Forum www.sandbox.fora.pl Strona Główna
  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Galerie   Rejestracja   Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj 

Zapowiedź moda "Far Cry Zew Krwi"

Napisz nowy tematTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Forum www.sandbox.fora.pl Strona Główna -> [FC]Zapowiedzi Map i Modów
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
Sprouse




Dołączył: 16 Wrz 2009
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 18:52, 12 Paź 2009 Temat postu:

Twój mod to po prostu podmiana map, czy zmienia on także HUD gry bądź menu, intro, autorów itd.?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KT/Szczekus
****Administrator****
****Administrator****



Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 101 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");

PostWysłany: Wto 11:23, 13 Paź 2009 Temat postu:

O podmianie map można mówić kiedy zostawiłby niezmienioną historię a zrobił tylko nowe mapki.

Zdanie Tofic`a \m/(-.-) :
A co w ogóle sądzisz przez stwierdzenie Modding?? Wypuszczenie gry niezmienionej pod innym tytułem?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sprouse




Dołączył: 16 Wrz 2009
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 16:24, 13 Paź 2009 Temat postu:

KT napisał:
O podmianie map można mówić kiedy zostawiłby niezmienioną historię a zrobił tylko nowe mapki.


W informatyce podmiana, to także zastąpienie jakichś plików innymi. Wink

A jeśli jednak coś przeoczyłem to przepraszam za przejęzyczenie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KT/Szczekus
****Administrator****
****Administrator****



Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 101 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");

PostWysłany: Wto 22:09, 13 Paź 2009 Temat postu:

Ja tam jestem informatykiem i wiem co to znaczy Razz

Jest git...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pietrkar




Dołączył: 27 Wrz 2009
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Janów

PostWysłany: Nie 10:55, 18 Paź 2009 Temat postu:

Co do tego imienia to moze Peter albo Mack

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Disturbed
Specjalista
Specjalista



Dołączył: 17 Lip 2009
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań Know How*

PostWysłany: Pon 18:57, 19 Paź 2009 Temat postu:

Postanowiłem zrobić tabelę , która przedstawia statystyki moda. (0-100%)
(uzupełniana w soboty Razz)


Post został pochwalony 3 razy

Ostatnio zmieniony przez Disturbed dnia Sob 13:56, 26 Gru 2009, w całości zmieniany 22 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
brda
Moderator
Moderator



Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 304
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kambodża

PostWysłany: Pon 21:47, 19 Paź 2009 Temat postu:

b.dobry pomysł Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KT/Szczekus
****Administrator****
****Administrator****



Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 101 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");

PostWysłany: Pon 16:55, 26 Paź 2009 Temat postu:

+1!
Dobre, teraz można śledzić postępy na bieżąco.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Disturbed
Specjalista
Specjalista



Dołączył: 17 Lip 2009
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań Know How*

PostWysłany: Pon 22:09, 02 Lis 2009 Temat postu:

Nowa Nowość !!!
Zrobiłem z obiektów "WW2 Industrial" i tekstur "temple" taką kulaśną piramidę Surprised


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Disturbed dnia Pon 22:10, 02 Lis 2009, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
brda
Moderator
Moderator



Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 304
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kambodża

PostWysłany: Pon 22:47, 02 Lis 2009 Temat postu:

śmiechowa :p

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KT/Szczekus
****Administrator****
****Administrator****



Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 101 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");

PostWysłany: Wto 10:59, 03 Lis 2009 Temat postu:

Fajna, tylko te ściany potrzebują jeszcze detali Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Disturbed
Specjalista
Specjalista



Dołączył: 17 Lip 2009
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań Know How*

PostWysłany: Wto 21:21, 10 Lis 2009 Temat postu:

Postanowiłem dzisiaj zabić wolny czas i zrobiłem trochę fajnych tekstur:

niebieski kamuflaż

czerwony kamuflaż

( te 2 tekstury musze trochę pociemnić bo zbyt jasne i daje po oczach Razz)
nowy żółty

oraz pustynne barwy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Disturbed dnia Śro 11:17, 11 Lis 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KT/Szczekus
****Administrator****
****Administrator****



Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 101 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");

PostWysłany: Śro 10:29, 11 Lis 2009 Temat postu:

Jak na razie najlepiej wygląda desert camo, resztę przyciemnij tak jak mówiłeś.
Dobra robota!
(i obrazek nie chce się władować)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sniper
Administrator forum
Administrator forum



Dołączył: 24 Lut 2008
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 33 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 19:39, 11 Lis 2009 Temat postu:

zrób reup tego pustynnego bo nie działa u mnie Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Disturbed
Specjalista
Specjalista



Dołączył: 17 Lip 2009
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań Know How*

