| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat | 
	
	
		| Autor | Wiadomość | 
	
		| KT/Szczekus ****Administrator****
 
  
 
 Dołączył: 06 Sie 2009
 Posty: 823
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 101 razy
 Ostrzeżeń: 0/3
 Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");
 
 | 
			
				|  Wysłany: Pon 0:36, 22 Lut 2010 Temat postu: Nowe modele By Szczekus |  |  
				| 
   
 Witam,
 Z racji że coraz więcej osób używa moich palm w swoich pracach, nie zawsze za moim pozwoleniem, postanowiłem oficjalnie wypuścić je, aby każdy mógł z nich korzystać.
 
 Palmy są przystosowane z myślą o użyciu ich jako roślinność, dlatego nie zaleca się używania ich jako Brush( choć jest to do zrobienia za pomocą Data Base View ).
 
 Oto szybki podgląd, jak sprawują się w edytorze.
 [link widoczny dla zalogowanych]
 
 Download:
 [link widoczny dla zalogowanych]
 [link widoczny dla zalogowanych]
 Proszę tylko o to aby nikt nie zapomniał dodać mnie jako ich autora i poinformować o ich użyciu w swoim projekcie
  . 
 EDIT:
 A to dawno już obiecane skały. Jest ich w sumie 15 ( 5 modeli po 3 rodzaje tekstur ). Gotowe do użycia jako Brush lub vegetacja.
 
 Brush:
 [link widoczny dla zalogowanych]
 
 Vegetacja:
 [link widoczny dla zalogowanych]
 
 
 Download:
 [link widoczny dla zalogowanych]
 
 [link widoczny dla zalogowanych]
 
 EDIT2:
 Dodaję do ściągnięcia paczkę która zawiera zarówno palmy jak i skały.
 Download full package( dzięki Didjay )
 [link widoczny dla zalogowanych]
 
 Post został pochwalony 3 razy
 
 Ostatnio zmieniony przez KT/Szczekus dnia Nie 15:21, 12 Wrz 2010, w całości zmieniany 4 razy
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   |  | 
       |  | 
    
	
		| brda Moderator
 
  
 
 Dołączył: 25 Lut 2008
 Posty: 304
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 5 razy
 Ostrzeżeń: 0/3
 Skąd: Kambodża
 
 | 
			
				|  Wysłany: Pon 22:49, 22 Lut 2010 Temat postu: |  |  
				| dobra robora,i świetnie wygląda
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   
	
		| Sniper Administrator forum
 
  
 
 Dołączył: 24 Lut 2008
 Posty: 343
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 33 razy
 Ostrzeżeń: 0/3
 
 
 | 
			
				|  Wysłany: Wto 9:25, 23 Lut 2010 Temat postu: |  |  
				| Ładne żywe kolory tekstur.
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   
	
		| arcadius113 
 
 
 Dołączył: 20 Lis 2009
 Posty: 184
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 6 razy
 Ostrzeżeń: 0/3
 Skąd: Słupsk
 
 | 
			
				|  Wysłany: Wto 11:51, 23 Lut 2010 Temat postu: |  |  
				| Piękne palmy super.
 
   
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   
	
		| Gość 
 
 
 
 
 
 
 | 
			
				|  Wysłany: Pią 0:21, 05 Mar 2010 Temat postu: |  |  
				| noo stary wlasnie ogladalem filma tego francuza co tak fajnie napierdziela mapki i sie spytalem skad ma te zajebiste palmy i wtedy mowil to robota szczekus na poczatku nie kumalem co to wogole znaczy szczekus ale teraz wiem, tez skorzystam wymiatasz
  i dziekuje |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   
	
		| kata55 
 
 
 Dołączył: 23 Sie 2010
 Posty: 191
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 7 razy
 Ostrzeżeń: 1/3
 Skąd: Dolnoslaskie
 
 | 
			
				|  Wysłany: Wto 15:01, 24 Sie 2010 Temat postu: |  |  
				| Pls zrob reupload tych palm bo ja nie moge ich pobrac(nie ma takiego pliku na stronie)
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   
	
		| KT/Szczekus ****Administrator****
 
  
 
 Dołączył: 06 Sie 2009
 Posty: 823
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 101 razy
 Ostrzeżeń: 0/3
 Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");
 
 | 
			
				|  Wysłany: Wto 23:52, 24 Sie 2010 Temat postu: |  |  
				| Zrobię nowy upload jak tylko dostanę te pliki od osób które już je ściągnęły, ja niestety nie mam ich już na dysku twardym
  . 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   
	
		| KT/Szczekus ****Administrator****
 
  
 
