Forum www.sandbox.fora.pl Strona Główna
  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Galerie   Rejestracja   Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj 

Klika słów o inteligencji AI

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum www.sandbox.fora.pl Strona Główna -> [FC]Sztuczna inteligencja
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
Sniper
Administrator forum
Administrator forum



Dołączył: 24 Lut 2008
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 33 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 21:08, 24 Mar 2008 Temat postu: Klika słów o inteligencji AI

Teraz wypadało by wspomnieć o zachowaniach przeciwników, ponieważ inteligencja w grze jest dopracowana do perfekcji.

Wykorzystamy w tym celu naszą mapkę. Idziemy na pomost. Ustawiamy dwóch baranów naprzeciwko siebie i pomiędzy nich wstaw AiAnchor który jest w zakładce AI.
W AiAnchor Params szukamy Ai i z listy wybieramy np.: AIANCHOR_SMOKE. Uwaga! Trzeba również zmienić w najemniku w Ai inną rolę, koniecznie Job_Observe. Czyli podsumowując- obserwuj a w wolnym czasie zajaraj:



Aby zobaczyć podgląd wciskamy no dole AI\Physics:
Jest też obok taki kwadrat z kropkami, on umożliwia przemieszczanie przez wszystko. To tak jak kod na przechodzenie przez ściany.

Teraz zrobimy żeby się ruszali: Na pomoście robimy AINavigationModifier który jest w zakładce AI. Ustawiamy mu wysokość czyli nHeight na 5. Tworzymy 6 AiPointów tak jak niżej:



Zauważ że jak są w niebieskim AINavigationModifier stają się niebieskie a nie czerwone.
Dwa pierwsze muszą być poza tym kwadratem i jedno musi być wejściem a drugie wyjściem, kolejno Entry i Exit Point. Na środku pomostu tworzymy Hide Point i wszystko łączymy za pomocą Pick. Gościa wstawiamy na środku i dajemy mu zadanie Ai Job_PatrolPath. Możemy również przy kancie pomostu wstawić AiAnchor i wybrać FISH_HERE, wtedy najemnik zrobi sobie przerwę na łowienie.



Post został pochwalony 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pon 14:28, 03 Lis 2008 Temat postu:

W takim wypadku nie musi być exit pointa. Entry point działa również jak exit point, ale exit point nie działa jak entry point. Exit pointa można wstawić jeśli koniecznie chcemy aby AI tędy wychodziła, jeśli nie można wstawić kilka entry pointów i AI sama zdecyduje którędy mu lepiej wchodzić i wychdzić.
Powrót do góry
Disturbed
Specjalista
Specjalista



Dołączył: 17 Lip 2009
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań Know How*

PostWysłany: Śro 15:57, 29 Lip 2009 Temat postu:

Hahaha najlepsze jest w 1 misji jak najemnik pompki robi Laughing

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kata55




Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Dolnoslaskie

PostWysłany: Wto 20:59, 07 Wrz 2010 Temat postu:

To jest AIANCHOR_EXERCISE_THERE czy jakos tak i bedzie pakowal 1 pompka 2 pompka 3 pompka 4,5,6,7,8,9,10 i tak dopoki mu nie przerwiesz albo dopoki nie skonczy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum www.sandbox.fora.pl Strona Główna -> [FC]Sztuczna inteligencja Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1


Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB Š 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by JR9 for stylerbb.net
Regulamin