Forum www.sandbox.fora.pl Strona Główna
  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Galerie   Rejestracja   Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj 

Zapowiedź moda "Far Cry Zew Krwi"

Napisz nowy tematTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Forum www.sandbox.fora.pl Strona Główna -> [FC]Zapowiedzi Map i Modów
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
Disturbed
Specjalista
Specjalista



Dołączył: 17 Lip 2009
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań Know How*

PostWysłany: Czw 9:19, 23 Lip 2009 Temat postu: Zapowiedź moda "Far Cry Zew Krwi"

Po zabiciu Krigera , Harlana i odwiezienu Val do bezpiecznego miejsca. Jack wypływa w rejs . Jego łódź zostaje zniszczona przez sztorm , a on budzi się na wyspie pełnej najemników. Po pewnym czasie dowiaduje się że Krige przeżył i jest w laboratorium. Jack postanawia się do niego dostac.
Aby do niego sie dostac musi stoczyc dużo walk z najemnikami i Krigenami
w dżungli , na morzu , w jaskiniach , bunkrach , laboratoriach i pustyni .


11 misji
6 ukrytych pokoi (jednak ukrytych pokoi nie będzie . pomysł był dobry ale po co robić coś takiego skoro broń można zdobyć od wroga )
Nowe skiny
Świetna muzuka pasująca do kilkumiutowych walk !!! : The Prodigy , dj Tiesto , Strings , Disturbed , Lostprophets , Alien Shooter soundtrack i wiele innych !!! Cool Wink Cool

Modyfikacje spróbuje skończyc do 2010 ale nie wiem czy mi się to uda Sad
Screeny z 1 misji można zobaczyc na forum/inne/screenshoty
Co jakiś czas będę dodawał screeny z moda w tym temacie . 1 misja :


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Disturbed dnia Śro 16:33, 16 Gru 2009, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Czw 12:24, 23 Lip 2009 Temat postu:

Zapowiada sie niesamowicie fajnie;] Powodzenia.
Powrót do góry
Vigo
Ekspert
Ekspert



Dołączył: 16 Kwi 2009
Posty: 356
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: SandBox2

PostWysłany: Czw 12:36, 23 Lip 2009 Temat postu:

Specjalnie dla tego moda nie będę odinstalowywał FarCry ;D

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Disturbed
Specjalista
Specjalista



Dołączył: 17 Lip 2009
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań Know How*

PostWysłany: Czw 13:26, 23 Lip 2009 Temat postu:

Oto screen z 1 misji . będzie to opuszczony bunkier (to 2/3 tego budynku ,ponieważ jeszcze jest niedokończony)
Wszystko na screenie zrobiłem dzisiaj w 1,5 h więc jak tak dalej pójdzie to szybko to skończe Cool


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Disturbed
Specjalista
Specjalista



Dołączył: 17 Lip 2009
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań Know How*

PostWysłany: Nie 11:49, 02 Sie 2009 Temat postu:

HA HA ! Jeszcze tylko decals i 1 misja ukończona !

Peace

Pół godziny później ....
Uff :hamster_sweatdrop: skończyłem Partyman teraz plany na druga misje : Laboratorium


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Disturbed dnia Nie 12:27, 02 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KT/Szczekus
****Administrator****
****Administrator****



Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 101 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");

PostWysłany: Pią 13:11, 07 Sie 2009 Temat postu:

Zapowiada się ciekawie, wygląda też nieźle. Czekam na dalsze postępy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Disturbed
Specjalista
Specjalista



Dołączył: 17 Lip 2009
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań Know How*

PostWysłany: Pon 9:57, 17 Sie 2009 Temat postu:

Dobra wiadomość co do moda , dodane zostaną:
*Nowe bronie
-AK47
-Micro-Uzi
-Colt Commando
-Beretta
-MP5k
*Nowe pojazdy
-Landspeeder


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Disturbed dnia Pon 10:27, 17 Sie 2009, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Vigo
Ekspert
Ekspert



Dołączył: 16 Kwi 2009
Posty: 356
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: SandBox2

PostWysłany: Pon 10:41, 17 Sie 2009 Temat postu:

pen pojazd to poduszkowiec, łudź ? Fajnie wygląda ;D

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Disturbed
Specjalista
Specjalista



Dołączył: 17 Lip 2009
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań Know How*

PostWysłany: Pon 11:18, 17 Sie 2009 Temat postu:

To RAKIETA ! unosi sie ok 0.5 m nad ziemią jest głośna jak odrzutowiec (naprawde lepiej ściszyc głos) i jest 5 razy szybsza od buggy Smile . a jak sie nią jedzie to kupa dymu Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Vigo
Ekspert
Ekspert