 Dołączył: 06 Sie 2009
 Posty: 823
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 101 razy
 Ostrzeżeń: 0/3
 Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");
 
 | 
			
				|  Wysłany: Śro 19:35, 01 Wrz 2010 Temat postu: |  |  
				| Update pierwszego posta. Dodałem opis i linki do ściągnięcia skał.
 Niedługo naprawię link do palm.
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   
	
		| kata55 
 
 
 Dołączył: 23 Sie 2010
 Posty: 191
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 7 razy
 Ostrzeżeń: 1/3
 Skąd: Dolnoslaskie
 
 | 
			
				|  Wysłany: Śro 22:16, 01 Wrz 2010 Temat postu: |  |  
				| dzieki
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   
	
		| kata55 
 
 
 Dołączył: 23 Sie 2010
 Posty: 191
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 7 razy
 Ostrzeżeń: 1/3
 Skąd: Dolnoslaskie
 
 | 
			
				|  Wysłany: Sob 20:47, 04 Wrz 2010 Temat postu: |  |  
				| No minelo troche czasu i głusza...Moze cos napiszesz?
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   
	
		| KT/Szczekus ****Administrator****
 
  
 
 Dołączył: 06 Sie 2009
 Posty: 823
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 101 razy
 Ostrzeżeń: 0/3
 Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");
 
 | 
			
				|  Wysłany: Sob 23:54, 11 Wrz 2010 Temat postu: |  |  
				| Dodałem nowe linki do palm( filefactory i rapidshare ) oraz paczkę( i logo ) stworzoną przez zaprzyjaźnionego moddera, Didjay`a.
 
 Miłej zabawy!
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   
	
		| kata55 
 
 
 Dołączył: 23 Sie 2010
 Posty: 191
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 7 razy
 Ostrzeżeń: 1/3
 Skąd: Dolnoslaskie
 
 | 
			
				|  Wysłany: Nie 12:26, 12 Wrz 2010 Temat postu: |  |  
				| Ale ktory link jest do paczki???
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   
	
		| KT/Szczekus ****Administrator****
 
  
 
 Dołączył: 06 Sie 2009
 Posty: 823
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 101 razy
 Ostrzeżeń: 0/3
 Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");
 
 | 
			
				|  Wysłany: Nie 15:21, 12 Wrz 2010 Temat postu: |  |  
				| Kliknij na ten d*pny banner na samym dole, w sumie tam wszystko pisze ( download full package )
  . 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   
	
		| Bołmen 
 
 
 Dołączył: 17 Paź 2010
 Posty: 489
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 12 razy
 Ostrzeżeń: 0/3
 Skąd: Far Cry
 
 | 
			
				|  Wysłany: Wto 16:09, 02 Lis 2010 Temat postu: |  |  
				| czym ty takie coś robiłeś kolego??
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   
	
		| KT/Szczekus ****Administrator****
 
  
 
 Dołączył: 06 Sie 2009
 Posty: 823
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 101 razy
 Ostrzeżeń: 0/3
 Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");
 
 | 
			
				|  Wysłany: Wto 18:23, 02 Lis 2010 Temat postu: |  |  
				| 3DS Max 7,9  + Gimp + Crazy Bump
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   
	
		| Disturbed Specjalista
 
  
 
 Dołączył: 17 Lip 2009
 Posty: 266
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 20 razy
 Ostrzeżeń: 0/3
 Skąd: Poznań     Know How*
 
 | 
			
				|  Wysłany: Wto 21:08, 02 Lis 2010 Temat postu: |  |  
				| Dobre
   
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   
	
		| Bołmen 
 
 
 Dołączył: 17 Paź 2010
 Posty: 489
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 12 razy
 Ostrzeżeń: 0/3
 Skąd: Far Cry
 
 | 
			
				|  Wysłany: Czw 18:14, 04 Lis 2010 Temat postu: |  |  
				| osk ściąłem palmy i co dalej ??
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   
	
		| KT/Szczekus ****Administrator****
 
  
 
