Forum www.sandbox.fora.pl Strona Główna
  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Galerie   Rejestracja   Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj 

MAPA Zaglady MOD

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum www.sandbox.fora.pl Strona Główna -> [FC]Zapowiedzi Map i Modów
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat

Kto jest chętny do pomocy i umie robić mapki SP.Niech pomoże.
Umiem robić mapy SP i chętnie pomogę.
45%
 45%  [ 5 ]
Umiem robić mapy SP ale nie pomogę.
36%
 36%  [ 4 ]
Nie umiem robić map SP
18%
 18%  [ 2 ]
Wszystkich Głosów : 11

Autor Wiadomość
arcadius113




Dołączył: 20 Lis 2009
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Słupsk

PostWysłany: Śro 19:13, 25 Lis 2009 Temat postu: MAPA Zaglady MOD

:hamster_sweatdrop: Ostatnio pracuje nad: Mapa Zagłady to drobny mod.
Teraz robie plik mapa3.cry

Opis:
Jack leci samolotem do Kanady.Stamtąd bierze łódź i płynie na wyspy
Mata-luncia w stanie Kanjor.Ponton ulega zniszczeniu.
Jack musi pokonać wiele niebezpieczeńst i wrogów, aby opuścić wyspy i
wrócić do domu.Czasami pomoże mu policja, wojsko i inne oddziały czasem nawet mieszkańcy.Policja prubuje odszukać Jacka więc to duża pomoc.

Scenariusz:
Wysiadasz z łodzi i na brzegu załatwiasz 3 świnie idziesz i napotykasz grupę najemników przechodzisz przez zniszczony bunkier(a raczej jego górę)Wsiadasz do Łazika i jedziesz na koniec wyspy tam znajduje się obóz i znowy walczysz zdobywasz broń itp.(to na razie tyle ,będe pisał
scenariusz[dalszą część Very Happy ]...(uwaga!Na walke Val i inni vs Trigen)
(cz.2)
Przepływasz na kolejną wyspę Tiger{od Trigenów}, na brzegu leży trup
a raczej upolowany najemnik pod mim jest przydatne żeczy, które bardzo pomogą na tej wyspie min.Termowizor, AG36, granaty.
[pomoce:chodząc po wyspie napotkasz ułatwienia takie jak Minigun,S.W.A.T. itd.]Po zebraniu idziesz do bazy po drodze znajdziesz Miniguny i trigeny a tekże S.W.A.T. i najemników! Smile ...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez arcadius113 dnia Nie 20:18, 07 Mar 2010, w całości zmieniany 6 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Vigo
Ekspert
Ekspert



Dołączył: 16 Kwi 2009
Posty: 356
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: SandBox2

PostWysłany: Śro 19:18, 25 Lis 2009 Temat postu:

Mi sie wydaje ze Ty te mapki od niechcenia robisz ;p Wymyśl coś lepszego od Uta-bunga. Mi sie to kojarzy z jakimś afrykańskim słowem "Unga bunga" Scenariusz mi sie nawet podoba, ale można go trochę rozwinąć ;]

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Vigo dnia Śro 19:19, 25 Lis 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sniper
Administrator forum
Administrator forum



Dołączył: 24 Lut 2008
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 33 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 19:42, 25 Lis 2009 Temat postu:

oh Smile jak bym miał mnóstwo czasu, chodził do szkoły.. to bym z miłą chęcią pomógł Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KT/Szczekus
****Administrator****
****Administrator****



Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 101 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");

PostWysłany: Śro 23:02, 25 Lis 2009 Temat postu:

Ostatnio mam bardzo mało wolnego czasu, więc moja pomoc będzie ograniczała się do tego forum.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Vigo
Ekspert
Ekspert



Dołączył: 16 Kwi 2009
Posty: 356
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: SandBox2

PostWysłany: Czw 8:20, 26 Lis 2009 Temat postu:

Ja niestety nie mam żadnego pojęcia o Sand Box 1 ;/ ja siedzę w SB2 ;p

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Disturbed
Specjalista
Specjalista



