Forum www.sandbox.fora.pl Strona Główna
  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Galerie   Rejestracja   Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj 

Pytania... niekoniecznie do tego dzialu

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum www.sandbox.fora.pl Strona Główna -> Teren, Tekstury i Oświetlenie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Pon 21:23, 26 Sty 2009 Temat postu: Pytania... niekoniecznie do tego dzialu

a wiec... dzieki wam nauczylem sie wsadzac ludzi do pojazdow ;P i robie takie male starcia Chinczycy na amerykanow i jest taki problem... otoz czolg us'ow jest owiele lepszy wiec postanowilem dac obu stronom ten sam czolg ale praktycznie nie da sie odroznic wiec mam pytanie; jak zmienic odcien czolgu? np us na niebieski na asian na czerwony to samo bylo z helikopterami poniewaz vlot (czy jakos) wogole nie startowalyt z miejsca wiec musialem im dac chinski smiglowiec

da sie ustawiac amunicje czolgu? i np god mode?

co do tych starc helikopterow... 80% wybochow bylo spowodowane zderzeniem sie obu maszyn w powietrzu... da sie pilotow jakos nauczyc zeby w miare ucuekac przed helikopterami zeby uniknac zderzenia?

i pytanko czysto techniczne... jak gra zajmuje powyzej 1gb ram robi sie zolty znaczek jak 1200mb chyba czerwony i wtedy zazwyczaj zapisanie mapy jest nie mozliwe poniewaz wywala blad pamieci... da sie te limity jakos podniesc o 1gb? mam 3gb ram i troche mnie irytuje jak przy 1gb juz ostrzega...

jeswzcze cos... zrobilem mapke i mala wysepka postawilem dom ktory w polowie jest w wodzie i na koncu ma taki jagby taras, mam tam postawione 5 chinczykow. oczywiscie jak nic sie nie dzieje to sobie stoja ale jak ja tam wpadam jak terminator ( xP ) oni wbiegaja do wody... ompletnie nie umieja sie poruszac; jak im pokazac gdzie moga chodzic? i tak zeby nie wpadali nigdzie do wody?


narazie tyle ale pewnie bedzie tego wiecej Wink
dziekuje za pomoc

zamierzam jeszcze zrobic patrol; 1 lider i 5 podwladnych lider ma chodzic po tel lini aipatch ktora zrobilem a podwladni maja chodzic za liderem (w innej planszy udalo mi sie zrobic zeby kierowca jechal za samochodem np 1 a zeby czlowiek szedl za liderem nie umiem) moglby ktos powiedziec co zrobic zeby oni za nim szli? i mam jeszcze cos... otoz szli; nie moga biec? a jak tak to jak to zrobic? i jeszcze cos; jak te lider sam szedl po tej sciezce napodkal 2 przeciwnikow po ich zabiciu chodzil wokol tego miejsca skad ich zabil jak zrobic zeby po zabiciu przeciwnikow wrocil do chodzenia po tej lini co wyznaczylem

moze ulatwi zrozumienie jak powiem ze chce aby ich szostka "zdala" tzn przeszedla cala 1 mape (island) i po drodze zabijali wszystkich ;P stawiam ich przed ta 2 przediwnikow zaraz za tym schodem niedaleko za tym drzewem gdzie zginal aztek


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Pon 22:48, 26 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Sniper
Administrator forum
Administrator forum



Dołączył: 24 Lut 2008
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 33 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 15:34, 20 Lut 2009 Temat postu: Re: Pytania... niekoniecznie do tego dzialu

Ari napisał:
jak zmienic odcien czolgu? np us na niebieski na asian na czerwony


wchodzisz do FCData, szukasz tekstures.pak potem szukasz vehicels i twojego pojazdu. Są tam textury z rozszerzeniem dss, wtyczka do pobrania do photoshopa jest gdzieś na google. potem edytujemy i zmieniamy sobie kolor... a potem inny pojazd na inny kolor. Nie da sie dwoch takich samych pojazdow o roznych kolorach, chyba ze dodasz nowy, ale to jest mnostwo kopiowania i edytowania skryptow..


Cytat:
da sie te limity jakos podniesc o 1gb? mam 3gb ram i troche mnie irytuje jak przy 1gb juz ostrzega...


omg, co to musi byc za mapa? ja mialem ogramna mape bylo na niej mnostwo rzeczy ale zajmowala okolo 500Mb :zdziwko:

Cytat:
oni wbiegaja do wody... ompletnie nie umieja sie poruszac; jak im pokazac gdzie moga chodzic? i tak zeby nie wpadali nigdzie do wody?


musisz dac ai navigation modifer wszedzie i powsadzac ai pointy, masz w poradniku moim w dziale AI


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Sniper dnia Pią 15:35, 20 Lut 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pon 19:16, 06 Kwi 2009 Temat postu:

a wiec w odcienie wtedy nie bede sie bawil

co to za mapa? island - pierwsza w singlu, wlasnie ja wlaczylem i zabiera 863mb obrocilem kamere do okola i mam 910mb polatalem chwile po wyspie juz jest 1033mb i zolty znaczek... no ale dobra trudno

co do wbiegania do wody... mialem formata i niestety mapka poszla... daleko ale dziex zabieram sie tearz za mapke


i teraz czesc kolejnych pytan ;p
1. jak zrobic cos w stylu wulkanu? tzn z dolu np pobiera beczki i wyrzuca je do gory i te beczki tak fruwaja z dolu do gory i na dol potem ten wulkan je z powrotem wciaga itp...
1.1 jak zrobic tunel grawitacyjny? tez na jakims filmiku na yt pudla lataly w kolko w tunelu

edit
o ai pointach nie mas ztylko tag pointach ale fakt ze dziala a na ne navigationmodifier nie reaguja tzn dalech wpadaja do wody itp

hmm... narazie tyle

edit2
potrafie stawiac te ai pointy wyjscia itd Very Happy nie ma tyo jak samemu sie nauczyc xD koreancy maja drobne problemy z wyjsciem z jednego domu ale dobra
nauczylem sie robic tunel grawitacyjny ;p co prawda ja z niego wypadam przy wyzszych predkosciach ale beczki bez problemu leca
nauczylem sie robic liny... extra zabawa xd
i mam pytanie:
jak zmienic texture terenu? mialem klopoty i sie zmienila na sniezna i nie moge wpasc jak ja zmienic z powrotem na zielona


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Nie 0:23, 12 Kwi 2009, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum www.sandbox.fora.pl Strona Główna -> Teren, Tekstury i Oświetlenie Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1


Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB Š 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by JR9 for stylerbb.net
Regulamin