Forum www.sandbox.fora.pl Strona Główna
  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Galerie   Rejestracja   Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj 

MAPA Zaglady MOD

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum www.sandbox.fora.pl Strona Główna -> [FC]Zapowiedzi Map i Modów
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat

Kto jest chętny do pomocy i umie robić mapki SP.Niech pomoże.
Umiem robić mapy SP i chętnie pomogę.
45%
 45%  [ 5 ]
Umiem robić mapy SP ale nie pomogę.
36%
 36%  [ 4 ]
Nie umiem robić map SP
18%
 18%  [ 2 ]
Wszystkich Głosów : 11

Autor Wiadomość
KT/Szczekus
****Administrator****
****Administrator****



Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 101 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");

PostWysłany: Nie 23:55, 07 Mar 2010 Temat postu:

To by było zbyt proste Razz
Jak już brda napisał, zapodaj screena to się coś wymyśli.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
arcadius113




Dołączył: 20 Lis 2009
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Słupsk

PostWysłany: Pon 17:24, 08 Mar 2010 Temat postu:

Mogę tylko dać screena z errora.
Jeszcze jedno przy włączaniu mapy obojętnie jaką Pisze że jest ERROR z błędem skryptu postaci Mutant i Merc.

Screeny z errora:

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KT/Szczekus
****Administrator****
****Administrator****



Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 101 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");

PostWysłany: Pon 18:03, 08 Mar 2010 Temat postu:

1. Edytowałeś jakieś skrypty kolesi? Dodawałeś nowe?
2. Sprawdź czy nie masz czasem w folderze z moda folderu FCData a w nim Scripts.pak


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
arcadius113




Dołączył: 20 Lis 2009
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Słupsk

PostWysłany: Wto 15:41, 09 Mar 2010 Temat postu:

Dziex działa.
Jutro dam nowe screen'y z mapek.
Jakieś pytania to pisać.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kata55




Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Dolnoslaskie

PostWysłany: Śro 17:35, 06 Paź 2010 Temat postu:

A mozna zaznaczyc w ankiecie "trochę umiem w edytorze map SP i pomoge w miare moich mozliwosci.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KT/Szczekus
****Administrator****
****Administrator****



Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 101 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");

PostWysłany: Śro 20:04, 06 Paź 2010 Temat postu:

Dead.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kata55




Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Dolnoslaskie

PostWysłany: Czw 19:28, 07 Paź 2010 Temat postu:

Oh, right.I didn't seen this.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KT/Szczekus
****Administrator****
****Administrator****



Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 101 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");

PostWysłany: Czw 21:12, 07 Paź 2010 Temat postu:

Jednak chyba mod żyje, arcadius znowu zawitał na forum Very Happy. Jest nadzieja!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
arcadius113




Dołączył: 20 Lis 2009
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Słupsk

PostWysłany: Pią 14:20, 08 Paź 2010 Temat postu:

No, nie pisałem bo net siadł.
Very Happy I prąd w domu ,ale już znowu pracuje od 2 tygodni.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
arcadius113




Dołączył: 20 Lis 2009
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Słupsk

PostWysłany: Pią 15:32, 08 Paź 2010 Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

Proszę pana, nie czas na spanie. Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
arcadius113




Dołączył: 20 Lis 2009
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Słupsk

PostWysłany: Pią 15:57, 08 Paź 2010 Temat postu: Error

Znowu edytor nawalił.
Screen:
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KT/Szczekus
****Administrator****
****Administrator****



Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 101 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");

PostWysłany: Pią 19:19, 08 Paź 2010 Temat postu:

Mieliśmy ostatnio podobny problem. Niestety nie pamiętam jak go rozwiązaliśmy. Wiem że nie pomoże żadne podmienianie tego pliku, może reinstal FC? To tylko 15min...

EDIT:
Robisz od nowa moda? Z jakiego pliku odpalasz edytora?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez KT/Szczekus dnia Pią 19:22, 08 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
arcadius113




Dołączył: 20 Lis 2009
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Słupsk

PostWysłany: Sob 8:51, 09 Paź 2010 Temat postu:

Mod ocalały, reinstalka pomogła.


Screeny z mapki:






Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez arcadius113 dnia Sob 11:23, 09 Paź 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KT/Szczekus
****Administrator****
****Administrator****



Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 101 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");

PostWysłany: Sob 10:04, 09 Paź 2010 Temat postu:

Nie widzę(widzimy) screenów Wink.