Dołączył: 16 Kwi 2009
Posty: 356
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: SandBox2

PostWysłany: Pon 16:51, 17 Sie 2009 Temat postu:

o Kur...cze wypas... tego sie nie spodziewałem xD

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KT/Szczekus
****Administrator****
****Administrator****



Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 101 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");

PostWysłany: Pon 18:07, 17 Sie 2009 Temat postu:

Tak jakby znajomy ten pojazd, hehe. Zapowiada się coraz lepiej, oby tak dalej.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Vigo
Ekspert
Ekspert



Dołączył: 16 Kwi 2009
Posty: 356
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: SandBox2

PostWysłany: Pon 18:42, 17 Sie 2009 Temat postu:

Jak będziesz miał czas to wrzuć garść nowych Screenów ;]

Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Wto 14:30, 18 Sie 2009 Temat postu:

to kiedy dasz screny?

wprost nie mogę się doczekać
Powrót do góry
Disturbed
Specjalista
Specjalista



Dołączył: 17 Lip 2009
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań Know How*

PostWysłany: Wto 19:46, 18 Sie 2009 Temat postu:

No spoko na wasze życzenie Smile
Misja 2 ...
Widok z góry (oczywiście w niektórych miejscach nie ma ścian , sufitu , Vis Area , i wogóle nie ma wrogów i wyposa(ż/rz???Very Happy)enia . Ale to sie zrooobi:P)
Cała misja jest pod ziemią.






A teraz trochę od środka :


Ale jedno z miejsc jest bardzo podobne do schodów z misji Archiwum Smile



No i to by było narazie na tyle bo wkońcu to co bedzie w grze musi być niespodzianką Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KT/Szczekus
****Administrator****
****Administrator****



Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 101 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");

PostWysłany: Pią 11:31, 21 Sie 2009 Temat postu:

Nice.
Jak duże są/będą twoje mapy?(względem map z FC)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez KT/Szczekus dnia Pią 11:31, 21 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Disturbed
Specjalista
Specjalista



Dołączył: 17 Lip 2009
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań Know How*

PostWysłany: Pią 11:43, 21 Sie 2009 Temat postu:

To będzie jedna z większych (podziemnych )
Najmniejsza będzie mapka 5 "Łódź" Akcja toczy się w i na statku (ten z msji Łódź)
A największe mapy to : ta , Kanion , Pustynia i Dżungla (jest najwieksza )
do której zamierzam przeznaczyc teren o rozmiarach 8912x8912
Cel tej misji to zniszczenie 5 stacji radiowych umieszczone w 5 róznych miejscach . W górach , na wyspie , wulkanie , lesie x 2
Ps : względem map FC będą podobne (zależy które ) 2 lub 3 mapy będą troche mniejsze .
_____________________________________________________

Ciekawsze piosenki z moda :
Tool - Vicarious moja ocena: 10 !!!
Linkin Park - Faint moja ocena: 8
-||- - In the end moja ocena:9
Disturbed - Decadence moja ocena 8.5
-||- - Ten thousand fist moja ocena 9
Lostprophets - ride moja ocena 10 !!!

Wszystkie te piosenki można znaleść na [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Disturbed dnia Pią 16:29, 21 Sie 2009, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Disturbed
Specjalista
Specjalista



Dołączył: 17 Lip 2009
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań Know How*

PostWysłany: Pią 11:15, 28 Sie 2009 Temat postu:

I znowu dobra wiadomość . Very Happy

Budynek Laboratorium jest praktycznie skończony .
Do końca misji zostało dorobienie Ceiling , Detale (rury ,kraty i wyposarzenie) , wrogowie , cele misji , ai pointy , mission script .

co zajmie mi bardzo mało czasu


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KT/Szczekus
****Administrator****
****Administrator****



Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 101 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");

PostWysłany: Sob 20:00, 29 Sie 2009 Temat postu:

Wszystko super fajnie, ale ta mapka 8912x8912 to lekka przesada.
Na słabszych kompach człowieki będą miały "Out of memory" i po zabawie. W sumie gdyby to była pustynia to "może" by to działało, ale dżungla?

My używamy standardowej mapy o rozmiarach 1024x1024 i starcza, a nasza mapka to jak 2-3 z FC razem. Ale zrobisz jak chcesz, to tylko moja opinia, twój mod.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Disturbed
Specjalista
Specjalista



Dołączył: 17 Lip 2009
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań Know How*

PostWysłany: Sob 20:15, 29 Sie 2009 Temat postu:

no tak dobrze mówisz .
mój komp tez cudem nie jest więc spróbuje zrobić trochę mniejszą .