Dołączył: 17 Lip 2009
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań Know How*

PostWysłany: Czw 14:48, 26 Lis 2009 Temat postu:

Ja niestety nie mogę pomóc . Mam na głowie swojego moda .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
brda
Moderator
Moderator



Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 304
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kambodża

PostWysłany: Czw 22:15, 26 Lis 2009 Temat postu:

a ja chetnie pomogę o ile bede wiedział o co chodzi Wink jeśli coś zparaszam na forum albo GG

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sprouse




Dołączył: 16 Wrz 2009
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 18:52, 03 Gru 2009 Temat postu:

Ja również nie pomogę, mam za mało czasu, a sam mapkę robię - nową... znowu Confused A i terminy też gonią...

Ale zaimponowałeś mi śmiałością, więc chyba też zaprezentuje swoją mapę, choć jest jeszcze w "stanie larwalnym" Razz Najpierw jakaś grafika...

Ale jeśli robisz wnętrza wewnętrzne (indoor&glm) to chętnie pomogę, jestem w tym bardzo dobry.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Sprouse dnia Czw 18:53, 03 Gru 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
arcadius113




Dołączył: 20 Lis 2009
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Słupsk

PostWysłany: Śro 17:19, 16 Gru 2009 Temat postu:

teraz robie tunel na wyspe trigen

Nowy Loadscreen:[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez arcadius113 dnia Śro 18:35, 16 Gru 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
brda
Moderator
Moderator



Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 304
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kambodża

PostWysłany: Śro 21:08, 16 Gru 2009 Temat postu:

ciekawa kompozycja xD

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marcinLDZ




Dołączył: 19 Gru 2008
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź

PostWysłany: Śro 21:48, 16 Gru 2009 Temat postu:

ładny ten Loadscreen

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
arcadius113




Dołączył: 20 Lis 2009
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Słupsk

PostWysłany: Czw 16:13, 17 Gru 2009 Temat postu: Loadscreen

Dałem efekt farby olejnej.Teraz jeszcze używam filtrów i to przerabiam.
Zaraz wstawie z efektem mozaiki.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
arcadius113




Dołączył: 20 Lis 2009
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Słupsk

PostWysłany: Czw 16:17, 17 Gru 2009 Temat postu: oto on

Oto on:
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
brda
Moderator
Moderator



Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 304
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kambodża

PostWysłany: Czw 23:02, 17 Gru 2009 Temat postu:

mozaika zdecydowanie ładniejsza

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
arcadius113




Dołączył: 20 Lis 2009
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Słupsk

PostWysłany: Pią 17:08, 18 Gru 2009 Temat postu: DOBRA WIADOMOŚĆ CO DO TEJ MAPKI!

Dobra Wiadomość!

Nauczyłem się obsługiwać CargoChopper.
To ten duży heli transportowy.
Będzie w tej mapce występował wiele razy.

Ten heli to będzie wroga i naszych.!
Very Happy Razz

Jak chcecie coś wiedzieć coś o modzie to niech pisze tu lub na GG.


Termin wydania moda to koniec Lutego 2010r.

Jakby co to piszcie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
arcadius113




Dołączył: 20 Lis 2009
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Słupsk

PostWysłany: Sob 12:29, 19 Gru 2009 Temat postu: Tabelka postępu

AI:46%
Skrypty:0%
Teren:60%
Vegation:0%
Inne:0%
Poprawki:0%
Dedale:0%

Łącznie:23%


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
arcadius113




Dołączył: 20 Lis 2009
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Słupsk

PostWysłany: Sob 13:29, 19 Gru 2009 Temat postu: Znowu Dobra Wiadomość!

Myślałem i myślałem ,aż wymyśliłem będzie na 2 wyspie Trigen wojna.A i będzie ogromna zbrojownia około 50 metrów sześciennych.Planuje też dać do misji Palalizator.Wojna będzie w kanionie ,a i posiłki będą lecieć helikopterami ,baza będzie Wroga.