EDIT:
Widzę że czeka Cię jeszcze dużo pracy. Mam dla Ciebie kilka wskazówek które pomogą Ci w tworzeniu mapek:

- zanim siądziesz do edytora postaraj się narysować sobie na kartce szkic mapy, umieść tam zarys terenu, ważne miejsca itp.
- gdy już zaczniesz tworzenie mapy zacznij od stworzenia całego terenu tak, aby później trzeba było wprowadzać tylko małe poprawki
- teraz kolejność jest już dowolna, albo tworzysz roślinność albo wszystkie zabudowania
- na samym końcu przychodzi czas na całe AI, wszystkie misje, eventy itp.

Dzięki temu szybciej można zauważyć efekty swojej pracy i wprowadzać na bieżąco zmiany lub poprawki. Mam nadzieje skorzystasz z tej rady.
Wiem że na początku ciężko będzie przywyknąć, zwłaszcza biorąc pod uwagę twój wiek, ale uwierz mi że warto Smile.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez KT/Szczekus dnia Sob 13:09, 09 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
arcadius113




Dołączył: 20 Lis 2009
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Słupsk

PostWysłany: Pon 17:57, 11 Paź 2010 Temat postu:

Witam nowości:Wink

1.Mapa:obóz skończony
2.Mod Real:


1.Naboje zostają w np. beczkach.
2.Falcon nie jest automatyczny za każdym razem trzeba nacisnąć spust.
3.OICW:30 naboi w magazynku, 6 granatów w granatniku,Zoom 6x
4.RL(bazuka):2x dalej szybciej leci rakieta
5.I wiele wiele więcej podam później


3.Nowy skład drużyny i przydział funkcji:
arcadius113-Mapki
haker15b-Skrypty, modele,tekstury Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KT/Szczekus
****Administrator****
****Administrator****



Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 101 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");

PostWysłany: Pon 18:34, 11 Paź 2010 Temat postu:

Widzę że kroi się coś większego ^^. Kolega haker15b zawita do nas na forum? Zapraszamy! Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
arcadius113




Dołączył: 20 Lis 2009
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Słupsk

PostWysłany: Wto 17:00, 12 Paź 2010 Temat postu:

haker15b zawita.
Mam proglemy z prądem i będę do soboty Offline.
Ale haker15b na pewno będzie pisał.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
haker15b




Dołączył: 12 Paź 2010
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z Polski

PostWysłany: Wto 17:24, 12 Paź 2010 Temat postu:

Witam.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
arcadius113




Dołączył: 20 Lis 2009
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Słupsk

PostWysłany: Wto 17:43, 12 Paź 2010 Temat postu: od haker15b

Od haker15b:
Cytat:
Witam.
Powiem więcej:
Ponton:
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KT/Szczekus
****Administrator****
****Administrator****



Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 101 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");

PostWysłany: Wto 20:31, 12 Paź 2010 Temat postu:

Witamy na forum Very Happy.

Zawsze miło powitać kogoś nowego w naszych szeregach. Życzę wszystkiego dobrego przy pracy nad modem, jeśli macie jakieś pytania to walcie śmiało, służę pomocą Smile.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marcinLDZ




Dołączył: 19 Gru 2008
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź

PostWysłany: Śro 14:50, 13 Paź 2010 Temat postu:

Dzień dobry haker15b

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
haker15b




Dołączył: 12 Paź 2010
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z Polski

PostWysłany: Śro 15:02, 13 Paź 2010 Temat postu:

Praca wre.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KT/Szczekus
****Administrator****
****Administrator****



Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 101 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");

PostWysłany: Czw 16:23, 14 Paź 2010 Temat postu:

Macie jakieś konkretne plany związane w modyfikacją? Może ujawnicie trochę szczegółów? Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marcinLDZ




Dołączył: 19 Gru 2008
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź

PostWysłany: Czw 20:06, 14 Paź 2010 Temat postu:

Będą może jakieś nowe bronie?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KT/Szczekus
****Administrator****
****Administrator****



Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 101 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");

PostWysłany: Czw 20:42, 14 Paź 2010 Temat postu:

Tak przy okazji to ten skin pontonu wygląda znajomo, jakbym go już gdzieś widział.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
haker15b




Dołączył: 12 Paź 2010
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z Polski

PostWysłany: Pią 14:53, 15 Paź 2010 Temat postu:

marcinLDZ:będą nowe.
Szczegóły i plany już niedługo jak arcadius113 wróci.(czyli jutro ,a może dziś mówił arcadius113).


