Forum www.sandbox.fora.pl Strona Główna
  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Galerie   Rejestracja   Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj 

SandBox 2 Poradnik

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum www.sandbox.fora.pl Strona Główna -> Poradniki, instrukcje
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
Vigo
Ekspert
Ekspert



Dołączył: 16 Kwi 2009
Posty: 356
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: SandBox2

PostWysłany: Nie 0:18, 02 Sty 2011 Temat postu:

Chodzi Ci o zrobienie samych napisów, jak w filmach, lub w spolszczonej wersji SG-1, które zrobiłem? Coś takiego?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kodeman




Dołączył: 11 Paź 2010
Posty: 318
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: za sałatą

PostWysłany: Nie 10:16, 02 Sty 2011 Temat postu:

tak napisów jak w filmach. Żeby się w odpowiednim momencie pojawiały np. wo wykonaniu zadania. Pamiętam np. TheResort w tym modzie były napisy same tylko różne osoby różne kolory i po wciśnięciu tab nic nie było żadnych zadań. a misison object były stawiane i od nich chyba zależało kiedy napis się pojawi

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Vigo
Ekspert
Ekspert



Dołączył: 16 Kwi 2009
Posty: 356
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: SandBox2

PostWysłany: Czw 22:36, 06 Sty 2011 Temat postu:

hehe Ty to potrafisz wymyślić coś takiego co powoduje to że odkrywam coś dla mnie nowego xD Wiem na przykład jak zaznaczyć na mapie dowolny punkt, który na mapie będzie widniał jako np "ku*wa czołg!" xD Można by to połączyć z wyświetlaniem tekstów i coś by z tego było. Wiem także jak zrobić aby namierzyć jakiś cel tak jak to było w misji Harbor z Crysisa, opiszę to w wolnej chwili (jutro z rana zapewne) na przedpołudnie będzie do ściągnięcia Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kodeman




Dołączył: 11 Paź 2010
Posty: 318
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: za sałatą

PostWysłany: Pią 15:40, 07 Sty 2011 Temat postu:

Miło mi słyszeć że pomagam pytaniami xD. Ale teraz coś co raczej nic ci nie odkryje :/
Oglądam twojego tutka odnośnie AI ze spadochronem i próbuje zrobić filmik z tego. Problem jest z tym że w flowgraph nie ma u mnie parachute control.
[link widoczny dla zalogowanych]


Jeśli się coś zmieni dam znać i powiem jak


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Vigo
Ekspert
Ekspert



Dołączył: 16 Kwi 2009
Posty: 356
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: SandBox2

PostWysłany: Pią 16:35, 07 Sty 2011 Temat postu:

W Flow Graph musisz mieć wszystko zaznaczone jak poniżej, wtedy będziesz widział wszystko...


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kodeman




Dołączył: 11 Paź 2010
Posty: 318
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: za sałatą

PostWysłany: Pią 16:58, 07 Sty 2011 Temat postu:

może nie ty ale ja się czegoś nauczyłem Smile takie banalne.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sonic96




Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z nikąd

PostWysłany: Sob 13:19, 15 Sty 2011 Temat postu:

Wiesz Vigo przydało by się jeszcze jak zrobić minimapę - bo za chiny nie mogę tego ruszyć...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Vigo
Ekspert
Ekspert



Dołączył: 16 Kwi 2009
Posty: 356
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: SandBox2

PostWysłany: Wto 0:52, 25 Sty 2011 Temat postu:

oke... zaniedługo powinien być tutek, jeśli dojdę jak zrobić minimapę xD

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kodeman




Dołączył: 11 Paź 2010
Posty: 318
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: za sałatą

PostWysłany: Wto 8:31, 25 Sty 2011 Temat postu:

ja chyba kiedyś widziałem taki przycisk xD zerknę ale raczej pewnie to co innego

Edit
xD tam gdzie zmienia się wysokość tekstury nakłada rośliny itp. w rolup bar jest jeszcze minimap ale lepiej na mapie ktorej nie potrzebujecie zobaczcie.
powiem tylko że jak nacisnąłem generate minimap to najpierw z cieniami mi szalał sandbox a potem wszystko było takie ładne jasne ale nie było zmiany z minimapą

Edit 2: to chyba coś ze skryptami http://www.youtube.com/watch?v=U4kQJ8eGwLI


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kodeman dnia Wto 8:45, 25 Sty 2011, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Vigo
Ekspert
Ekspert



Dołączył: 16 Kwi 2009
Posty: 356
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: SandBox2

PostWysłany: Wto 12:10, 25 Sty 2011 Temat postu:

Jest i tutorial gotowy do ściągnięcia:
[link widoczny dla zalogowanych]
Miłej zabawy!

EDIT.
Zna ktoś jakiś dobry alternatywny serwer, który nie usuwałby pliku po 7 dniach?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Vigo dnia Wto 12:31, 25 Sty 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
luki99




Dołączył: 22 Mar 2010
Posty: 237
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 18:41, 29 Sty 2011 Temat postu:

Vigo prosiłbym cię żebyś opisał jak zrobić film oraz jak dodawać muzyke do filmu , wybuchy itd itp wiem długa lista ale mi by się to wielce przydało . Oraz gdybyś mógł opisać jak zrobić aby dane dźwięki w odpowiedniej chwili grały np. jak coś jedzie do przodu to żeby grał dany dźwięk jak do tyłu inny itp . Oraz jak robić animacje postaci jak w misjach crysis, i animacje jadącego pociągu np . Lista długa ale to są bardzo przydatne rzeczy .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kodeman