Jeszcze jedno!
Będziesz miał 3 wrogów:


-Armia Krigena
-Buntownicy Krigena
-Trigeny





-I twoja armia Oddziały Specjalne i Wojsko.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez arcadius113 dnia Nie 19:42, 20 Gru 2009, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
arcadius113




Dołączył: 20 Lis 2009
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Słupsk

PostWysłany: Sob 13:43, 19 Gru 2009 Temat postu: Pytania

Jak ktoś chce się coś dowiedzieć o tej mapie to niech pisze. Very Happy Smile Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
brda
Moderator
Moderator



Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 304
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kambodża

PostWysłany: Sob 13:51, 19 Gru 2009 Temat postu:

wygląda ciekawie, i prosił bym o niepisanie post pod postem jeśli chcesz napisać coś użyj opcji [link widoczny dla zalogowanych]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wicher
*V.I.P*
*V.I.P*



Dołączył: 29 Paź 2009
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 15:46, 19 Gru 2009 Temat postu:

Trochę nieczytelny ten loading screen...I na twoim miejscu skupiłbym się na 1 mapce i zrobił ją od początku do końca, inaczej nie mam to sensu i nic się nie nauczysz.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
arcadius113




Dołączył: 20 Lis 2009
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Słupsk

PostWysłany: Nie 21:47, 20 Gru 2009 Temat postu: Nowe dobre Wiadomości!

Mam dużo dobrych wiadomości.
Zacznę od kilku ludzi:


Komandor Dick

[link widoczny dla zalogowanych]

Żołnierze(Ludzie Komandora Dicka i Komandor Dick):

[link widoczny dla zalogowanych]

Buntownicy:

[link widoczny dla zalogowanych]

Agent Smith(Wróg wszystkich,Z filmu Matrix):

[link widoczny dla zalogowanych]

I robotnicy(Wojskowi):

[link widoczny dla zalogowanych]


Będą też nowe Trigeny ale to później wstawie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
brda
Moderator
Moderator



Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 304
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kambodża

PostWysłany: Nie 23:13, 20 Gru 2009 Temat postu:

Kod:
Komandor Dick
może być źle zrozumiany przez anglojęzycznych xD

ładnie wygląda ten wojskowy kamuflaż na robotnikach i najmenikach


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
arcadius113




Dołączył: 20 Lis 2009
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Słupsk

PostWysłany: Nie 23:33, 20 Gru 2009 Temat postu: Komandor

Mam pytanie jak nazwać komandora.
Bo tak jak brda pisał
Kod:
Może być źle zrozumiane przez Anglojęzycznych
.
Jak go nazwać dajcie jakieś propozycje. Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KT/Szczekus
****Administrator****
****Administrator****



Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 101 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");

PostWysłany: Pon 9:34, 21 Gru 2009 Temat postu:

Komandor Dick...rotfl
Kamuflaże spoko, zaczyna to jakoś porządnie wyglądać, tylko nie przekombinuj tego Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
brda
Moderator
Moderator



Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 304
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kambodża

PostWysłany: Pon 16:21, 21 Gru 2009 Temat postu:

a więc może komandor Quest

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
matzie9




Dołączył: 21 Gru 2009
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Słupsk

PostWysłany: Pon 18:41, 21 Gru 2009 Temat postu: Witam

Witam jestem Pomocnikiem arcadius113 i jestem Jego bratem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marcinLDZ




Dołączył: 19 Gru 2008
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź

PostWysłany: Pon 19:16, 21 Gru 2009 Temat postu:

arcadius113 mam pytanko? sam robiłeś tekstury postaci czy wykorzystałeś z innego źródła?

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez marcinLDZ dnia Pon 19:18, 21 Gru 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wicher
*V.I.P*
*V.I.P*



Dołączył: 29 Paź 2009
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 19:30, 21 Gru 2009 Temat postu:

Chyba z innego źródła, w końcu sami korzystamy z jednego z nich ( zielony ) Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
arcadius113




Dołączył: 20 Lis 2009
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Słupsk

PostWysłany: Śro 18:46, 23 Gru 2009 Temat postu: Nowe żeczy

Będzie zombi i nowe bronie oraz nowe pojazdy.