 Dołączył: 06 Sie 2009
 Posty: 823
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 101 razy
 Ostrzeżeń: 0/3
 Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");
 
 | 
			
				|  Wysłany: Czw 19:34, 04 Lis 2010 Temat postu: |  |  
				| Jeśli chcesz je użyć do moda to wklejasz je do "Mods/<nazwa>/Objects/Palms/*".
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   
	
		| kata55 
 
 
 Dołączył: 23 Sie 2010
 Posty: 191
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 7 razy
 Ostrzeżeń: 1/3
 Skąd: Dolnoslaskie
 
 | 
			
				|  Wysłany: Czw 19:54, 04 Lis 2010 Temat postu: |  |  
				| A mam problem z CrazyBumpem: kiedy wejde do jakiegos folderu i najade na jakis obrazek lub bede w nim siedzial wiecej niz 2 sekundy to mi sie wylacza.
 Dlaczego tak sie dzieje? I jak moge sie tego pozbyc?
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   
	
		| Bołmen 
 
 
 Dołączył: 17 Paź 2010
 Posty: 489
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 12 razy
 Ostrzeżeń: 0/3
 Skąd: Far Cry
 
 | 
			
				|  Wysłany: Pią 15:39, 05 Lis 2010 Temat postu: |  |  
				| odpakowałem ale jak je ustawiam w grze to są jakieś czerwone
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   
	
		| Bołmen 
 
 
 Dołączył: 17 Paź 2010
 Posty: 489
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 12 razy
 Ostrzeżeń: 0/3
 Skąd: Far Cry
 
 | 
			
				|  Wysłany: Pią 15:49, 05 Lis 2010 Temat postu: |  |  
				| błąd nieaktualny super to!!
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   
	
		| KT/Szczekus ****Administrator****
 
  
 
 Dołączył: 06 Sie 2009
 Posty: 823
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 101 razy
 Ostrzeżeń: 0/3
 Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");
 
 | 
			
				|  Wysłany: Pią 16:04, 05 Lis 2010 Temat postu: |  |  
				| Coś w ogóle jest nie tak z tymi paczkami... sprawdzę i naprawię linki w najbliższym czasie.
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   
	
		| Bołmen 
 
 
 Dołączył: 17 Paź 2010
 Posty: 489
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 12 razy
 Ostrzeżeń: 0/3
 Skąd: Far Cry
 
 | 
			
				|  Wysłany: Pią 16:14, 05 Lis 2010 Temat postu: |  |  
				| nie bo nie odpakowałem wszystkiego już działa
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   
	
		| Bołmen 
 
 
 Dołączył: 17 Paź 2010
 Posty: 489
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 12 razy
 Ostrzeżeń: 0/3
 Skąd: Far Cry
 
 | 
			
				|  Wysłany: Pią 16:27, 05 Lis 2010 Temat postu: |  |  
				| a da się zrobić je jako brush jak tak to opisz
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   
	
		| kata55 
 
 
 Dołączył: 23 Sie 2010
 Posty: 191
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 7 razy
 Ostrzeżeń: 1/3
 Skąd: Dolnoslaskie
 
 | 
			
				|  Wysłany: Pią 17:01, 05 Lis 2010 Temat postu: |  |  
				| Jako brush? Jasne.Proscizna. Wstawiasz folder z palmami i skalami do folderu z far cryem i w edytorze map stawiasz dowolnego brusha(np. box) i w parametrach pierwsza linijka to prefab. klikasz w trzy kropki przy sciezce oraz wybierasz owe palmy.
 
 Post został pochwalony 1 raz
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   
	
		| Disturbed Specjalista
 
  
 
 Dołączył: 17 Lip 2009
 Posty: 266
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 20 razy
 Ostrzeżeń: 0/3
 Skąd: Poznań     Know How*
 
 | 
			
				|  Wysłany: Pią 17:04, 05 Lis 2010 Temat postu: |  |  
				| LOL!
 Wystarczy w głównym folderze FC zrobić nowy folder o nazwie "Objects"
 Potem wejść do edytora kliknać brusz i tam masz modele, które wkleiłeś.
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   
	
		| KT/Szczekus ****Administrator****
 
  
 
 Dołączył: 06 Sie 2009
 Posty: 823
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 101 razy
 Ostrzeżeń: 0/3
 Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");
 
 | 
			
				|  Wysłany: Pią 17:33, 05 Lis 2010 Temat postu: |  |  
				| Pisałem to już wcześniej, ale chłopaki lubią sobie życie utrudniać z tego co widzę
   Taka metoda jaką opisał kata55 ma zastosowanie gdy chcemy użyć nowych modeli do mapy, bez potrzeby tworzenia jej jak mod. Wtedy obiekty wrzucamy do folderu o dowolnej nazwie w katalogu, gdzie znajduje się mapa.
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   
	
		|  |