Forum www.sandbox.fora.pl Strona Główna
  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Galerie   Rejestracja   Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj 

Creature Generator jak to dziala ??

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum www.sandbox.fora.pl Strona Główna -> [FC]Obiekty: organizacja i wstawianie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
XsErO




Dołączył: 28 Wrz 2009
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 19:10, 01 Paź 2009 Temat postu: Creature Generator jak to dziala ??

Znalazlem creature generator w sanboxie i wsatwielm go na mapie ustawilem rodzaj potwora trigen ale on sie nie pojawiaja jak dam ctrl + G

i jeszcze jeden problem ze nie widze trigenow(potorow) w edytorze


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Disturbed
Specjalista
Specjalista



Dołączył: 17 Lip 2009
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań Know How*

PostWysłany: Czw 19:35, 01 Paź 2009 Temat postu:

Chodzi ci o te mutanty z archatype entity ? cze z Entity ?
jeżeli z entity robisz mutanty to zmień model . zauważ ze kiedy klikniesz na wybór modelu otwiera sie puste okno . musisz zrobic wstecz i wybrac poprawny folder


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KT/Szczekus
****Administrator****
****Administrator****



Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 101 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");

PostWysłany: Czw 21:34, 01 Paź 2009 Temat postu:

Żeby potworek/najemnik się "zrespawnował" musisz ustawić na mapie np. Proximity Trigger, potem wybierasz na dole na OnEnter, Pick New i klikasz tego "Creature Generator". Teraz jak wejdziesz w Proximity Trigger`a twym oczętom ukaże się postać twego wyboru ^^

Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
XsErO




Dołączył: 28 Wrz 2009
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 18:58, 02 Paź 2009 Temat postu:

O te z entity bo w archetype nie mam zadnych i nie rozumiem o co ci chodzi disturbed

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KT/Szczekus
****Administrator****
****Administrator****



Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 101 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");

PostWysłany: Pią 19:16, 02 Paź 2009 Temat postu:

Chodzi mu o to że jak wybierasz mutanta z Entity, musisz mu sam wybrać jego model. Tu widzimy błąd Crytek`a Razz

[link widoczny dla zalogowanych]
A jeśli chcesz mieć do wyboru mutanty, najemników itp. z archetype entity( tu z reguły są gotowce którym nie trzeba nic ustawiać), musisz otworzyć
"Data Base View"(Window->Show Data Base View)
[link widoczny dla zalogowanych]
W zakładce "Entity Library" klikasz na "Load library" i otwierasz gotową bibliotekę. Masz tam do wyboru między innymi:
-mutanty
-najemnicy
-obiekty z fizyką
-przełączniki, drzwi
i inne pierdoły.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
XsErO




Dołączył: 28 Wrz 2009
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 11:42, 03 Paź 2009 Temat postu:

a co zrobic zeby mutant mnie atakowal bo on stoi i sie patrzy na mnie xD próbowałem rozne AI ale nic to dalem mu falcon tez nic o co chodzi ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KT/Szczekus
****Administrator****
****Administrator****



Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 101 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");

PostWysłany: Sob 11:53, 03 Paź 2009 Temat postu:

W opcjach musisz zmienić mu "Character", ten domyślnie wybrany zwykle już nie istnieje, lub ma inną nazwę.

Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
XsErO




Dołączył: 28 Wrz 2009
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 11:57, 03 Paź 2009 Temat postu:

Wielkie Dzięki Mój mistrzu Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KT/Szczekus
****Administrator****
****Administrator****



Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 101 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");

PostWysłany: Sob 12:03, 03 Paź 2009 Temat postu:

Heh, spoko. Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum www.sandbox.fora.pl Strona Główna -> [FC]Obiekty: organizacja i wstawianie Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1


Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB Š 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by JR9 for stylerbb.net
Regulamin