Forum www.sandbox.fora.pl Strona Główna
  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Galerie   Rejestracja   Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj 

Jak zrobić by moi sojusznicy na mnie nie reagowali?

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum www.sandbox.fora.pl Strona Główna -> [FC]Sztuczna inteligencja
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
PapiesIII




Dołączył: 08 Sie 2010
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 21:11, 13 Sie 2010 Temat postu: Jak zrobić by moi sojusznicy na mnie nie reagowali?

Mój problem jest taki: Chce zrobić w edytorze mały atak trigenów. Zrobiłem
radio tower i postawiłem tam ludzi (moich sojuszników: species=0). Na samej górze dałem triggera aby przyszły trigeny. Ale chciałbym, by po drodze do trigera moi sojusznicy na mnie nie reagowali: chciałbym, żeby dalej rozmawiali o udrękach tej wyspy i jej dobrych stronach (: albo palili zioło. A nie że ide, a te debile wyciągają broń i za mną idą! Czy da się coś takiego zrobić? (Chce, aby nie reagowali tylko na MNIE, na trigeny mają reagować!)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez PapiesIII dnia Sob 14:36, 14 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KT/Szczekus
****Administrator****
****Administrator****



Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 101 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");

PostWysłany: Pon 0:16, 16 Sie 2010 Temat postu:

Jedynym sposobem jest ustawienie u sojuszników zasięgu słuchu na "0". Rozwiązanie może nie zachwyca, ale to już wina programistów AI Razz.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
arcadius113




Dołączył: 20 Lis 2009
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Słupsk

PostWysłany: Czw 15:36, 07 Paź 2010 Temat postu:

Gdzie jest zasięg słuchu?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KT/Szczekus
****Administrator****
****Administrator****



Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 101 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");

PostWysłany: Czw 16:41, 07 Paź 2010 Temat postu:

"SoundRange"w opcjach bota.

Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum www.sandbox.fora.pl Strona Główna -> [FC]Sztuczna inteligencja Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1


Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB Š 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by JR9 for stylerbb.net
Regulamin