Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
matzie9
Dołączył: 21 Gru 2009
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: Wto 18:59, 22 Gru 2009 Temat postu: Mod O.B.R.O.N.A. |
|
Mod będzie się składał z 2 mapek i nowych modelów.
Grupa będzie się składała z 3 osób.
matzie9-to ja
matzie99-to też ja
arcadius113-czasami wiem że nie ma czasu
xxNETxx-ma czas na FULL
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez matzie9 dnia Sob 8:50, 16 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Sprouse
Dołączył: 16 Wrz 2009
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 12:35, 23 Gru 2009 Temat postu: |
|
O, Boże....
Im więcej dajesz emotikonek, tym bardziej zaniża się górna granica wieku, jaką my postrzegamy.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Sprouse dnia Śro 12:39, 23 Gru 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Wicher
*V.I.P*

Dołączył: 29 Paź 2009
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 15:12, 23 Gru 2009 Temat postu: |
|
Lepiej tego nie skomentuję...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Sonic96
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: z nikąd
|
Wysłany: Śro 16:31, 23 Gru 2009 Temat postu: |
|
O czym jest ten temat? Jak prezentujesz mapkę to chociaż dał byś skriny, a nie coś takiego. Po twojej wypowiedzi sądzę że masz 6 latek...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
arcadius113
Dołączył: 20 Lis 2009
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: Śro 18:17, 23 Gru 2009 Temat postu: |
|
matzie9 ma 8 lat ale go ponosi czasami.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
brda
Moderator

Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 304
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kambodża
|
Wysłany: Śro 22:37, 23 Gru 2009 Temat postu: |
|
hehe dajcie mu spokój,im wcześnij sie zacznie uczyć tym lepiej xD
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Wicher
*V.I.P*

Dołączył: 29 Paź 2009
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 0:06, 24 Gru 2009 Temat postu: |
|
To część jego treningu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Wto 5:18, 23 Lut 2010 Temat postu: |
|
hahah, fajny post no ale skoro ma 8 lat to przynajmniej nauczy sie tu pisac
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Wto 5:18, 23 Lut 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
kata55
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Dolnoslaskie
|
Wysłany: Sob 17:42, 18 Wrz 2010 Temat postu: |
|
xD
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
matzie9
Dołączył: 21 Gru 2009
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: Sob 10:37, 16 Paź 2010 Temat postu: |
|
Screeny:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez matzie9 dnia Sob 10:38, 16 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
KT/Szczekus
****Administrator****

Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 101 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");
|
Wysłany: Sob 10:53, 16 Paź 2010 Temat postu: |
|
Jedna wskazówka: wyłącz sobie labels( te napisy obiektów ). Raz że to strasznie sprzętożerne, dwa że zasłania część właściwą czyli same obiekty( przy dużej ilości labels ).
Aby je wyłączyć kliknij prawym przyciskiem myszy na nazwę okienka, czyli Perspective w twoim przypadku i odznacz Labels. Można to też zrobić w ustawieniach edytora ale tak jest prościej i szybciej.
Miło widzieć w końcu twoją pracę. Oby tak dalej!
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
kata55
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Dolnoslaskie
|
Wysłany: Nie 9:06, 17 Paź 2010 Temat postu: |
|
to mozna wylaczyc w roolup bar>ten obrazek z monitorem komputera>Debug/Profile Options i tam zaznaczamy Hide Helpers ptaszkiem.Z tego co pamietam nazwa obiektu pojawia sie gdy jest zaznaczony.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
KT/Szczekus
****Administrator****

Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 101 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");
|
Wysłany: Nie 19:49, 17 Paź 2010 Temat postu: |
|
Hide Helpers i Labels to dwie różne rzeczy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
matzie9
Dołączył: 21 Gru 2009
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: Pon 21:44, 01 Lis 2010 Temat postu: Nowości |
|
Nowy screen:
[link widoczny dla zalogowanych]
Jak można wyłączyć ten niebieski prostokąt z Perspective.
(Robiłem Vegation naciskając i robią pojedyncze obiekty.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez matzie9 dnia Pon 21:45, 01 Lis 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
KT/Szczekus
****Administrator****

Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 101 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");
|
Wysłany: Pon 22:12, 01 Lis 2010 Temat postu: |
|
Jak klikniesz w nazwę okienka to odznacz "Show Safe Frame".
Co do screena. Widzę roślinność, tylko czemu nie widzę trawy a sam piasek?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
kata55
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Dolnoslaskie
|
Wysłany: Sob 17:33, 20 Lis 2010 Temat postu: |
|
nom?
jesli masz trawe w teksturach to odznacz Auto Generate i Layer painterem sobie to pomaluj.
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
matzie9
Dołączył: 21 Gru 2009
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: Czw 17:49, 02 Gru 2010 Temat postu: |
|
Zrobiłem już 4 wyspy w 1 mapce.
Będą nowe pojazdy.
Niedługo skończę 1 mapę.
1 mapa nazywa się ,,Plaża'' ,a nazwę dla drugiej planuje Island X.
Scrreny już niedługo.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
kata55
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Dolnoslaskie
|
Wysłany: Czw 21:16, 02 Gru 2010 Temat postu: |
|
Bardzo orginalne nazwy xD.
Ale ten gostek wystacjący z dziury w dachu to niezły pomysł że też sam na to nie wpadłem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
matzie9
Dołączył: 21 Gru 2009
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: Czw 22:09, 02 Gru 2010 Temat postu: |
|
1. Cytat: | kata55:Bardzo orginalne nazwy xD. | dziex
2. Cytat: | kata55:Ale ten gostek wystacjący z dziury w dachu to niezły pomysłSmile że też sam na to nie wpadłem. | To był pomysł arcadius113.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
KT/Szczekus
****Administrator****

Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 101 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");
|
Wysłany: Czw 23:31, 02 Gru 2010 Temat postu: |
|
Zdecyduj się na nazwy w jednym języku, nie rób takich mix`ów bo to niesmacznie wygląda.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
matzie9
Dołączył: 21 Gru 2009
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: Nie 9:53, 06 Lut 2011 Temat postu: |
|
Prace trwają.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|