Dołączył: 11 Paź 2010
Posty: 318
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: za sałatą

PostWysłany: Sob 18:57, 29 Sty 2011 Temat postu:

ja bym tylko prosił o przykład jak w misji 1 że odprawa, skok, chwila spadochron i lądujemy w danym miejscu najlepiej na drzewie. Za bardzo mi się nie spieszy by poznać to a luki pewnie bardziej potrzebuje. Trochę próbowałem i wyszło mi:
Patrzymy w bok 2 sec póżniej skaczemy to za bardzo nie zrobię animacji i koniec cutscenki spadam ze spadochronem ale cargoplane wisi w miejscu a po otwarciu spadochronu lecę gdzie chce


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kodeman dnia Sob 18:59, 29 Sty 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Vigo
Ekspert
Ekspert



Dołączył: 16 Kwi 2009
Posty: 356
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: SandBox2

PostWysłany: Sob 19:35, 29 Sty 2011 Temat postu:

W tutorialu miałem zamiar zrobić scenkę jak idzie ten największy kosmita, którego musieliśmy pokonać w misji flet i powala na swojej drodze drzewa itp, ale widzę że będzie musiał coś nowego wymyśleć tak aby nieco więcej pokazać

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Shazzar




Dołączył: 06 Lut 2011
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 1:23, 06 Lut 2011 Temat postu:

Mam pytanie , jak wlaczyc niesmiertelnosc w edytorze crysisa , tak aby nasz gosc nie wywracal sie i nie koziolkowal Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kodeman




Dołączył: 11 Paź 2010
Posty: 318
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: za sałatą

PostWysłany: Śro 14:04, 09 Lut 2011 Temat postu:

Vigo wywalał drzewa mówisz? te palmy czy wszystkie?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
luki99




Dołączył: 22 Mar 2010
Posty: 237
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 22:02, 23 Mar 2011 Temat postu:

jak tam prace nad poradnikiem vigo ?? bo w sandboxie 3 zasady działania są prawie takie same z tego co zauważyłem . Jeśli by się dało to prosiłbym o poradnik jak coś zrobić coś w tym stylu http://www.youtube.com/watch?v=xbEm9IYlW2g .

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez luki99 dnia Śro 22:14, 23 Mar 2011, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
luki1129




Dołączył: 14 Sie 2010
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 21:44, 13 Kwi 2011 Temat postu:

Witam ponownie.
Dawno mnie tu nie było, jednak w ostatnim czasie ponownie usiadłem do sandboxa i zacząłem myśleć nad stworzeniem bardziej 'profesjonalnej' mapy. Więc przydałaby się cutscenka (dobrze to piszę?), jednak nie mogłem znaleźć nigdzie dobrego poradnika. Dopiero później znalazłem kilka w języku angielskim.

Jednak uznałem, że zbyt długo szukałem. Dlatego napisałem własny, po polsku, ze zdjęciami i od podstaw (dla początkujących). Zamieściłem go na chomiku. Link:

[link widoczny dla zalogowanych]*c4*85+track+view+i+flow+graph,555841178.pdf

Oraz efekt końcowy:

http://www.youtube.com/watch?v=IssnRHoMPaw

EDIT: Link do chomika jest źle zaznaczony. Prawdziwy rozpoczyna się od [link widoczny dla zalogowanych] i kończy na .pdf .


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez luki1129 dnia Śro 21:46, 13 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
koszyk




Dołączył: 22 Mar 2011
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: CryEngine 2

PostWysłany: Sob 15:31, 23 Lip 2011 Temat postu:

Mam nadzieje, że jeszcze się tym zajmujecie, bo mam prośbę. Zrobiłem mapkę i tam trzeba zniszczyć wrogie AAA's. I zrobiłem particle effect ten, który one strzelają w niebo. Zrobiłem tak, że jak się zbliżę to particle effect znika, a jak oddalę to znów się pojawi. Ale nie umiem zrobić tak, że jak zniszczę AAA to particle effect znika na zawsze. Wie ktoś jak to zrobić? Aha i jeszcze jedno. Kiedyś robiłem tak, że samochód był zamknięty, ale teraz tego sobie za chiny nie umiem przypomnieć. Wie ktoś? Proszę o pomoc.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
koszyk




Dołączył: 22 Mar 2011
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: CryEngine 2

PostWysłany: Sob 13:46, 30 Cze 2012 Temat postu:

Sory za podwójny post, ale mam pewną sugestię. Vigo w twoim poradniku o minimapie nie ma informacji o tym, że najlepiej na czas robienia jej włączyć na mapie ustawienia low. Ja gdy robiłem na very high to mi źle robiło te zdjęcie mapy z paskami i podświetleniami. W końcu gdy zajrzałem do innego poradnika udało mi się zrobić normalną mapę. Czyli gdy źle wam robi zdjęcie mapy upewnijcie się, że macie ustawienia low.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ketrab9713




Dołączył: 27 Kwi 2014
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 22:22, 27 Kwi 2014 Temat postu:

Sorry że odświeżam temat którego i tak nikt już nie czyta ale mam pytanie bo kiedyś u brata grałem w Crysis Warhead i o ile dobrze pamiętam była misja gdzie była zamarznięta woda, zawierucha i wszystko co związane z obcymi. Mam pytanko co do tego da się zrobić coś takiego w oryginale Crysis? (tak wgl to mi nie działają tekstury zimowe Sad )

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ketrab9713 dnia Nie 22:31, 27 Kwi 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum www.sandbox.fora.pl Strona Główna -> Poradniki, instrukcje Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2


Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB Š 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by JR9 for stylerbb.net
Regulamin