Forum www.sandbox.fora.pl Strona Główna
  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Galerie   Rejestracja   Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj 

moja pierwsza trochę słaba mapka

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum www.sandbox.fora.pl Strona Główna -> Ukończone mody i mapy do ściągnięcia
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
kodeman




Dołączył: 11 Paź 2010
Posty: 318
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: za sałatą

PostWysłany: Nie 17:44, 05 Gru 2010 Temat postu: moja pierwsza trochę słaba mapka

Zrobiłem ją żeby się nauczyć co robić lepiej. A dokładniej chciałem wstawić mapkę, do Edytowania. Nie trzeba tego robić ale mapka się nie nadaje do pokazania. Nie ma wszystkich tekstur i AI, ale może po przeróbce wyjść coś ciekawego. Mapa miała pokazywać. Z samolotu do wody wskakujemy przy plaży. idziemy dalej napotykamy górę po kamieniach wspinamy się i widzimy dziwny tunel wchodzimy. wychodzimy po drugiej stroniewspinamy się jeszce trochę i widzimy zniszczoną malutką bazę 2 trupy w nanosuitach nie dawałem zamrożonych żebyście mieli wolną rękę co zaatakowało. Schodzimy niżej. Do następnej plaży widzimy samochód wsiadamy i jedziemy na brzeg. Tam powinna być baza ale to też wam zostawiam. Może np. toczyć się tam walka.

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]




Admin edit:
==//Temat przeniesiony
Błędy! Do tego zły dział.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kodeman dnia Pon 21:30, 06 Gru 2010, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Vigo
Ekspert
Ekspert



Dołączył: 16 Kwi 2009
Posty: 356
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: SandBox2

PostWysłany: Nie 18:21, 05 Gru 2010 Temat postu:

Wrzuć tutaj:
[link widoczny dla zalogowanych]
lub jeśli masz konto na chomikuj to właśnie tam...


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KT/Szczekus
****Administrator****
****Administrator****



Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 101 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");

PostWysłany: Nie 19:44, 05 Gru 2010 Temat postu:

Jak już upniesz na serwer to edytuj pierwszego posta tak, aby spełniał wymagania regulaminu Wink.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kodeman




Dołączył: 11 Paź 2010
Posty: 318
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: za sałatą

PostWysłany: Nie 19:50, 05 Gru 2010 Temat postu:

nie wiem czy dobrze. Nigdy tego nie robiłem. Wziąłem eletronic arts tam levels 1 misja folder i spakowałem do winrara i ten plik wrzuciłem. Chyba nie tak ale jeśli dobrze to proszę

[link widoczny dla zalogowanych]
coś pisało delete password nie wiem co to znaczy ale pisało nicerepadido jeśli to nic nie znaczy to nie opisujcie.

Przy okazji tunel mi nie wychodzi. Sad ale zobaczycie i tak co źle

Admin edit:
Ostatnie ostrzeżenie!


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kodeman dnia Nie 19:54, 05 Gru 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kodeman




Dołączył: 11 Paź 2010
Posty: 318
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: za sałatą

PostWysłany: Pon 15:41, 06 Gru 2010 Temat postu:

no o co ci chodzi! mówie że nie wiem jak to zrobić

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kodeman




Dołączył: 11 Paź 2010
Posty: 318
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: za sałatą

PostWysłany: Pon 20:02, 06 Gru 2010 Temat postu:

screeny
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

sory, że linki nie miniaturki ale zmęczony jestem i mi się spieszy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kodeman dnia Pon 20:04, 06 Gru 2010, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KT/Szczekus
****Administrator****
****Administrator****



Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 101 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");

PostWysłany: Pon 21:23, 06 Gru 2010 Temat postu:

Punkt IV.
W treści ma zawierać się opis, screeny tak jak i link do ściągnięcia modyfikacji. MINIMUM!
Naprowadzę dokładniej: w treści pierwszego posta. Każdy kto wejdzie do tematu ma od razu widzieć wszystko to co go interesuje, a nie że musi szukać po wszystkich postach.

Punkt VI.
Jeśli już dajemy screeny, to mają to być miniaturki jako odnośniki do dużych zdjęć, nie odwrotnie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kodeman




Dołączył: 11 Paź 2010
Posty: 318
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: za sałatą

PostWysłany: Pon 21:33, 06 Gru 2010 Temat postu:

dobra zrobione. Kt jeśli możesz usuń moje niepotrzebne posty bo nie mogę. dzięki
przy okazji uczymy się na błędach Razz


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kodeman dnia Pon 21:33, 06 Gru 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KT/Szczekus
****Administrator****
****Administrator****



Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 101 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");

PostWysłany: Pon 22:21, 06 Gru 2010 Temat postu:

Jeszcze tylko linka mi brakuje Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Vigo
Ekspert
Ekspert



Dołączył: 16 Kwi 2009
Posty: 356
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: SandBox2

PostWysłany: Wto 10:47, 07 Gru 2010 Temat postu:

Ogólnie to na mapce jest "ubogo". Mało, mało i jeszcze raz mało. Taką mapkę to można zrobić, no nie wiem ... w 10 -15 min? Myślałem że bardziej się postarasz i rozbudujesz ją ;/

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kodeman




Dołączył: 11 Paź 2010
Posty: 318
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: za sałatą

PostWysłany: Wto 15:39, 07 Gru 2010 Temat postu:

własnie teraz robie drugą która bedzie już rozbudowana
a tą dałem bo zawsze można przerobić kilku chwil oszczędzi to


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kodeman dnia Wto 15:40, 07 Gru 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kodeman




Dołączył: 11 Paź 2010
Posty: 318
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: za sałatą

PostWysłany: Wto 21:55, 07 Gru 2010 Temat postu:

vigo mam pytanie. właściwie 2 jak robimy tekstury gór i jesteśmy blisko oraz daleko nich to jakie tekstury zamieścić?
oraz jak mamy taki spadek do wody stromy to jaką teksturą. Gdybyś mógł odpowiedzieć byłbym wdzięczny Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Vigo
Ekspert
Ekspert



Dołączył: 16 Kwi 2009
Posty: 356
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: SandBox2

PostWysłany: Wto 23:45, 07 Gru 2010 Temat postu:

Hmm, musisz poszukać tekstury dalszych skał które prezentują się bardzo fajnie z daleka no i te bardziej szczegółowe. Jest ich kilkanaście. Co do tych stromych zbocz to polecam teksturę skały, w ten sposób uzyskasz klif, czy jak tam to zwał...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum www.sandbox.fora.pl Strona Główna -> Ukończone mody i mapy do ściągnięcia Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1


Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB Š 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by JR9 for stylerbb.net
Regulamin