Forum www.sandbox.fora.pl Strona Główna
  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Galerie   Rejestracja   Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj 

Pytania?

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum www.sandbox.fora.pl Strona Główna -> Skrypty , Eventy i Triggery
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
farcrajowiec




Dołączył: 09 Lip 2008
Posty: 91
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: UK

PostWysłany: Czw 14:04, 10 Lip 2008 Temat postu: Pytania?

Jak coś chcecie to piszcie.
90% rzeczy w crysis wiem jak zrobić.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pią 17:06, 03 Lip 2009 Temat postu:

Witam! Zacząłem się bawić w Sandboxie 2 od kilku dni i mam problem ze zrobieniem takiego czegoś że...

Jeśli gracz lub ktoś inny wejdzie w dany punkt to coś się dzieje

Czyli że np. Idę sobie po ścieżce i jak dojdę do pewnego miejsca to z za drzew wyskakują wrogowie xD
Powrót do góry
Sniper
Administrator forum
Administrator forum



Dołączył: 24 Lut 2008
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 33 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 17:12, 03 Lip 2009 Temat postu:

zaa drzew wyskakują wrogowie, no niezbyt to pomysłowe, ale wystarczy dodać AI pointy z jakiego miejsca mają skoczyć.. muszę się bliżej przyjrzeć sprawie i dać konkretną odpowiedź

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Vigo
Ekspert
Ekspert



Dołączył: 16 Kwi 2009
Posty: 356
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: SandBox2

PostWysłany: Pią 14:21, 17 Lip 2009 Temat postu:

ja mam kolejne pytanie. Chciałbym, zrobić by Nomadowi zepsuł się wyświetlacz (jak w pierwszej misji w Crysisie). Nie wiem jednak jak to zrobić ;] Jeśli ktoś wie to niech napisze ;p Z góry dzięki

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
brda
Moderator
Moderator



Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 304
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kambodża

PostWysłany: Sob 21:58, 15 Sie 2009 Temat postu:

Zrzuć go z samolotu,a potem niech udezy w niego "alien" :p

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Sob 10:28, 14 Lis 2009 Temat postu:

Wie ktoś może jak np. dodać do danej sytuacji muzykę w crysis jak w kampani.
Mam już zrobioną mapę,ale nie moge dodać muzyki szukałem odp. na innych forach,ale nic może ktoś wie?
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Sob 16:34, 06 Lut 2010 Temat postu:

Witam. Chciałbym zrobić by w pewnym momencie gry zaczęła się trząść ziemia, w grze jest tak kilka razy. Wie ktoś jak to zrobić? Szukałem we Flow Graph i innych, ale nie mogę znaleźć. Będę wdzięczny za wszelkie sugestie.
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Śro 12:25, 24 Lut 2010 Temat postu:

Mlody626 napisał:
Witam! Zacząłem się bawić w Sandboxie 2 od kilku dni i mam problem ze zrobieniem takiego czegoś że...

Jeśli gracz lub ktoś inny wejdzie w dany punkt to coś się dzieje

Czyli że np. Idę sobie po ścieżce i jak dojdę do pewnego miejsca to z za drzew wyskakują wrogowie xD


Rolling Eyes Oczywiście do tego moim zdaniem należy użyć proximity triggers (najszybciej to ENTITY -> triggers) dodajesz go później do flow graph
i od wyjścia enter dalsze czynności (jeżeli ma działać także na AI to zaznacz odpowiednie pole)

co do AI pochowaj w lesie daj im discable jak wejdziesz w triggers to z flow graph daj im enecable i każ im przybiec w miejsce gdzie jest Triggers albo wyskoczyć np z drzewa


Vigo napisał:
ja mam kolejne pytanie. Chciałbym, zrobić by Nomadowi zepsuł się wyświetlacz (jak w pierwszej misji w Crysisie). Nie wiem jednak jak to zrobić ;] Jeśli ktoś wie to niech napisze ;p Z góry dzięki


W falow graph w view -> componets -> zaznacz wszystko
teraz już tylko Add Node -> HUD -> teraz chyba HUD Control

Karolthas napisał:
Witam. Chciałbym zrobić by w pewnym momencie gry zaczęła się trząść ziemia, w grze jest tak kilka razy. Wie ktoś jak to zrobić? Szukałem we Flow Graph i innych, ale nie mogę znaleźć. Będę wdzięczny za wszelkie sugestie.


