| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat | 
	
	
		| Autor | Wiadomość | 
	
		| Kacper314 
 
 
 Dołączył: 27 Mar 2012
 Posty: 30
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 1 raz
 Ostrzeżeń: 0/3
 
 
 | 
			
				|  Wysłany: Wto 16:55, 24 Kwi 2012 Temat postu: Jak sprawić, że w pewnym momencie pojazd wybucha? |  |  
				| Chciałbym, żeby po np. wejściu w strefę jakiś pojazd eksplodował. Jak to zrobić?
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   |  | 
       |  | 
    
	
		| kodeman 
 
 
 Dołączył: 11 Paź 2010
 Posty: 318
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 9 razy
 Ostrzeżeń: 0/3
 Skąd: za sałatą
 
 | 
			
				|  Wysłany: Wto 18:20, 24 Kwi 2012 Temat postu: |  |  
				| http://img840.imageshack.us/img840/9199/132bh.jpg
 
 Sam jestem z siebie dumny. Pierwszy raz w życiu coś zrobiłem takiego we flowgraph i to w ogóle nie pracując w sandboxie :3
 
 Tworzysz shape w area i ustawiasz tam gdzie chcesz by wybuchało autko.
 potem entity/triggers/area trigger i stawiasz gdzie chcesz. Klikasz na shape i przewijasz na dół opcji tam gdzie okienko i przycisk pick. Klikasz na to, a potem na trigger.
 Potem robisz flowgraph jak na zdjęciu. zapisujesz. Już chyba nie muszę mówić, że pierwsze co zrobisz powinno być postawienie auta.
 Teraz gdy wjedzie TO auto to wybuchnie. Nie jest to dla wszystkiego co znajdzie się w tej linii, ale łatwo to edytować.
 
 EDIT: coś mi się psuje, bo gracz też powoduje wybuch auta (nie będąc w środku) zara edytuje
 
 Przy okazji odciąże Viga, by nie musiał pomagać przy najprostszych zadaniach i mógł skupić się na modzie, jeśli owy powstaje :3
 
 
 Niestety, nie umiem tego naprawić. Gdy player wejdzie to auto wybucha, nie umiem tego zmienić choć godzinę nad tym siedzę. Jeszcze się nie poddaje, ale niech ktoś to zrobi już
   
 Post został pochwalony 1 raz
 
 Ostatnio zmieniony przez kodeman dnia Wto 19:03, 24 Kwi 2012, w całości zmieniany 7 razy
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   
	
		| Vigo Ekspert
 
  
 
 Dołączył: 16 Kwi 2009
 Posty: 356
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 39 razy
 Ostrzeżeń: 0/3
 Skąd: SandBox2
 
 | 
			
				|  Wysłany: Wto 20:42, 24 Kwi 2012 Temat postu: |  |  
				| Ja zrobiłbym tutorial w formie filmiku ale nie znam dobrego programu do nagrywania tego typu filmików. Gdyby ktoś znał takowy program który uchwyci cały pulpit/ekran i nagrywałby z dobrą jakością to byłbym wdzięczny.  Ja narazie nie mam czasu poszperać w internecie, ale może ktoś zna taki program
   
 PS. Fraps ucina mi paski narzędzi itp- nagrywa tylko podgląd mapy :/
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   
	
		| kodeman 
 
 
 Dołączył: 11 Paź 2010
 Posty: 318
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 9 razy
 Ostrzeżeń: 0/3
 Skąd: za sałatą
 
 | 
			
				|  Wysłany: Wto 21:11, 24 Kwi 2012 Temat postu: |  |  
				| nie korzystałem, ale ogólnie do nagrywania pulpitu używają hypercam
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   
	
		| Vigo Ekspert
 
  
 
 Dołączył: 16 Kwi 2009
 Posty: 356
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 39 razy
 Ostrzeżeń: 0/3
 Skąd: SandBox2
 
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   
	
		| kodeman 
 
 
 Dołączył: 11 Paź 2010
 Posty: 318
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 9 razy
 Ostrzeżeń: 0/3
 Skąd: za sałatą
 
 | 
			
				|  Wysłany: Wto 23:50, 24 Kwi 2012 Temat postu: |  |  
				| dokładnie takie coś udało mi się zrobić, ale jemu chyba chodziło o to by pojazd wybuchał po najechaniu na strefę.
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   
	
		| Kacper314 
 
 
 Dołączył: 27 Mar 2012
 Posty: 30
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 1 raz
 Ostrzeżeń: 0/3
 
 
 | 
			
				|  Wysłany: Śro 7:55, 25 Kwi 2012 Temat postu: |  |  
				| Wielkie dzięki Kodemanowi i Vigo. Przeczuwałem, że potrzebne jest to okienko VehicleDamage, ale nie wiedziałem, jak go użyć
  Pochwała się należy  . 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   
	
		| Vigo Ekspert
 
  
 
 Dołączył: 16 Kwi 2009
 Posty: 356
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 39 razy
 Ostrzeżeń: 0/3
 Skąd: SandBox2
 
 | 
			
				|  Wysłany: Śro 8:03, 25 Kwi 2012 Temat postu: |  |  
				| 
  	  | kodeman napisał: |  	  | dokładnie takie coś udało mi się zrobić, ale jemu chyba chodziło o to by pojazd wybuchał po najechaniu na strefę. | 
 
 To tak samo tylko gracz musiałby być po stronie pojazdu i musiałby jechać pomiędzy te murki ;D
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   
	
		|  |