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KT/Szczekus
****Administrator****
****Administrator****



Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 101 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");

PostWysłany: Nie 9:28, 30 Sie 2009 Temat postu:

I tak ciężko jest wykorzystać tak wielką mapę, potem pojawiają się problemy z generowanie tekstury na terenie itp.
Najwyżej rozbij lvl na 2 części.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Vigo
Ekspert
Ekspert



Dołączył: 16 Kwi 2009
Posty: 356
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: SandBox2

PostWysłany: Nie 9:59, 30 Sie 2009 Temat postu:

Taka mapa pewnie sie długo wczytuje w edytorze... ;p Ja rozbiłem mape 2048x2048 i podzieliłem ją taż że wyszły mi cztery misje ;p W tym ze trzy są na powierzchni wyspy a jedna wewnątrz góry... Very Happy

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Vigo dnia Nie 10:00, 30 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KT/Szczekus
****Administrator****
****Administrator****



Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 101 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");

PostWysłany: Nie 10:05, 30 Sie 2009 Temat postu:

I im mniejsza mapa tym więcej osób ze słabszym sprzętem może w nią pograć.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Disturbed
Specjalista
Specjalista



Dołączył: 17 Lip 2009
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań Know How*

PostWysłany: Nie 10:17, 30 Sie 2009 Temat postu:

Zobacze co da sie zrobić

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KT/Szczekus
****Administrator****
****Administrator****



Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 101 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");

PostWysłany: Pon 11:15, 31 Sie 2009 Temat postu:

Mam pytanko, będziesz potrzebował zmianę szybkości poruszania się?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Disturbed
Specjalista
Specjalista



Dołączył: 17 Lip 2009
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań Know How*

PostWysłany: Pon 11:17, 31 Sie 2009 Temat postu:

HeHe no właśnie z tym problem bo po kliknieciu na konsole i zmianie parametrow szybkosci gracza jack chodzi tak samo xD .
Ale wymyśliłem nowa umiejętnosć ! Widzenie w ciemnościach Cool
poprostu podczas gry w ciemnym miejscu ustawie zwiększenie gammy Razz

Bedzie nocnym łowcą Razz

A bo nawet zapomniałem napisać że jack znowu bedzie mutantem Razz

PS : Pisze się krigen czy trigen xD

Ale dobra dosyc tego pisania . m,usze zabrać sie do roboty . Surprised


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Disturbed dnia Pon 11:20, 31 Sie 2009, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KT/Szczekus
****Administrator****
****Administrator****



Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 101 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");

PostWysłany: Pon 11:21, 31 Sie 2009 Temat postu:

Trigen ^^

Skrypty na szybsze poruszanie się poślę razem z regeneracją jak będziesz potrzebował.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KT/Szczekus
****Administrator****
****Administrator****



Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 101 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");

PostWysłany: Pią 8:44, 18 Wrz 2009 Temat postu:

Jakieś wieści? Wink
EDIT:
Daj mi znać na 100% czy potrzebujesz potrzebował tego skryptu do szybkiego poruszania się, bo muszę to wszystko napisać w czystych skryptach i rozwiązać pewien mały problem który ktoś mi w nim zgłosił. Ale zobaczę jak by to działało u Ciebie.

P.S:Tak się zastanawiam czy nie dać tu info o naszym modzie...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez KT/Szczekus dnia Pią 9:20, 18 Wrz 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Disturbed
Specjalista
Specjalista



Dołączył: 17 Lip 2009
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań Know How*

PostWysłany: Pią 14:51, 18 Wrz 2009 Temat postu:

Wieści są takie że kończe 2 misje Razz najwiecej roboty jest z "Wystrojem"(rury barierki i wyposażenie różnych pomieszczeń)
zostały ai pointy i skrypty i cele misji .
i mam 2 pytania :
1 onlymyplayer i onlyplayer w triggerach to jakaś różnica ?
2 pytanie co do spolszczenia czy moze wyglądać tak i czy zawsze bedzie wyswietlane tak jak jest napisane w kolumnie polish

"key" "english" "Polish"
bla_bla bla_bla otwórz drzwi Razz To dla przykładu

a z ta zmiana szybkości to mi dokładnie napisz o co chodzi na pw albo tu


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Disturbed dnia Pią 14:53, 18 Wrz 2009, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Disturbed
Specjalista
Specjalista



Dołączył: 17 Lip 2009
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań Know How*

PostWysłany: Pią 15:08, 18 Wrz 2009 Temat postu:

AAA i nauczyłem się robic kałużę w której widać odbicie gracza i rzeczy wokół Cool

robie gde_elipse z folderu decals i zmieniam jej teksture na taka jaką ma lustro :p

a jak bedzie mi się chciało to walne mase screenów


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Disturbed dnia Pią 15:40, 18 Wrz 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KT/Szczekus
****Administrator****
****Administrator****



Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 101 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");

PostWysłany: Pią 16:02, 18 Wrz 2009 Temat postu:

1.Różnica teoretycznie jest, ale w FC jest ten sam wynik w obu przypadkach(obojętnie czego użyjesz to wyjdzie na to samo). Pewnie jakaś pozostałość po CryTek`u.
2. Chyba tak...szczerze to nigdy się z tym nie bawiłem.

