko dla zombie) 1 prestiż i podoba mi się parę nowych funkcji których mi było brak w MW2 takie jak gra przez podzielony ekran na konsoli nawet w normalnym multiplayerze , możliwości odgrywania stoczonych rund ,ale jednak nie rekompensuje to tego że ta gra w trybie multiplayer jest po prostu słaba , stary silnik graficzny choć szczerze mnie teraz grafika nawet bardziej odpycha niż w poprzednich częściach , niektóre bronie są "spłaszczone" przy AK to zauważyłem. no i w zasadzie mam tą grę jedynie dla zombie moda ,ale to i tak trochę porażka wyszukiwarka serwerów , mało kto gra i tylko jeden raz ktoś miał wyższy wynik ode mnie na serwerze przez co tylko do 27 rundy doszedłem ,a czuję że dałbym radę dalej szczególnie od kiedy dodali tego perka na 3 broń , no ale jak na rok czasu to mało innowacji Smile.
ogółem z codów najlepszymi shooteram moim zdaniem żeby nie prowadzić kłótni kto co woli jest Cod 4 w którego nie miałem okazji długo pograć i MW2 w którym doszłem do 6 prestiżu i mi się naprawdę super gra ,ale o MW3 się nie wypowiem bo nie grałem i jeżeli mam się tak samo zawieść jak na BO to nawet nie kupię zobaczyć.
na ps3 mam takie gry (z głowy wypisuję więc potem jak coś dopiszę)
-MW2
-BO
-motor storm pacific rift
-red dead redemption
-gta 4
-battlefield bad company 2 (nie porównuję do cod-ów bo to zupełnie inna gra ,ale też ją wysoko cenię bo bardzo fajnie się gra)

Szczekus ładny wynik w zombie , ja miałem taki dream-team że miałem w chwili śmierci ponad 20 reanimacji i 2 powalenia ,jak masz problem z amunicja to warto zamienić jedną broń na tę ze ściany ,shotgun ponoć dobry ,ale ja zawszę biorę ak-u fajnie mi sie nim po headach strzela ,a do nawet ulepszonego da się amunicje ze ściany wykupić ,ale chyba to kosztowało 5000pkt jak mnie pamięć nie myli bo rok temu grałem "na poważnie w zombie moda"
,a co do defibrylatora dałem się przekonać bo jak wczoraj grałem na publicznym w 4 graczy to 3 z nas ze mną włącznie się teleportowaliśmy (któryś z nich miał metodę non stop teleportacji na początku rundy) ulepszyłem noż balistyczny biorę go ,a w tym czasie zostawiony kolega padł , leżał za działkiem na scenie i za 3 strzałem udało mi się go reanimować z projektorni Very Happy takie rzeczy się pamięta bo trafiłem w chwili gdy teleporter nas przenosił spowrotem do początkowej sali , a koleś któremu pomogłem miał już parę sekund życia.
muszę jeszcze sprawdzić czy w chwili jak jesteś powalony czy też możesz reanimować nożem , byłoby spoko i dawało wiele możliwości jak by się dało


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kodeman




Dołączył: 11 Paź 2010
Posty: 318
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: za sałatą

PostWysłany: Sob 10:32, 05 Maj 2012 Temat postu:

też mam red dead redemption i gta 4 Very Happy. Żadnej jeszcze nie przeszedłem, choć mam je długo i może skończę. Jeśli lubisz strzelanki i masz kasę to kup cod 1,2,4,5 albo lepiej battlefield 3. Nie wiem o co ta kłótnia między internautami czy mw3 czy bf3
Nie mam żadnej a wiem, że pod każdym względem bf 3 jest lepszy.
Nawet zombie mogło być lepsze. Fajne do pogrania z przyjaciółmi, ale kilka zmian i taki hardkor mógłby być :/


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
cougar038




Dołączył: 04 Maj 2012
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 10:59, 05 Maj 2012 Temat postu:

w red deadzie prawie nawet wbiłem platynkę wystarczy trophie za najwyzszy poziom ,ale w gta nawet o tym nie mysle bo tam jak trzeba przejsc te misje na czas w okreslonym czasie to podobno ta w ktorej trzeba eskortowac kolesia smiglowcem do jednej strefy w wypadku kiedy od razu sie po anihilatora jedzie i zgarnia kolesi mozna nie zdazyc , nie na mnie niestetty Sad
a do zombie można mieć wiele uwag przydałyby się większe mapy , więcej broni jak np Ak czy inne z multiplayera o i wlasnie przopomniala mi sie metoda na zombie
- w pierwszej rundzie zabijac tylko z nozy ,ale zanim to zrobicie postrzelcie zombie 5-6 razy w korpus ta metoda mozna miec 200pkt za kazdego zombiego
-w drugie i trzeciej rundzie cale 8 pociskow i noz to powinny na raz zginąć
-najlepiej w czwartej rundzie miec juz ak-u drzwi kosztuja 750 , 1000 ,a bron 1200 , najlepiej sie podzielic kosztami z kolegami ale da sie spokojnie w 4 rundzie juz tu dojsc i miec te 1200 na bron
-nie mozna odciagac ostatniego nieumarlaka zeby za wami biegal tak po prostu , umrze po chwilce natomiast jesli granatem ,blasterem lub czymkolwiek innym wysadzicie mu nogi bedzie wolny i sam z siebie nie umrze chyba ze sie teleportujecie lub zjedziecie winda w five , po wysadzewniu nóg macie czas pozabijac deskami okna dla pkt i losowac bronie /kupic perki.
- chyba pisaliscie ale nie warto kupywac pierwszych broni malo pkt sie zyska , wyda kase a w wyzszych rundach nie przezyjecie z nimi a do tego czasu kupicie mp40 czy ak74u ktorym mozna grac do 30 rundy i dalej strzelajac po glowach (na singleplayerze doszlem samym ak74u do 30 rundy a potem ulepszonym pare rund dalej)
-niektore bronie sa slabe ,ale po ulepszeniu zyskuja przydatne zdolnosci
m1911 - 2 pistolety , oba strzelaja pociskami od granatników
kusza - pocisk ulepszonej kuszy odciaga zombie na chwile , dziala podobnie jak malpka ,ale strzal leci od razu a nie trzeba nakręcać parę sekund
-nóż balistyczny - reanimuje strzalem z dystansu , dodatkowo mozna wykupic noz bowiego ze sciany i walczyc wrecz , naprawde silniejsza wersja noza ktora nie przesadze jak powiem ze w 15 rundzie bierze sie zombie na strzala
-"pełzacze" wybuchaja przy smierci i pozostawiaja dym rozmazujacy obraz ,chyba że zabijemy je nożem , blasterem czy thundergunem albo bonuszem(nuke) i mają 2 razy mniej życ niż zwykłe zombie i łatwo im strzelać w głowy.
fajnie się w to grało szkoda że takie pustki po sererach i że zpatchowali te glitche Very Happy fajnie było na stole trzeba tylko było pilnować drzwi po których się wychodzilo na stol bo jak się tam respily zombie to rozwalay wyjscie ,a jedna deska nie pozwalala wyjsc


