Forum www.sandbox.fora.pl Strona Główna
  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Galerie   Rejestracja   Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj 

Bez_Nazwy(jeszcze...)

Napisz nowy tematTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Forum www.sandbox.fora.pl Strona Główna -> Śmietnik
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
KT/Szczekus
****Administrator****
****Administrator****



Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 101 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");

PostWysłany: Sob 14:08, 05 Gru 2009 Temat postu: Bez_Nazwy(jeszcze...)

Witam wszystkich,

Oto mój nowy projekt, jak widać nie ma jeszcze nazwy, nad którym pracuję w wolnym czasie. Oto co udało mi się osiągnąć do tej pory:

v0.2
- ulepszona kamera FPP
- Regeneracja życia
- Bicie serca
- Zmieniony HUD

W przyszłych wersjach:
- Zmęczenie ( jedzenie, spanie, będzie miało wpływ na szybkość poruszania się gracza )
- Wytrzymałość ( z czasem przez wszystkie walki gracz stanie się silniejszy i "trochę" bardziej odporny na obrażenia )

Ulepszona kamera v0.1.6:
Dodaje trochę realizmu i uczucia że gramy żywym człowiekiem a nie sztywno latającą kamerą...

Regeneracja życia v0.6:
Apteczki to przeszłość( choć nie wykluczam zamieszczenia ich ), życie regeneruje się przez cały czas gry.
Szybkość regeneracji od 60 do 255HP:
- Kiedy gracz jest w ruchu 10hp/s
- Kiedy gracz stoi w miejscu 30hp/s
Gry życie spada poniżej 60hp regeneracja spada do 6hp/s i gracz musi przykucnąć na moment, aby wyleczyć rany. Dodatkowo ekran pokryty jest krwią.

Zmieniony HUD v0.1:
Został troszkę odchudzony:brak paska życia, pancerza czy tez staminy, radar pojawia się kiedy gracz naciśnie "tab" aby zobaczyć cele misji.

Bicie serca v1.0:
Słychać je kiedy gracz jest krytycznie ranny( <60hp ), głośne, silne i szybkie.

Media:
[link widoczny dla zalogowanych]

Ten projekt jest jako tako częścią Killing Time(KT), ale postanowiłem pracować nad nim jako osobny mod, ponieważ jeśli uda mi się skończyć go prędzej niż KT udostępnię go dla społeczności modderów.
Jak na razie czeka mnie mnóstwo skryptowania, naprawiania i wnerwiania się dlaczego cały FC zali się przez głupi ",", ale ja to lubię więc będzie niezła zabawa.
Każde nowe informacje będę zamieszczał w tym poście. Mam nadzieję że komuś pomysły się spodobały.

Pozdrawiam
Szczekus


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Disturbed
Specjalista
Specjalista



Dołączył: 17 Lip 2009
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań Know How*

PostWysłany: Sob 16:19, 05 Gru 2009 Temat postu:

No ciekawie Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
arcadius113




Dołączył: 20 Lis 2009
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Słupsk

PostWysłany: Sob 16:26, 05 Gru 2009 Temat postu:

Super!
Się przyda! Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KT/Szczekus
****Administrator****
****Administrator****



Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 101 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");

PostWysłany: Sob 17:44, 05 Gru 2009 Temat postu:

Jbc to możecie zamieszczać swoje propozycje co do nazwy moda w komentarzach. Bardzo by mi to pomogło.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
brda
Moderator
Moderator



Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 304
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kambodża

PostWysłany: Sob 22:35, 05 Gru 2009 Temat postu:

świetnie to wszystko wygląda,chociaż z tą realistyką...jak mi trzesie ejranem gdy ide(byl taki mod w crysis) to taka sieka w bani mi sie robi... ze lol
a co do nazwy to
Far Cry Revolution mod np

aha on bedzie do uruchomienia zeby sobie razem z nim kampanię przejść np. czy do niego będą oddzielne misje???jeśli bedą dodatkowe misje to prosił bym o dodanie tez takiego który da się uruchomić z dowolną mapa.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez brda dnia Sob 22:37, 05 Gru 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Disturbed
Specjalista
Specjalista



Dołączył: 17 Lip 2009
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań Know How*

PostWysłany: Nie 10:35, 06 Gru 2009 Temat postu:

Powiedz dokłądniej o co chodzi w misjach to może coś mi do głowy przyjdzie ^^

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KT/Szczekus
****Administrator****
****Administrator****



Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 101 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");

PostWysłany: Nie 12:15, 06 Gru 2009 Temat postu:

Nowych misji nie planuję, ewentualnie będę przerabiał te z FC aby pokazać jak te wszystkie "bajery" działają.

Większość z tych nowych elementów będzie wymagać specjalnie przygotowanych map więc jeśli odpalisz pojedynczą mapę będzie działać tylko połowa z nich.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Disturbed
Specjalista
Specjalista



Dołączył: 17 Lip 2009
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań Know How*

PostWysłany: Nie 12:29, 06 Gru 2009 Temat postu:

Może Far Cry Realistic Mod Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wicher
*V.I.P*
*V.I.P*



Dołączył: 29 Paź 2009
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 15:54, 19 Gru 2009 Temat postu:

Tak na marginesie tylko wspomnę że ten projekt jest częścią Killing Time, więc niektóre elementy z tego znajda się także w nim.

Jednak jak na razie Szczekus jest offline i wróci mniej więcej po nowym roku( tak przynajmniej twierdzi ).

P.S:FC Realistic Mod brzmi nieźle Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KT/Szczekus
****Administrator****
****Administrator****



Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 101 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");

PostWysłany: Pon 9:53, 21 Gru 2009 Temat postu:

Jakimś cudem mój stary komp jednak się odpalił, tak czy owak nie nadaje się do pracy( ani on[złom], ani ja[promile] ).

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kata55




Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Dolnoslaskie

PostWysłany: Sob 17:33, 06 Lis 2010 Temat postu:

zmienione dzwieki broni brzmia bardzo fajnie Smile sczegolnie P90

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kata55




Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Dolnoslaskie

PostWysłany: Śro 22:02, 01 Gru 2010 Temat postu:

Moze jakis release albo update? Killing time juz sie szybciej rozwija.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KT/Szczekus
****Administrator****
****Administrator****



Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 101 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");

PostWysłany: Czw 0:36, 02 Gru 2010 Temat postu:

Projekt zawieszony!
Z racji tego, że moje zasoby czasu zmniejszyły się drastycznie ledwie starcza mi czasu na KT. Wszystkie nowinki znajdują się w również w...KT, następny update wszystko ujawni.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Forum www.sandbox.fora.pl Strona Główna -> Śmietnik Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1


Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB Š 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by JR9 for stylerbb.net
Regulamin