Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
PapiesIII
Dołączył: 08 Sie 2010
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 21:11, 13 Sie 2010 Temat postu: Jak zrobić by moi sojusznicy na mnie nie reagowali? |
|
Mój problem jest taki: Chce zrobić w edytorze mały atak trigenów. Zrobiłem
radio tower i postawiłem tam ludzi (moich sojuszników: species=0). Na samej górze dałem triggera aby przyszły trigeny. Ale chciałbym, by po drodze do trigera moi sojusznicy na mnie nie reagowali: chciałbym, żeby dalej rozmawiali o udrękach tej wyspy i jej dobrych stronach (: albo palili zioło. A nie że ide, a te debile wyciągają broń i za mną idą! Czy da się coś takiego zrobić? (Chce, aby nie reagowali tylko na MNIE, na trigeny mają reagować!)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez PapiesIII dnia Sob 14:36, 14 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
KT/Szczekus
****Administrator****

Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 101 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");
|
Wysłany: Pon 0:16, 16 Sie 2010 Temat postu: |
|
Jedynym sposobem jest ustawienie u sojuszników zasięgu słuchu na "0". Rozwiązanie może nie zachwyca, ale to już wina programistów AI .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
arcadius113
Dołączył: 20 Lis 2009
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: Czw 15:36, 07 Paź 2010 Temat postu: |
|
Gdzie jest zasięg słuchu?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
KT/Szczekus
****Administrator****

Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 101 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");
|
Wysłany: Czw 16:41, 07 Paź 2010 Temat postu: |
|
"SoundRange"w opcjach bota.
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|