Forum www.sandbox.fora.pl Strona Główna
  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Galerie   Rejestracja   Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj 

Kilka pytań odnośnie AI

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum www.sandbox.fora.pl Strona Główna -> Sztuczna inteligencja (AI)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
Szpak




Dołączył: 07 Mar 2011
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 12:09, 07 Mar 2011 Temat postu: Kilka pytań odnośnie AI

Witam, jestem zupełnie zielony w używaniu sandboxa, przestudiowałem cały poradnik od Vigo (polecam Wink ) ale cały czas mam kilka pytań dotyczących AI:


1. Jak ustawić poruszanie się grupki żołnierzy (ew. pojedynczych).
2. Jak postawić Azjatę na stacjonarnym mg.
3. Czy można dać rozkaz "utrzymać pozycje", chodzi mi o to, że jak postawie czołg to żeby on strzelał z miejsca zamiast jeździć sobie gdzie mu się podoba.
4. Czy można wyposażyć żołnierzy w dowolnie wybraną broń, np Marins z wyrzutnią rakiet (oryginalnie chyba tam takiego nie ma).
I jeszcze kilka niezwiązanych z AI (żeby nie zakładać więcej tematów):
5. Czy można ustawić eksplozje, które będą losowo pojawiać się na jakimś obszarze, ew ustawić miejsca w których co jakiś czas będzie wybuch, chcę stworzyć wrażenie ostrzału z moździerza/artylerii.
6. Jak ustawić, żeby np efekt Gravity Volume aktywował się po jakimś czasie albo po tym jak gracz dojdzie w określone miejsce.

Z góry dzięki za odpowiedź.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
koszyk




Dołączył: 22 Mar 2011
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: CryEngine 2

PostWysłany: Pią 18:11, 27 Maj 2011 Temat postu:

Przede wszystkim chciałem się przywitać :p Po drugie nie wiem czy autor tego tematu już to wie lub już tu nie wchodzi ale napiszę...

1. Oj długoby tłumaczyć... Zobacz na Youtubie. Ja tam się właśnie tego nauczyłem. Użytkownik CryZeu albo Cryazy...
2. Tutaj dodajemy Shiten'a i robimy AIUseObject. Start (output)--->AIUseObject(Sync) oraz EntityId(TutajShiten(id))--->AIUseobject(ObjectId)
3. Niestety u mnie czołg też ma samowolkę ;(
4.Marines z wyrzutnią rakiet jest tylko nie pamiętam, który to... Ale wchodzisz w ustawienia NPC i tam jest EqupimentPack. Możesz zrobić własny lub wybrać inny.
5. Można ale to dużo roboty, a na razie nie mam czasu...
6. Robisz Area Trigger i w FlowGraph uruchomienie czyli: Enter---> Enable.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dawka01




Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 12:41, 29 Maj 2011 Temat postu:

Co do 4 to jest amerykaniec z wyrzutnią rakiet ale tylko ma ją na plecach i z niej nie strzela nawet jak w pobliżu jest obcy pojazd. ;/

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
koszyk




Dołączył: 22 Mar 2011
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: CryEngine 2

PostWysłany: Nie 20:33, 29 Maj 2011 Temat postu:

Tak dokładnie. Trzeba by mu w ekwipunku zmienić bazookę na Primary Weapon lub Secondary...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
eto




Dołączył: 13 Cze 2010
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 12:31, 07 Cze 2011 Temat postu:

1. banalne tagpointa nazwij tak jak żołnierza_p0, potem p1,p2 itp. sam będzie chodził, albo zrób na flowgraphach, tam masz więcej możliwości i jest bardziej przejrzyście
3. proste. dodaj entity a potem w FG disable engine w dowolnym momencie
5. też proste - logic:random


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
koszyk




Dołączył: 22 Mar 2011
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: CryEngine 2

PostWysłany: Sob 19:59, 11 Cze 2011 Temat postu:

Cytat:
banalne tagpointa nazwij tak jak żołnierza_p0, potem p1,p2 itp. sam będzie chodził


Próbowałem i jakoś sam nie chodzi...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
eto




Dołączył: 13 Cze 2010
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 21:29, 05 Sie 2011 Temat postu:

generowałeś si?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
koszyk




Dołączył: 22 Mar 2011
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: CryEngine 2

PostWysłany: Pią 22:07, 05 Sie 2011 Temat postu:

Oczywiście. Nie wiem o co kaman..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum www.sandbox.fora.pl Strona Główna -> Sztuczna inteligencja (AI) Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1


Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB Š 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by JR9 for stylerbb.net
Regulamin