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kodeman




Dołączył: 11 Paź 2010
Posty: 318
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: za sałatą

PostWysłany: Sob 15:03, 05 Maj 2012 Temat postu:

zpathowali glitche, to chyba dobrze, a czy na rankingach dalej zwyciężają ludzie z rundami + 100000 czy też naprawili?
Bardzo ważna jest w tym trybie kondycja, gdyż będziemy biegać więcej niż strzelać, ale mamy nieskończoność Very Happy
nie pamiętam czy pisałem, ale odblokować górę warto, a potem lecieć rundami do teleportu. Jeśli osiągniemy wysokie poziomy, to trza będzie zrobić ze 100 rundek
wokół mapy. Trza pamiętać by teleport naprawiać ciągle.
Jeśli odblokujemy wszystkie drzwi na mapie, to będzie po prostu więcej zombiaków


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
cougar038




Dołączył: 04 Maj 2012
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 23:53, 05 Maj 2012 Temat postu:

w rankingu u siebie przynajmniej widziałem rundę 99 i 3.59 godzin ostatniej rundy.
co do ilości zombie to wpływa na to ilość graczy z jaką rozpoczęto grę i runda ,więc jeśli w trakcie gry opuszcza nas ktoś to musimy walczyć nadal przeciw zombiem pod początkową ilość graczy.
była fajna strona tylko że po angielsku na której było rozpisane po ile zombie wychodzi , ile może być maksymalnie na raz na mapie (jeśli jest ten limit zombie to kolejne czekają z respem) i nawet obrażenia broni i życia zombie w poszczególnych rundach. a to o czym piszesz to chodzi ci o kino i bieganie w koło mapy i uciekanie tylko do teleportu?nie za bardzo wiem o jaką "górę" ci chodzi ,a jeśli ktoś ma problemy z amunicją to jest parę metod
- jak napisałem zrobić ten trick z samobójstwem 2 graczy , częściej się będzie trafiać amunicję
- bronią jak blaster pójść ją ulepszyć w wypadku braku amunicji , po pack a punchowaniu uzupełni się ammo
-czasem warto kupić broń ze ściany i dokupywać do niej amunicje.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kodeman




Dołączył: 11 Paź 2010
Posty: 318
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: za sałatą

PostWysłany: Nie 9:20, 06 Maj 2012 Temat postu:

góra w sensie na początku możesz otworzyć drzwi na dole i na piętrze.
Jeśli chodzi o latanie w kółko to na każdej mapie się przydaje. Jak duża ilość zombie to biegną za tobą, jak jest 4 graczy to taka mniejsza grupa cię goni to możesz ich otoczyć (lol?) i jak są w jednym miejscu to są łatwym celem


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
cougar038




Dołączył: 04 Maj 2012
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 21:58, 09 Maj 2012 Temat postu:

nie wyobrażam sobie jakby się grało na 30 rundzie tylko stojąc w miejscu Very Happy
na początku jak grałem to też zawsze wybierałem tą drogę po prawej ,ale teraz najczęściej idę w lewo otwierając na raz 2 drzwi i kupując ak ze ściany , zaletą tego jest to że jak się otwiera kolejne drzwi za ścianą z ak to tam można fajnie kampić wbrew pozorom . zanim się podłączy zasilanie pełzacze się nie respią i pozostają 2 wyjścia zombie w tamtej sali , dobrze jak 1 gracz ich będzie pilnował ,a cała reszta kampi schody gdzie zombi same się ustawiają pod heady.
a takie latanie po mapie jest dobre jak się aktywuje pułapki za sobą i ma sporo pkt ,fajnie też czasem użyc teleportu w momencie jak do niego wbiegają zombie , usmażą się ,a jeśli za późno nie włączymy bezpiecznie im zmykamy.
po teleporcie i po przeniesieniu z sali z projektorem warto się rozejrzeć po pomieszczeniu do którego jesteśmy przerzuceni (nie zawsze tam trafimy do tego pomieszczenia ,czasem jest pominięte) można tam trafić losowy bonus jak normalnie trafiamy z zombiaków


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum www.sandbox.fora.pl Strona Główna -> Gry Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1


Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB Š 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by JR9 for stylerbb.net
Regulamin