Forum www.sandbox.fora.pl Strona Główna
  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Galerie   Rejestracja   Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj 

Poszukuję : Speed Tree + crack

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum www.sandbox.fora.pl Strona Główna -> Strefa downloadu
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
luki99




Dołączył: 22 Mar 2010
Posty: 237
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 18:41, 19 Sty 2011 Temat postu: Poszukuję : Speed Tree + crack

Witam poszukuję programu Speed Tree 5.1 z crackiem ( jest to program do tworzenia drzew i eksportowania ich do 3dmax i z niego bym konwertował je do sandboxa . Wiem że nie popieracie piractwa ale program będzie użytkowany tylko do sandboxa . Widziałem różne filmiki i jest nawet fajny (przekopałem prawie całe Google i nie znalazłem ) . Oto opis programu [link widoczny dla zalogowanych] .

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez luki99 dnia Śro 18:45, 19 Sty 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kodeman




Dołączył: 11 Paź 2010
Posty: 318
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: za sałatą

PostWysłany: Śro 18:51, 19 Sty 2011 Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

direct download jak złe bo nie ściągałem to kilka wyników bedzie pod Speed Tree 5.1 download


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
luki99




Dołączył: 22 Mar 2010
Posty: 237
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 19:33, 19 Sty 2011 Temat postu:

Niestety to nie to :/ Plik zajmuje tylko 4 mb a jak demo ściągałem to 55 mb ale w demie nie można drzew robić :/

EDIT; Zapomniałem zobaczyć czy niżej są jakieś linki i znalazłem Very Happy ściągam teraz i jak będzie działać to będzie super Very Happy . Przydałby się jakiś konwerter jeszcze co by konwertował pliki 3d maxa do tego co crysis obsługuje


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez luki99 dnia Śro 23:55, 19 Sty 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marcinLDZ




Dołączył: 19 Gru 2008
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź

PostWysłany: Czw 16:13, 20 Sty 2011 Temat postu:

tree[d]
[link widoczny dla zalogowanych]
Polecam ci ten programik jest darmowy do zastosowan niekomercyjnych jak i chyba komercyjnych . Łatwy i zawiera w sobie 50 tekstur.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
luki99




Dołączył: 22 Mar 2010
Posty: 237
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 17:44, 20 Sty 2011 Temat postu:

ściągnąłem speed tree i w errorach jest błąd z Open GL i nie mogę nic robić :/ i jednak z filmików ten program co poszukuję wydaje sie lepszy (bardziej zaawansowany)

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez luki99 dnia Czw 17:50, 20 Sty 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
xswedc1




Dołączył: 16 Lip 2011
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 12:41, 16 Lip 2011 Temat postu:

Witam samą zabawę osobiście zacząłem z programem SpeedTree w wersji 3.1 bawiąc się z UnreralEd 2 przechodząc przez wersję 4.2 (istnieje w necie wraz z lekarstwem i możliwością exportu) do 5.0. Nie istnieje żadna wersja 5.XX + crack, która nie pozostawiała by co 5 dziury na powierzchni drzewa. Wielu się nad tym mocno głowiło jak obejść ten problem. Rozwiązań tego tematu jest kilka. Nie podam tutaj pełnych gotowców jak to zrobić, lecz krótki opis i nazwy forów, na których siedzą dobrzy ludzie opisując swoje rozwiązania.

forum. cgpersia (wpisać w serach speedtree)
Zawsze można pobrać najnowszą wersję z UDK (Unreal Development Tools ) za darmo i tworzyć drzewa w tym edytorze gdyż posiada już wbudowaną aktualną wersję SpeedTree 5. Niestety nie można tutaj eksportować drzew jako pliku FBX lub OBJ, ale można je zapisać i skompilować w Compiler SpeedTree. Następna czynność to import skompilowanego drzewa do UDK, gdzie należy przypisać materiał do siatki. Utworzyć prosty teren w UDK i załadować swoje drzewa do utworzonej wcześniej sceny. Wybierz poszczególne drzewo które chcesz użyć w swoich dalszych projektach i wyeksportuj je jako plik obj wraz z materiałami. Następnie można zaimportować ten plik obj do każdego pakietu 3D.

forum. rl-team
Inne rozwiązania znajdziemy na forum forum rl-team – w dziale - Game Development, w temacie „SpeedTree 5 Mesh Mender” gdzie leżą gotowe skrypty z opisem do połatania dziur w wyeksportowanych drzewach jako obj, (z wersji Speedtree 5 crack) lecz zawsze pozostaje kilka dziur i potrzebna jest ich ręczna edycja. Innym wspaniałym rozwiązaniem opisanym na tym forum jest podgląd karty graficznej i przechwycenie siatki wraz z materiałami za pomocą programu glintercept - pobranego z … (proszę wpisać w google bo mi nazwy stron nie przechodzą.), gdzie otrzymujemy jakość siatki w pliku obj wygenerowanej w naszym Speedtree 5. Tutaj otrzymujemy pojedyncze drzewo rozbite na wiele małych obj, np.: pień, gałęzie, konar i to wszystko osobno - tutaj też czeka nas poskładanie tego wszystkiego w całość , za to jakość jest rewelacyjna, nawet za dobra jak na potrzeby game engine.

kurka sami blokują mi adresy do innych forum i nie wiem co z tego opisu przejdzie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kodeman




Dołączył: 11 Paź 2010
Posty: 318
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: za sałatą

PostWysłany: Nie 14:24, 31 Lip 2011 Temat postu:

jbc. to w ngplants można robić rośliny w tym drzewa. Piszę tu tylko bo może się komuś przydać

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum www.sandbox.fora.pl Strona Główna -> Strefa downloadu Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1


Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB Š 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by JR9 for stylerbb.net
Regulamin