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez haker15b dnia Pią 14:55, 15 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
arcadius113




Dołączył: 20 Lis 2009
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Słupsk

PostWysłany: Pon 21:02, 25 Paź 2010 Temat postu:

Jestem z powrotem jutro napisze szczegóły. Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
arcadius113




Dołączył: 20 Lis 2009
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Słupsk

PostWysłany: Wto 16:04, 02 Lis 2010 Temat postu:

Będzie kilka nowych pojazdów.Broni i Kolesi.

Edit1:

Mam Net 10KB\s więc screenów będę dawać mało.

Edit2:

:hamster_sweatdrop: Już jutro, dziś a raczej do piątku zostanie wydana 1 wersja modu Map Wreck.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez arcadius113 dnia Wto 17:06, 02 Lis 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Disturbed
Specjalista
Specjalista



Dołączył: 17 Lip 2009
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań Know How*

PostWysłany: Wto 21:10, 02 Lis 2010 Temat postu:

A ja byłem zawiedziony, że mam 1 mb/s ...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
arcadius113




Dołączył: 20 Lis 2009
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Słupsk

PostWysłany: Czw 15:20, 04 Lis 2010 Temat postu:

Wrzucam na serwer.
200MB zawiera MOD.
Instalator o wiele mniej jakieś 100razy mniej.
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez arcadius113 dnia Czw 16:03, 04 Lis 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
matzie9




Dołączył: 21 Gru 2009
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Słupsk

PostWysłany: Czw 17:40, 04 Lis 2010 Temat postu:

Kto go pobrał niech tu pisze.
Ja.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
arcadius113




Dołączył: 20 Lis 2009
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Słupsk

PostWysłany: Czw 17:44, 04 Lis 2010 Temat postu:

Popieram.Jak ktoś pobiera to niech napisze.Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KT/Szczekus
****Administrator****
****Administrator****



Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 101 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");

PostWysłany: Czw 17:56, 04 Lis 2010 Temat postu:

Ja...
Pomijam problemy z samym uruchomieniem przez ludzi którzy nie znają się na FC...
Mapkę wyłączyłem zaraz po uruchomieniu, nie chciałem katować silnika gry. Ja nie wiem gdzie, ale zdołałeś upchnąć w mapce na 3min półtorej miliona polygonów i ponad 4096 obiektów jednocześnie na ekranie! Takie znęcanie się nad komputerem i grą powinno być karalne...

Jak zamierzasz coś wypuścić, to musi to być w 100% skończony kawałek gry, a nie... początek, bo na to wygląda.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Disturbed
Specjalista
Specjalista



Dołączył: 17 Lip 2009
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań Know How*

PostWysłany: Czw 17:59, 04 Lis 2010 Temat postu:

Jak to uruchomić?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KT/Szczekus
****Administrator****
****Administrator****



Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 101 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");

PostWysłany: Czw 19:28, 04 Lis 2010 Temat postu:

Heh, właśnie o to mi chodziło.
Musisz zmienić nazwę folderu z modem na taką, która nie zawiera żadnych spacji( to niedopuszczalne, gdziekolwiek w przypadku nazw folderów i skryptów ).


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
arcadius113




Dołączył: 20 Lis 2009
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Słupsk

PostWysłany: Wto 16:44, 09 Lis 2010 Temat postu:

Hasło do instalatora:

mapwreckdemo

Pojawiła się wersja 1.1 z poprawkami.

