Forum www.sandbox.fora.pl Strona Główna
  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Galerie   Rejestracja   Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj 

Mutant Screwed...ON ŻYJE!

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum www.sandbox.fora.pl Strona Główna -> [FC]Sztuczna inteligencja
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
KT/Szczekus
****Administrator****
****Administrator****



Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 101 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");

PostWysłany: Pon 19:22, 30 Lis 2009 Temat postu: Mutant Screwed...ON ŻYJE!

Tak, wzrok was nie myli. Ten kolos jednak działa Razz Znaczy się nie od końca tak jak powinien, ale zawsze coś.
Oto krótki filmik przedstawiający to monstrum:CLICK
Animacje: Mutant_Big i Mutant_Aberration

Zrobiłem go już dawno temu, dzisiaj jednak przypomniał mi o tym zaprzyjaźniony modder "Mixer", który dokonał tego samego Very Happy. Ze względu na to, że jako pierwszy tego dokonałem umieści mnie w Credits`ach swego moda ( Contest Island:Invasion ) ...hehe \m/

Miłego oglądania.

P.S:Jeśli będą zainteresowani to zamieszczę tu plik i opis jak zmusić go do działania Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sniper
Administrator forum
Administrator forum



Dołączył: 24 Lut 2008
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 33 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 20:10, 30 Lis 2009 Temat postu:

no to niestety muszę cię rozczarować bo wiedzieliśmy o tym z Jackiem z rok temu ^^

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KT/Szczekus
****Administrator****
****Administrator****



Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 101 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");

PostWysłany: Pon 20:51, 30 Lis 2009 Temat postu:

Ach, czemu ja o tym nie wiem? Razz No cóż...życie ^^

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Vigo
Ekspert
Ekspert



Dołączył: 16 Kwi 2009
Posty: 356
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: SandBox2

PostWysłany: Wto 0:36, 01 Gru 2009 Temat postu:

Zawalisty krasnolud xD Fajnie byłoby zobaczyć go w jakimś modzie ;D

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KT/Szczekus
****Administrator****
****Administrator****



Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 101 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");

PostWysłany: Wto 2:12, 01 Gru 2009 Temat postu:

Spokojnie, powolutku...nawet z nowymi animacjami...na razie mam inne obiekty i skrypty na głowie Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sprouse




Dołączył: 16 Wrz 2009
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 16:49, 01 Gru 2009 Temat postu:

Słodziak! Więc on jednak żyje. Very Happy
A właściwie to dlaczego "na żywo" potrafi on się tylko obracać? Wiadomo dlaczego go nie dopracowano? Na pewno będe próbował go wykorzystać, zatem, jeszcze do tego wrócimy...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KT/Szczekus
****Administrator****
****Administrator****



Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 101 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");

PostWysłany: Wto 19:33, 01 Gru 2009 Temat postu:

Oryginalnie nie ma zrobionych specjalnie do niego animacji. Cały trik polega na tym że do niego przypisujesz animacje całkiem innego mutanta. A dlaczego go nie zrobili?...no to już możemy się tylko domyślać( prawdopodobnie coś z Ubi, przez nich cały FC wygląda inaczej niż miał...).

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kata55




Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Dolnoslaskie

PostWysłany: Wto 1:21, 24 Sie 2010 Temat postu:

a może ktoś wie czy się da i skąd wziąć animację screweda bo w filmu factory1(ten na końcu mapy factory) widziałem go w akcji . Confused

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KT/Szczekus
****Administrator****
****Administrator****



Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 101 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");

PostWysłany: Wto 11:00, 24 Sie 2010 Temat postu:

Animacja została zrobiona jedynie na potrzebę nagrania filmiku. W grze nigdzie jej nie ma.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kata55




Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Dolnoslaskie

PostWysłany: Wto 14:51, 24 Sie 2010 Temat postu:

no ale skads to musieli wziasc. Moze jest na necie do pobrania taki pack z tymi animacjami?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KT/Szczekus
****Administrator****
****Administrator****



Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 101 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");

PostWysłany: Śro 8:47, 29 Wrz 2010 Temat postu:

Na 100% nie ma czegoś takiego. Jeśli chcesz go użyć musisz zrobić animacje samemu, tak jak my w Killing Time.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kata55




Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Dolnoslaskie

PostWysłany: Śro 20:02, 29 Wrz 2010 Temat postu:

A za pomaca czego moge je zrobic?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KT/Szczekus
****Administrator****
****Administrator****



Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 101 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");

PostWysłany: Śro 20:46, 29 Wrz 2010 Temat postu:

Maya, 3ds max i Blender( chociaż nie polecam ze względu na skomplikowany proces exportu i importu obiektów ).

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kata55




Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Dolnoslaskie

PostWysłany: Czw 18:33, 30 Wrz 2010 Temat postu:

A ja wlasnie uzywam blendera.3d studio max bym probral gdyby nie bylo trial i gdyby nie bylo tej dziwnej ankiety typu "do czego bede uzywal 3ds max" itd.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KT/Szczekus
****Administrator****
****Administrator****



Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 101 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");

PostWysłany: Czw 20:15, 30 Wrz 2010 Temat postu:

3ds max nie jest darmowym programem, więc jeśli chcesz jechać na legalu zostań przy blenderze. Niestety nie mam żadnego pojęcia jak używać go z CE1...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marcinLDZ




Dołączył: 19 Gru 2008
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź

PostWysłany: Pią 19:57, 01 Paź 2010 Temat postu:

Jak byś potrzebował exportera dla blendera do FC to trzymaj
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kata55




Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Dolnoslaskie

PostWysłany: Sob 19:42, 02 Paź 2010 Temat postu:

Z gory dzieki!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum www.sandbox.fora.pl Strona Główna -> [FC]Sztuczna inteligencja Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1


Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB Š 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by JR9 for stylerbb.net
Regulamin