Forum www.sandbox.fora.pl Strona Główna
  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Galerie   Rejestracja   Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj 

Noc

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum www.sandbox.fora.pl Strona Główna -> [FC]Teren, Tekstury i Oświetlenie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
arcadius113




Dołączył: 20 Lis 2009
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Słupsk

PostWysłany: Nie 14:15, 20 Gru 2009 Temat postu: Noc

Jak zrobić żeby na mapce była noc?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sprouse




Dołączył: 16 Wrz 2009
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 20:16, 20 Gru 2009 Temat postu:

Nie mam otwartego edytora więc piszę z głowy.

Wejdź w Terrain, a następnie E...(coś) - wiem że ta zakładka zaczyna się na "E" (jest tylko jedna więc nie powinieneś mieć problemów Razz ). I tu właśnie zmieniamy wszystkie ustawienia. Wejdź na jakąś podstawową mapę z Far Cry'a i przepisz to co tam się znajdzie na swoją mapę.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Sprouse dnia Nie 22:58, 20 Gru 2009, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
brda
Moderator
Moderator



Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 304
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kambodża

PostWysłany: Nie 23:09, 20 Gru 2009 Temat postu:

zapewne chodzi ci o envirnoment,światłem można manipulowaś także poprzez zakładkę lighting,w envirnoment mogę tyle ci poradzić: jeśli chcesz mieć taki efekt [link widoczny dla zalogowanych]
to ustaw color w fog na czarny a sky box w shaders na steam


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sprouse




Dołączył: 16 Wrz 2009
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 23:17, 20 Gru 2009 Temat postu:

Właśnie miałem napisać nazwę tego przycisku Razz
No to chociaż dodam, że przycisk APPLY działa jak "Zastosuj". Tak samo jest z OK w Lighying.

Ale tworzenie nocy całkowicie odradzam - teren i tak wygląda jak za dnia, a ciemnych roślin też jest mało. Sam się w to wpakowałem, a wycofać się już nie mogę Confused


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Sprouse dnia Nie 23:19, 20 Gru 2009, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KT/Szczekus
****Administrator****
****Administrator****



Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 101 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");

PostWysłany: Pon 9:31, 21 Gru 2009 Temat postu:

W opcjach roślinności jest takie coś jak "Brightness", po wygenerowaniu tekstur wystarczy zmniejszyć tę wartość aby przyciemnić roślinę. To powinno rozwiązać wasz problem Wink

EDIT:
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 1 raz

Ostatnio zmieniony przez KT/Szczekus dnia Pon 10:37, 21 Gru 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
arcadius113




Dołączył: 20 Lis 2009
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Słupsk

PostWysłany: Sob 10:07, 16 Sty 2010 Temat postu: Udało się.

Udało mi się samemu zrobić taki efekt:
[link widoczny dla zalogowanych]
Mój koleś jest czarny i obiekty,ale gdy postawie DynamicLight to jest jasno. Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez arcadius113 dnia Sob 10:08, 16 Sty 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sniper
Administrator forum
Administrator forum



Dołączył: 24 Lut 2008
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 33 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 11:20, 16 Sty 2010 Temat postu:

no nieźle tylko torrenty wyłącz ;]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
brda
Moderator
Moderator



Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 304
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kambodża

PostWysłany: Sob 22:30, 16 Sty 2010 Temat postu:

ładnie to wygląda, słońce wygląda jakby zachodziło

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Disturbed
Specjalista
Specjalista



Dołączył: 17 Lip 2009
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań Know How*

PostWysłany: Nie 12:18, 17 Sty 2010 Temat postu:

zachodzące słońce wygląda najładniej ze skyboxem mp_dune czy jakoś tak . Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KT/Szczekus
****Administrator****
****Administrator****



Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 101 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");

PostWysłany: Nie 14:00, 17 Sty 2010 Temat postu:

Jak dla mnie wygląda to trochę dziwnie...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum www.sandbox.fora.pl Strona Główna -> [FC]Teren, Tekstury i Oświetlenie Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1


Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB Š 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by JR9 for stylerbb.net
Regulamin