PostWysłany: Pią 21:18, 20 Lis 2009 Temat postu:

Misja 3 screeny : Very Happy





Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
brda
Moderator
Moderator



Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 304
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kambodża

PostWysłany: Pią 22:51, 20 Lis 2009 Temat postu:

fajne ag36

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
arcadius113




Dołączył: 20 Lis 2009
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Słupsk

PostWysłany: Sob 12:58, 21 Lis 2009 Temat postu: Super

Zapowiada się super mod !
Czekamy na screnny z kolejnych misji!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KT/Szczekus
****Administrator****
****Administrator****



Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 101 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");

PostWysłany: Sob 17:11, 21 Lis 2009 Temat postu:

@arcadius113
Za dużo postów pod rząd...używaj opcji edytuj bo za takie nabijanie postów dostaniesz warna(ostrzeżenie).

@Disturbed
Ładne lokacje, ale przydało by im się trochę naklejek brudu itp. baaardzo znacząco podnoszą jakość wykonania.

//posprzątałem-BRDA


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Disturbed
Specjalista
Specjalista



Dołączył: 17 Lip 2009
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań Know How*

PostWysłany: Sob 17:51, 21 Lis 2009 Temat postu:

Detale robię na końcu Razz jak zawsze Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KT/Szczekus
****Administrator****
****Administrator****



Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 101 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");

PostWysłany: Sob 19:26, 21 Lis 2009 Temat postu:

Aaa, no to w takim razie mogę spać spokojnie ^^

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
arcadius113




Dołączył: 20 Lis 2009
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Słupsk

PostWysłany: Sob 19:34, 21 Lis 2009 Temat postu:

ok! KT

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Disturbed
Specjalista
Specjalista



Dołączył: 17 Lip 2009
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań Know How*

PostWysłany: Śro 16:37, 16 Gru 2009 Temat postu:

Zmiana nazwy na FC ZK

Bardziej pasi do modyfikacji .
Niedługo koniec 3 misji Smile

Jest tak pinknie, że f*jara minknie xD


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
brda
Moderator
Moderator



Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 304
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kambodża

PostWysłany: Śro 21:07, 16 Gru 2009 Temat postu:

no nareszcie jakieś info Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wicher
*V.I.P*
*V.I.P*



Dołączył: 29 Paź 2009
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 15:48, 19 Gru 2009 Temat postu:

No, muszę powiedzieć że mod naprawdę fajnie się zapowiada. Nie mogę się doczekać kiedy będę mógł w niego zagrać Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Disturbed
Specjalista
Specjalista



Dołączył: 17 Lip 2009
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań Know How*

PostWysłany: Sob 13:59, 26 Gru 2009 Temat postu:

A więc tak . Postanowiłem z każdym nowym postem w tym temacie dodawać tabelę z postępem modyfikacji. A żeby nie było burdelu to poprzednie będę usuwał Razz

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Disturbed dnia Sob 15:13, 09 Sty 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
arcadius113




Dołączył: 20 Lis 2009
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Słupsk

PostWysłany: Wto 14:22, 29 Gru 2009 Temat postu: Far Cry Zew Krwi

Razz Tytuł tego moda to Razz


Very Happy Daleki Krzyk Zew Krwi Very Happy (Polski)
Smile Far Cry Call Blood Smile (Angielski)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez arcadius113 dnia Wto 14:23, 29 Gru 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Disturbed
Specjalista
Specjalista



Dołączył: 17 Lip 2009
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań Know How*

PostWysłany: Czw 10:45, 31 Gru 2009 Temat postu:

Zdaje mi się, że cry oznacza płacz Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
arcadius113




Dołączył: 20 Lis 2009
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Słupsk

PostWysłany: Czw 10:50, 31 Gru 2009 Temat postu: Cry

Są różne tłumaczenia ,,Cry,,

Płakać,płacz,drzeć się,krzyczeć


Takie są tłumaczenia. Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
brda
Moderator
Moderator



Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 304
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kambodża

PostWysłany: Pią 22:32, 01 Sty 2010 Temat postu:

co do far cry to można dyskutować,w końcowym filmiku w grze wersji angielskiej widzimy dyskietki (czy tam teczke) z napisaem far cry,a w polskiej wersji jest napisane "projekt mutant"

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Disturbed
Specjalista
Specjalista



Dołączył: 17 Lip 2009
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań Know How*

PostWysłany: Sob 15:16, 09 Sty 2010 Temat postu:

Właśnie ukończyłem 3 misję Very Happy
1.Bunkier: (ukończona!!!)
2.Laboratorium:
Plan - 100%
Enviorment - 100%
Teren - 100%
Budynki zew - 100%
Budynki wew - 100%
Tekstury - 100%
Vegetation - 100%
Ai - 100%
Skrypty - 100%
Inne - 100%
Spolszczenie - 100%