Tekstury obiektów będą przerabiane i nie przerabiane, pomieszane.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Disturbed
Specjalista
Specjalista



Dołączył: 17 Lip 2009
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań Know How*

PostWysłany: Czw 12:33, 24 Gru 2009 Temat postu:

He He . Lepiej na początku robienia moda nie podawać Razz
Ja napisałem że termin mojego moda to koniec 2009 (....ale ciiiii....)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sprouse




Dołączył: 16 Wrz 2009
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 21:11, 24 Gru 2009 Temat postu:

Disturbed napisał:
He He . Lepiej na początku robienia moda nie podawać Razz
Ja napisałem że termin mojego moda to koniec 2009 (....ale ciiiii....)


Już jesteśmy jedną stopą w 2010, a ty nadal zrobiłeś zaledwie kilka misji, wolno ci to idzie. Mnie z resztą też.

arcadius113 - Jak zrobiłeś tego agenta? Pobrałeś jakieś zdjęcie i "nakleiłeś na model" czy od razu gotowca wstawiłeś? Bo w moim przypadku gotowiec odpada - chyba nikt nie zrobił tekstury Hitlera i kilku innych ważnych nazistowskich osobistości (ale o tym później, na razie jestem na etapie studiowania pewniej książki o Blenderze).


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Sprouse dnia Czw 21:11, 24 Gru 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
arcadius113




Dołączył: 20 Lis 2009
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Słupsk

PostWysłany: Wto 14:12, 29 Gru 2009 Temat postu:

Mapa Zagłady(pol.)

Map Wreck(ang.)


No i mam nową grupę nazwana jest S.O.M.S.
(Słupski Oddział Militarny Sandbox'a) Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
brda
Moderator
Moderator



Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 304
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kambodża

PostWysłany: Wto 21:09, 29 Gru 2009 Temat postu:

arcadius113 napisał:
Mapa Zagłady(pol.)

(Słupski Oddział Militarny Sandbox'a) Razz


lolz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
arcadius113




Dołączył: 20 Lis 2009
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Słupsk

PostWysłany: Nie 14:59, 03 Sty 2010 Temat postu: Beta

Wersja Beta Gotowa.
A Pełna to tylko ostatnie 10%.

Później wstawie link jeśli można. Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
arcadius113




Dołączył: 20 Lis 2009
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Słupsk

PostWysłany: Nie 20:31, 17 Sty 2010 Temat postu: Beta v.1.0 Gotowe

Link:Wstawie póżniej

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
arcadius113




Dołączył: 20 Lis 2009
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Słupsk

PostWysłany: Wto 17:18, 26 Sty 2010 Temat postu: Patch 1.43

Uwaga!
Potrzebny będzie Patch 1.43 Nieoficjalny


Link:http://www.farcry.w8w.pl/news.php?readmore=6#200 Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
brda
Moderator
Moderator



Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 304
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kambodża

PostWysłany: Wto 23:10, 26 Sty 2010 Temat postu: Re: Patch 1.43

arcadius113 napisał:
Uwaga!
Potrzebny będzie Patch 1.43 Nieoficjalny


Link:http://www.farcry.w8w.pl/news.php?readmore=6#200 Razz


Holy fuck!dlaczego,po co,w jakim celu??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KT/Szczekus
****Administrator****
****Administrator****



Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 101 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");

PostWysłany: Śro 0:19, 27 Sty 2010 Temat postu:

Spokojnie. Nawet bez 1.43 można będzie grać, gdyż to łatka nieoficjalna. Tylko we własnym interesie jest zainstalowanie go jeśli chcesz aby gra chodziła nieco lepiej.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
arcadius113




Dołączył: 20 Lis 2009
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Słupsk

PostWysłany: Śro 14:10, 27 Sty 2010 Temat postu: Powody

1.Użyłem w modzie skryptów z tej łatki. Smile
2.W tym Patch'u kolesie są mądrzejsi i się czołgają.
Innych powodów na razie nie mam. Rolling Eyes