Dobrze słyszeć że prace posuwają się naprzód Very Happy
Koniec 2009 już coraz bliżej ;P

EDIT:
Luknij PW

EDIT2:
Screeny! ^^


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez KT/Szczekus dnia Pon 10:44, 21 Wrz 2009, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Disturbed
Specjalista
Specjalista



Dołączył: 17 Lip 2009
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań Know How*

PostWysłany: Nie 9:57, 27 Wrz 2009 Temat postu:

Garść nowych screenów !!!











Wygląd gracza będzie się zmieniał podczas gry :


Do oczu dodałem jeszcze czerwone łzy i krew z nosa ale nie chce mi sie tego zdjęcia juz dwac


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Disturbed dnia Nie 12:04, 27 Wrz 2009, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sniper
Administrator forum
Administrator forum



Dołączył: 24 Lut 2008
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 33 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 12:30, 27 Wrz 2009 Temat postu:

chętnie zagram w betę i skrytykuje Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sprouse




Dołączył: 16 Wrz 2009
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 14:20, 30 Wrz 2009 Temat postu:

Sniper napisał:
i skrytykuje Smile


Ja już to zrobię:
patrząc się na niektóre screeny, wyglądają one niemal że identycznie, jak te z orginalnej fabuły Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Disturbed
Specjalista
Specjalista



Dołączył: 17 Lip 2009
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań Know How*

PostWysłany: Śro 15:29, 30 Wrz 2009 Temat postu:

Z gry FC zrobiłem PODOBNE :
Schody z misji archwium
Magazyn z regulatora
Korytarz z regulatora
no i jeszcze takie 2 pomieszczenie z archiwum i cooler .
Takie rzeczy będą tylko w tej misji.
W innych misjach bedzie zupełnie cos innego niż w grze FC


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KT/Szczekus
****Administrator****
****Administrator****



Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 101 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");

PostWysłany: Czw 18:28, 01 Paź 2009 Temat postu:

Nowa wiadomość dla Disturbed na PW Wink
Mam tylko prośbę żebyś nie rozpowszechniał skryptów które Ci napisałem(poza modem). Zwłaszcza że będzie to tez użyte w naszym modzie^^.

PS:Ładne miejscówki, zwłaszcza ta "trzymajcie się poręczy".
Oby tak dalej, nie mogę się już doczekać żeby w to "szpilnąć"


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez KT/Szczekus dnia Czw 18:37, 01 Paź 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Disturbed
Specjalista
Specjalista



Dołączył: 17 Lip 2009
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań Know How*

PostWysłany: Sob 11:31, 03 Paź 2009 Temat postu:

Nowy wygląd i muzyka w menu !
Muzyka: Disturbed-Haunted
Wygląd:


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KT/Szczekus
****Administrator****
****Administrator****



Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 101 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");

PostWysłany: Sob 11:59, 03 Paź 2009 Temat postu:

Zajedwabiste

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sniper
Administrator forum
Administrator forum



Dołączył: 24 Lut 2008
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 33 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 13:04, 03 Paź 2009 Temat postu:

a ja bym zrobił tak: Razz



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sprouse




Dołączył: 16 Wrz 2009
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 15:49, 03 Paź 2009 Temat postu:

Chodzi wam o menu jako menu, czy coś, co zastąpi to:

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KT/Szczekus
****Administrator****
****Administrator****



Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 101 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");

PostWysłany: Sob 16:41, 03 Paź 2009 Temat postu:

To chyba bardziej reklama Razz
A tego "splashscreen`a" nie zastąpisz...znaczy się idzie to zrobić ale będzie to działać tylko dla wersji FC która nie wymaga płyty w napędzie.
Ja ten obrazek zmieniłem, ale nie wszystkim będzie dane go oglądać Sad


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sprouse




Dołączył: 16 Wrz 2009
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 16:59, 03 Paź 2009 Temat postu:

KT napisał:
znaczy się idzie to zrobić ale będzie to działać tylko dla wersji FC która nie wymaga płyty w napędzie.


