Forum www.sandbox.fora.pl Strona Główna
  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Galerie   Rejestracja   Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj 

Nie wiem jak to nazwać

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum www.sandbox.fora.pl Strona Główna -> [FC]Skrypty , Eventy i Triggery
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
Kien




Dołączył: 27 Maj 2010
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 20:45, 22 Cze 2010 Temat postu: Nie wiem jak to nazwać

Chcę...eee..muszę zrobić koledze mapke. Podstawy znam, tylko on wymyślił takie coś, że bez pomocy padnę. Chodzi o to, że jest dom, a w nim flaga taka jak z assasult. Poza domem respią się potworki, (najlepiej coraz więcej, ale to chyba niemożliwe...), przed domem ma być dead zone, ale tylko dla gracza. Potwory oblegaja dom, i muszą zdobyć flagę. To chyba na tyle. Acha, jeszcze jeden szczegół, to ma być CO-OP....

Powiedzcie to od podstaw, co ustawić w tiggerach, gdzie co jest, itp.

Liczę na was!
:hamster_bigeyes:

Acha, przesłał mi jeszcze [link widoczny dla zalogowanych], ale niewiem, czy się przyda.

\\Edit
Poradziłem sobie z flagą, tylko jak zrobić respiących się potworków?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kien dnia Śro 13:30, 23 Cze 2010, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kata55




Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Dolnoslaskie

PostWysłany: Pią 14:40, 03 Wrz 2010 Temat postu:

Robimy tak: w miejscu gdzie maja sie respawnowac potwor stawiamy Entities>Multiplayer>Phoenix i zaznaczamy potworka i w Input/Output Events dajemy OnDeath i pick new i klikamy phoenixa i potem go zaznaczamy i masz tam w Properties dwie rzeczy: pierwsza to RespawnTime czyli czas po ktorym maja sie respawnowac w sek.(chyba) a drugie to RespawnCycle czyli czy maja respawnowac sie w kolko.W ten sposob po smierci potwor sie respawnuje.Co do zwiekszajacej ich liczby to mozesz sprobowac z CreatureGenerator i zrobic zeby sie co chwile sie respawnowaly i bedzie sie zwiekszac ich liczba bo zanim jednego zabijesz dwa sie zrobia.Jak to obslugiwac pisze tu:http://www.sandbox.fora.pl/obiekty-organizacja-i-wstawianie,9/creature-generator-jak-to-dziala,347.html

Edit:
Aha i jeszcze jedno: jak chcesz zeby ci sie co chwile respily potworki to musisz zrobic DelayTriggera(chyba, nigdy nie testowalem tego) no i odpowiednie rzeczy tam poustawiac, tzn. Zrobic w delay triggeru zeby jak skonczy sie odliczac to tworzyl potwora, a w creature gen. zeby jak sie potworek zrobi wlaczal delay triggera.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kata55 dnia Sob 12:18, 04 Wrz 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KT/Szczekus
****Administrator****
****Administrator****



Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 101 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");

PostWysłany: Pią 16:52, 03 Wrz 2010 Temat postu:

Cholerka no, kolejny post który przeoczyłem...fail Neutral

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kata55




Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Dolnoslaskie

PostWysłany: Sob 12:14, 04 Wrz 2010 Temat postu:

Ale KT zaloze sie ze bys poprawil mojego posta bo ja z pamieci pisalem

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum www.sandbox.fora.pl Strona Główna -> [FC]Skrypty , Eventy i Triggery Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1


Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB Š 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by JR9 for stylerbb.net
Regulamin