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
brda
Moderator
Moderator



Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 304
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kambodża

PostWysłany: Śro 22:12, 27 Sty 2010 Temat postu:

no sory,ale jesli mam instalować patcha dla jednego moda to od razu mnie takie coś zniecheca,bynajmniej jesli sie na nim nie da grać na multi,a nie widziałem serwerów na tym patchu

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KT/Szczekus
****Administrator****
****Administrator****



Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 101 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");

PostWysłany: Czw 0:10, 28 Sty 2010 Temat postu:

Jak wyżej. W multi owszem pograsz, z wyjątkiem serverów z włączonym PunkBuster. Tylko że to już oszukiwanie.

Arcadius113 co do tej łatki...wrzuć ją do folderu FCData w katalogu twojego moda, dzięki temu patch będzie wczytywany tylko razem z modem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
arcadius113




Dołączył: 20 Lis 2009
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Słupsk

PostWysłany: Czw 13:12, 04 Lut 2010 Temat postu:

Teraz nie jestem na moim kompie ale jak wrócę dam kilka screenów. Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
arcadius113




Dołączył: 20 Lis 2009
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Słupsk

PostWysłany: Pią 9:26, 05 Lut 2010 Temat postu:

No jestem Smile . Teraz Screen'y:



[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

Sorry za słabą jakość.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez arcadius113 dnia Pią 9:42, 05 Lut 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KT/Szczekus
****Administrator****
****Administrator****



Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 101 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");

PostWysłany: Pią 9:44, 05 Lut 2010 Temat postu:

Mam nadzieję że zoptymalizujesz te dynamiczne oświetlenie, bo zabijesz nam kompy. Zmień je na statyczne i będzie git.

PPM na perspective i odznacz Labels bo nic nie widać na screenach.

Co to jest?[link widoczny dla zalogowanych]

Ogólnie wystrój plansz może być.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
arcadius113




Dołączył: 20 Lis 2009
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Słupsk

PostWysłany: Pią 15:43, 05 Lut 2010 Temat postu:

To to wyskocznia oświetlona

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
arcadius113




Dołączył: 20 Lis 2009
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Słupsk

PostWysłany: Czw 11:19, 18 Lut 2010 Temat postu: Śmieszna sytułacja

[link widoczny dla zalogowanych]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
brda
Moderator
Moderator



Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 304
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kambodża

PostWysłany: Czw 22:27, 18 Lut 2010 Temat postu:

wyjawisz coś więcej nt tego screena ?? Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
arcadius113




Dołączył: 20 Lis 2009
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Słupsk

PostWysłany: Pon 20:47, 22 Lut 2010 Temat postu:


To powiem na ten screen.
Ma, plany na inne misje:
1.Zatopić bazę Krigena.
2.Zabić Krigera tak: najpierw śledzisz go a potem zamykasz w biurze i wpuszczasz hemikalia ale Krigen nie umiera ale zostaje Trigeną. Smile

Jeszcze jedno ten screen to z mapa5.4 Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez arcadius113 dnia Pon 20:50, 22 Lut 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
arcadius113




Dołączył: 20 Lis 2009
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Słupsk

PostWysłany: Nie 20:23, 07 Mar 2010 Temat postu: ZROBILEM

Zrobiłem już:
- mapa3
- mapa5
- mapa5.1
- mapa5.2
- mapa5.3
- mapa5.4
- mapa5.5
i robie mapa5.6

ale edytor się popsuł i nie mogę kontnułować pracy.Crying or Very sad


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
brda
Moderator
Moderator



Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 304
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kambodża

PostWysłany: Nie 23:16, 07 Mar 2010 Temat postu:

zaprezentuj najlepiej screena z błedem to na pewno ktoś pomoże Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum www.sandbox.fora.pl Strona Główna -> [FC]Zapowiedzi Map i Modów Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3


Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB Š 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by JR9 for stylerbb.net
Regulamin