W falow graph w view -> componets -> zaznacz wszystko
teraz już tylko Add Node -> camera -> teraz chyba coś gdzie powinno być ground only czy shake nie pamiętam bo dawno nie odpalałem sandboxa


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Śro 12:38, 24 Lut 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Sob 16:25, 20 Mar 2010 Temat postu:

gdzie mogę znaleść zombie go gdzieś były i nie mogę ich znaleść?
Powrót do góry
kuba




Dołączył: 01 Paź 2009
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 22:14, 20 Mar 2010 Temat postu:

zombie jako takich nie w sandboxie ale można je zrobić tylko że zaponialem jak:)wpisz w wyszukiwarce YT crysis sandbox tutorial zobie czy coś takiego to powinno i wyskoczyc

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Czw 14:27, 22 Kwi 2010 Temat postu:

Witam. Mam problem ze wczytaniem map w crysisie . Zrobiłem już mapę w sandboxie wchodzę do gry i wczytuje (oczywiście przez con_restricted 0).Kiedy mapa już się wczyta to jest wybrakowana pewne elementy są a pewnych nie ma.Nie wszystko się pokazuje co dodałem. Jeśli ktoś wie jak to naprawić , to będę bardzo wdzięczny .
Powrót do góry
Vigo
Ekspert
Ekspert



Dołączył: 16 Kwi 2009
Posty: 356
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: SandBox2

PostWysłany: Czw 19:41, 22 Kwi 2010 Temat postu:

Zrób tak:
1. Wybierasz File
2. Wybierasz "Generate surface texture"
3. Zapisujesz mape, i gotowe ;p

Screen:


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
luki99




Dołączył: 22 Mar 2010
Posty: 237
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 22:02, 22 Kwi 2010 Temat postu:

mam pytanie jak zrobić tak że jak dojdziesz do pewnego miejsca to np kosmita sie zespawnuje za jakąś osłoną i przetnie ci na chwile droge potem pójdzie za osłone i znika ( tak jak na poczadku misji core c )

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pon 21:31, 03 Maj 2010 Temat postu:

Witam mam mały problem z grą.Zrobioną mapę w sandboxie wczytuję i na początku wszystko gra,ale gdy pojazd ma podążać jakąś ścieżką to gra omija te czynność i przechodzi do następnej .W edytorze normalnie działa.Wie ktoś jak temu zaradzić?
Powrót do góry
KT/Szczekus
****Administrator****
****Administrator****



Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 101 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");

PostWysłany: Wto 10:59, 04 Maj 2010 Temat postu:

Vigo napisał:
Zrób tak:
1. Wybierasz File
2. Wybierasz "Generate surface texture"
3. Zapisujesz mape, i gotowe ;p

Screen:


Tak samo jak w przypadku Far Cry`a wystarczy kliknąć "Export to Engine"( co po wygenerowaniu tekstur dzieje się automatycznie ). MOżna w ten sposób zaoszczędzić sporo czasu Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Wto 18:22, 04 Maj 2010 Temat postu:

Tak już robiłem i tak jest to samo więc może masz inne rozwiązanie.
Powrót do góry
karol57




Dołączył: 25 Lip 2010
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Udanin

PostWysłany: Wto 13:11, 27 Lip 2010 Temat postu:

Czy jak mam stację benzynową (wiem wiem wałkuje ją cały czas xd) i ustawie np. AIAnchor z typem COMBAT_HIDESPOT i np. Przed wybuchem jest on zbędny, a po się przyda koreańcom, to trzeba go właczać, wyłaczać? Czy oni sami się skapną, że teraz jest zbędny, a teraz się przyda? To samo pytanie jeżeli chodzi o AIPoint'a typu hide ;]

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez karol57 dnia Wto 13:12, 27 Lip 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum www.sandbox.fora.pl Strona Główna -> Skrypty , Eventy i Triggery Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1


Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB Š 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by JR9 for stylerbb.net
Regulamin