Jeżeli znajdziecie jakieś błędy to proszę napisać.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez arcadius113 dnia Wto 16:56, 09 Lis 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
arcadius113




Dołączył: 20 Lis 2009
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Słupsk

PostWysłany: Sob 15:00, 13 Lis 2010 Temat postu:

Wersja BETA 1.0 będzie gotowa pod koniec listopada początek grudnia (lub później).Very Happy
(Tym razem się postaram i dopracuje tę wersję BETA modu.)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KT/Szczekus
****Administrator****
****Administrator****



Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 101 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");

PostWysłany: Sob 15:44, 13 Lis 2010 Temat postu:

Nie zauważyłem żadnej zmiany w stosunku do poprzedniej wersji jak na razie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
arcadius113




Dołączył: 20 Lis 2009
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Słupsk

PostWysłany: Nie 22:33, 14 Lis 2010 Temat postu: Nowości

2 część 1 mapki (misji) z BETA.
1.Przez jakiś czas nie powiem ile musisz przetrwać na wyspie możliwości:
-Rąbanie drewna na tratwę
-Łowienie ryb
-Spanie
-Jedzenie
-Wchodzenie na drzewa
-I wiele innych rzeczy których robimy w życiu.
Pytania i odpowiedzi:
1.Skrypty skąd wezmę?
-Mam swoje źródła.

Mod zawiera na razie 300MB bez mapki. Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KT/Szczekus
****Administrator****
****Administrator****



Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 101 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");

PostWysłany: Nie 23:19, 14 Lis 2010 Temat postu: Re: Nowości

arcadius113 napisał:

1.Skrypty skąd wezmę?
-Mam swoje źródła.

O kurcze, jak to 'prowokująco' zabrzmiało...
Powodzenia w projekcie życzę.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
Gość






PostWysłany: Pon 18:48, 15 Lis 2010 Temat postu: arcadius113

arcadius113 kazał mi przekazać ,że jutro pojawi się tu filmik z MODU. Cool
Powrót do góry
kata55




Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Dolnoslaskie

PostWysłany: Wto 19:55, 16 Lis 2010 Temat postu:

A czym ty 300 MB skompresowałeś do 2.7 MB?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KT/Szczekus
****Administrator****
****Administrator****



Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 101 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");

PostWysłany: Wto 23:48, 16 Lis 2010 Temat postu:

Zwykły winrar pewnie. Pliki z Far Cry`a bardzo łatwo poddają się kompresji( ok 70% w przypadku plików .cry )

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KT/Szczekus
****Administrator****
****Administrator****



Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 101 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");

PostWysłany: Sob 22:19, 20 Lis 2010 Temat postu:

Tak przy okazji...wywal te zbędne bitmapy z tego folderu z mapy bo one zajmują 195MB. Po cholerę Ci one tam? :/

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
matzie9




Dołączył: 21 Gru 2009
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Słupsk

PostWysłany: Sob 10:07, 27 Lis 2010 Temat postu:

Cytat:
Zwykły winrar pewnie. Pliki z Far Cry`a bardzo łatwo poddają się kompresji( ok 70% w przypadku plików .cry )

Nie, ani też inne tego typu programy.
arcadius113 ma swoje sposoby.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KT/Szczekus
****Administrator****
****Administrator****



Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 101 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");

PostWysłany: Sob 11:58, 27 Lis 2010 Temat postu:

@kata55
Jeden kit czym on to robi, jest wiele programów do tego. Najważniejsze jest to że 195MB zajmują jakieś zupełnie niepotrzebne bitmapy( jakieś obrazki, pewnie terenu ). Także po instalacji wchodzimy do folderu "moda", Levels\mapa\ i wywalamy te śmieci.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kata55




Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Dolnoslaskie

PostWysłany: Sob 12:48, 27 Lis 2010 Temat postu:

W to i tak sie nie da grac bo gdy tylko spojrze na dzungle to caly system mi sie zacina.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KT/Szczekus
****Administrator****
****Administrator****



Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 101 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");

PostWysłany: Sob 14:44, 27 Lis 2010 Temat postu:

O tym tez już wspominałem Wink. Ponad 4096 obiektów na ekranie... Mapa nie do przetrawienia.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kata55




Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Dolnoslaskie

PostWysłany: Sob 16:33, 27 Lis 2010 Temat postu:

Trzeba zamknąć ten temat. Nie ma co.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KT/Szczekus
****Administrator****
****Administrator****



Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 101 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");

PostWysłany: Sob 16:39, 27 Lis 2010 Temat postu:

Nie w tym rzecz. Niech się uczy chłopak.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum www.sandbox.fora.pl Strona Główna -> [FC]Zapowiedzi Map i Modów Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3


Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB Š 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by JR9 for stylerbb.net
Regulamin