Czyli coś dla mnie Very Happy

Przed chwilą sprawdziłem - działa. Szkoda, że akceptowane są tylko bitmapy.

A skoro jesteśmy już przy tych technicznych sprawach gry, wiesz może jak zastąpić intro?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KT/Szczekus
****Administrator****
****Administrator****



Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 101 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");

PostWysłany: Sob 17:03, 03 Paź 2009 Temat postu:

Tak, ale nie róbmy tu offtop`u(PW albo nowy temat Wink)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Disturbed
Specjalista
Specjalista



Dołączył: 17 Lip 2009
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań Know How*

PostWysłany: Sob 17:16, 03 Paź 2009 Temat postu:

No Sniper ładnie to przerobił Surprised
Tylko problem w tym że ja photoshopa 1 raz wczoraj otworzyłem Laughing Cool

Ps : Jeżeli powiecie mi jakim programem i skąd ściągnąć (np HyperCam)
moge nagrać filmik i zobaczycie co będzie w 1 misji Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Disturbed dnia Sob 17:24, 03 Paź 2009, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KT/Szczekus
****Administrator****
****Administrator****



Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 101 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");

PostWysłany: Sob 17:28, 03 Paź 2009 Temat postu:

HyperCam->duuuuuużo mniejsze pliki niż ma Fraps
Tu masz linka :
[link widoczny dla zalogowanych]

Filmik!


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez KT/Szczekus dnia Sob 17:29, 03 Paź 2009, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Disturbed
Specjalista
Specjalista



Dołączył: 17 Lip 2009
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań Know How*

PostWysłany: Sob 19:05, 03 Paź 2009 Temat postu:

aj z tym filmikiem to mi coś nie wyjszło :/
Wyskakuje coś że ustawienia HC są za duże :/
A na najniższych jest Razz Chyba se ten filmik odpuszzce i wszyscy zobaczą jak zagrają Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sprouse




Dołączył: 16 Wrz 2009
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 19:34, 03 Paź 2009 Temat postu:

Pobierz [link widoczny dla zalogowanych].
To jeden z najlepszych programów do nagrywania pulpitu i nie tylko.

A HiperCam'a nie polecam, bo (tak mi się wydaje) dodaje niechciany podpis wodny typu ze swoją nazwą.

A tak na marginesie...
I znowu photoshop! Confused Pobierz [link widoczny dla zalogowanych] - darmowego odpowiednika o takich samych funkcjach i w pełni po polsku. Najnowsza wersja wydana została w sierpniu - i jak dotąd 2 miliony pobrań. A photoshop CS4? Na dobreprogramy.pl jest już od końca 2008, a ma zaledwie 15 tysięcy kliknięć w przycisk "pobierz".


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Sprouse dnia Sob 19:47, 03 Paź 2009, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
brda
Moderator
Moderator



Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 304
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kambodża

PostWysłany: Sob 20:23, 03 Paź 2009 Temat postu:

Disturbed napisał:
Chyba se ten filmik odpuszzce i wszyscy zobaczą jak zagrają Razz


popieram,wieksze zaskoczenie i element zagadki logicznej sie uchowa Surprised


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KT/Szczekus
****Administrator****
****Administrator****



Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 101 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");

PostWysłany: Sob 22:47, 03 Paź 2009 Temat postu:

Ale jakaś zapowiedź by się przydała Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
brda
Moderator
Moderator



Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 304
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kambodża

PostWysłany: Nie 11:01, 04 Paź 2009 Temat postu:

screeny wystarczą(Jak dla mnie)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Disturbed
Specjalista
Specjalista



Dołączył: 17 Lip 2009
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań Know How*

PostWysłany: Nie 14:03, 04 Paź 2009 Temat postu:

Cytat:
A tak na marginesie...
I znowu photoshop! Pobierz GIMPa (klik!) - darmowego odpowiednika o takich samych funkcjach i w pełni po polsku.


Ja mam photoshopa 7.0 [PL] też darmowy Wink


No to tak ...
W modzie będzie paru nowych bohaterów:
Nick,wróg Jacka , (to ten w czapce na tym zdjeciu w menu)
Larry:P brat Val (będzie pomagał graczowi razem z Val w ostatnich 2 misjach)
no i Jack bedzie miał jeszcze jednego wroga tylko nie wiem jak go nazwać Very Happy dajcie jakieś fajne propozycje xD


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Disturbed dnia Pon 19:23, 05 Paź 2009, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Forum www.sandbox.fora.pl Strona Główna -> [FC]Zapowiedzi Map i Modów Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2


Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB Š 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by JR9 for stylerbb.net
Regulamin