Poprawki - 0% (parę błedów z ai , ułatwienie gry gdyż w pewnym miejscu jest bardzo trudno)
3.Piramida:
Plan - 100%Enviorment - 100%
Teren - 100%
Budynki zew - 100%
Budynki wew - 100%

Tekstury - 100%
Vegetation - 100%
Ai - 100%
Skrypty - 100%
Inne - 20%
Spolszczenie - 0%
Poprawki - 50%
4.Port:
Plan -50%
Enviorment -0%
Teren -50%
Budynki zew -15%
Budynki wew -0%
Tekstury -10%
Vegetation -10%
Ai -0%
Skrypty -0%
Inne - 0%
Spolszczenie - 0%
Poprawki - 0%
5.Łódź:
Plan -
Enviorment -
Teren -
Budynki zew -
Budynki wew -
Tekstury -
Vegetation -
Ai -
Skrypty -
Inne -
Spolszczenie -
Poprawki -
6.Wyspa:
Plan -
Enviorment -
Teren -
Budynki zew -
Budynki wew -
Tekstury -
Vegetation -
Ai -
Skrypty -
Inne -
Spolszczenie -
Poprawki -
7.Pustynia:
Plan -
Enviorment -
Teren -
Budynki zew -
Budynki wew -
Tekstury -
Vegetation -
Ai -
Skrypty -
Inne -
Spolszczenie -
Poprawki -
8.Rzeźnia:
Plan -
Enviorment -
Teren -
Budynki zew -
Budynki wew -
Tekstury -
Vegetation -
Ai -
Skrypty -
Inne -
Spolszczenie -
Poprawki -
9.Kanion:
Plan -
Enviorment -
Teren -
Budynki zew -
Budynki wew -
Tekstury -
Vegetation -
Ai -
Skrypty -
Inne -
Spolszczenie -
Poprawki -
10.Reaktor:
Plan -
Enviorment -
Teren -
Budynki zew -
Budynki wew -
Tekstury -
Vegetation -
Ai -
Skrypty -
Inne -
Spolszczenie -
Poprawki -
11.Lotnisko:
Plan -
Enviorment -
Teren -
Budynki zew -
Budynki wew -
Tekstury -
Vegetation -
Ai -
Skrypty -
Inne -
Spolszczenie -
Poprawki -

Legenda: Misje : Nieukończone
Ukończone
Punkty :Nieukończone,nierozpoczęte Ukończone

Plan-zanim zacznę robić mapkę najpierw przelewam wszystko na papier , żeby nie zapomnieć co mam zrobić i nie robić wszystkiego nagle z myśli:P
Enviorment-Nie trzeba tłumaczyć Very Happy
Teren-J.W
Budynki wew , zew - no wiadomo o co chodzi . Ale to nie tylko ściany , podłogi itp tylko też skrzynie rury kraty i inne pierdoły bez których nie byłoby takiego klimatu Wink
Tekstury-kolor terenu
Vegetation- SADZONKI !!!
Ai-Wrogowie , ai pointy , Anchory , tagi
Skrypty-MissionScript i cele misji
inne-Triggery , przyciski , filmiki ,
Spolszczenie-Polskie znaki i usunięcie znaczka @
Poprawki-Przechodzę misje w FC . Sprawdzam czy jest możliwe do przejścia Very Happy , czy nie jest za łatwo , wszystko działa , i nie ma błędów z Ai i z obiektami .


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KT/Szczekus
****Administrator****
****Administrator****



Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 101 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");

PostWysłany: Wto 23:18, 12 Sty 2010 Temat postu:

Przynajmniej idzie Ci szybciej niż nam Razz

Screeny? ^^


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sniper
Administrator forum
Administrator forum



Dołączył: 24 Lut 2008
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 33 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 12:14, 13 Sty 2010 Temat postu:

no ciekawie się zapowiada, oby tak dalej to może ktoś nowy dołączy do naszej ekipy Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KT/Szczekus
****Administrator****
****Administrator****



Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 101 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");

PostWysłany: Śro 14:03, 03 Lut 2010 Temat postu:

I jak tam?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Disturbed
Specjalista
Specjalista



Dołączył: 17 Lip 2009
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań Know How*

PostWysłany: Czw 17:55, 04 Lut 2010 Temat postu:

Tak śrenio ;/
robie to ponad pół roku i dopiero 3.5 misji ;/


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KT/Szczekus
****Administrator****
****Administrator****



Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 101 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");

PostWysłany: Pon 20:48, 08 Lut 2010 Temat postu:

I to według Ciebie jest długo? Razz Moim zdaniem nieźle Ci idzie. No i lepiej żebyś to robił choćby i 2 lata, ale wszystko dopracował. Liczy się efekt końcowy. Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Disturbed
Specjalista
Specjalista



Dołączył: 17 Lip 2009
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań Know How*

PostWysłany: Wto 17:47, 09 Lut 2010 Temat postu:

No dodałeś mi wiary w siebię ;p

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KT/Szczekus
****Administrator****
****Administrator****



Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 101 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");

PostWysłany: Wto 18:14, 09 Lut 2010 Temat postu:

Starałem się Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sniper
Administrator forum
Administrator forum



Dołączył: 24 Lut 2008
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 33 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 0:16, 12 Lut 2010 Temat postu:

No jasne nikt nie goni Very Happy to nie wyścig tylko zabicie czasu pożytkiem Smile

"przyjemne z pożytecznym to sukces odwieczny"


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pon 16:28, 10 Maj 2010 Temat postu:

kiedy wyjdzie ten mod???
Powrót do góry
KT/Szczekus
****Administrator****
****Administrator****



Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 101 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");

PostWysłany: Pon 17:08, 10 Maj 2010 Temat postu:

Na chwilę obecną nie mamy kontaktu z twórcą, więc data ta pozostaje niewiadomą Neutral .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Disturbed
Specjalista
Specjalista



Dołączył: 17 Lip 2009
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań Know How*

PostWysłany: Pon 15:11, 17 Maj 2010 Temat postu:

Ehh... Zdaje się, że nic z tego nie wyjdzie.
Jednym z problemów jest nauka.
Nie mam czasu na zajęcie się modyfikacją. Prawdopodobnie nie zostanie ukończona. Po drugie mod nie wyszedł mi zbyt dobrze. Występuje dużo zauważalnych błędów, że aż ręce opadają.
Modyfikację zostawiam na razie tak jak jest. Aktualnie nie zamierzam nic robić.
... Ale być może kiedyś do tego wrócę. Lecz nie nastąpi to zbyt szybko. A jeżeli mam wrócić to zanim to zrobię, wymyślę dobrą historię. Nie czekajcie aż TEN mod, aż zostanie ukończony. Przykro mi, że was zawiodłem.
Na razie was żegnam. Miło było pisać z tak ciekawymi ludźmi.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Disturbed dnia Pon 15:13, 17 Maj 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
brda
Moderator
Moderator



Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 304
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kambodża

PostWysłany: Pon 20:09, 17 Maj 2010 Temat postu:

nie przejmuj sie,wiekszość ciekawych projektów nie jest kończona,wszyscy powinni się do tego przyzwyczaić

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KT/Szczekus
****Administrator****
****Administrator****



Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 101 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");

PostWysłany: Pią 9:43, 11 Cze 2010 Temat postu:

Wielka szkoda że nie ukończysz tego moda, zapowiadał się ciekawie. Ale z drugiej strony nie ma co rozpaczać. Wiesz ile naszych prac poszło do kosza zanim zabraliśmy się za KillingTime?No coś ponad 20 na 100%, tak tego dużo że ciężko mi policzyć dokładnie ile tego było. Najważniejsze przy tym jest to że zdobyłeś sporo doświadczenia które pomoże Ci w twoim następnym modzie;). Co do nauki, idą wakacje, może podczas wylegiwania się w słońcu pomyśl nad nową historią i zacznij powoli "dłubać". Moje wsparcie masz w 100%, pomogę jak tylko będę umiał. Zawsze kiedy masz jakieś poważne problemy możesz podesłać moda do mnie, naprawię co będzie trzeba i powiem na co musiałbyś zwrócić uwagę następnym razem. Taki przykład jak by to mogło wyglądać Wink.
Całkiem inną opcją jest np. dołączenie do grupy która tworzy już swoją modyfikację i skoncentrowanie się tylko na jednym aspekcie moddingu np. tworzenie map czy też testy, porady. To także jest dobrą formą zbierania doświadczenia ^^.

Ale się rozpisałem, mam nadzieję że o niczym nie zapomniałem:P. W każdym bądź razie mam nadzieję że kiedyś jeszcze zobaczę tutaj twój nowy projekt :hamster_explain:
Do zobaczenia!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KT/Szczekus
****Administrator****
****Administrator****



Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 101 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");

PostWysłany: Pon 1:28, 06 Gru 2010 Temat postu:

Temat zamknięty.

Otwarcie na życzenie autora.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Forum www.sandbox.fora.pl Strona Główna -> [FC]Zapowiedzi Map i Modów Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2


Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB Š 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by JR9 for stylerbb.net
Regulamin