Forum www.sandbox.fora.pl Strona Główna
  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Galerie   Rejestracja   Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj 

[WIP]Killing Time

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum www.sandbox.fora.pl Strona Główna -> [FC]Zapowiedzi Map i Modów
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
KT/Szczekus
****Administrator****
****Administrator****



Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 101 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");

PostWysłany: Czw 14:24, 01 Paź 2009 Temat postu: [WIP]Killing Time

<center></center>

I.Słowo wstępu:
Witam wszystkich użytkowników sandbox.fora.pl. Z racji że jestem chory i strasznie mi się nudzi, za zgodą naszego level designer`a i moją postanowiłem przedstawić wam nasz projekt o nazwie Killing Time.

II.Ogólnie o KT:
Zaczęliśmy nad nim pracować około...hmm no właśnie tu jest problem z ustaleniem daty. Początkowo miała to być zwykła mapka którą robiłem sam, ale z czasem obrodziła ona w tak dużo nowych elementów, że ciężko to było nazwać zwykłą mapką. I tak oto teraz pracuje nad tym troje "człowieków". Ale na oko to będzie z półtorej roku.

Głównym bohaterem jest Jack Carver( mod opowiada całkowicie inna historię, nie ma ona nic wspólnego z FC), który pracuje dla rządu. Właśnie dostał kolejne zadanie, któremu on sam może nie podołać gdyż przyjdzie zmierzyć mu się nie tylko z ludźmi, ale i z... więcej nie powiem. Fabuła ma być jedną z większych zalet tego moda więc reszty dowiecie się sami.
Wiem że motyw pracy dla rządu itp. itp. jest ograny do bólu, ale mogę was zapewnić że gra nie raz was zaskoczy podczas obcowania z nią.

Nazwa naszego zespołu to Lighting Riders i składa się on z:

-KT(na innych forach znany jako Szczekus)
Tzw. człowiek od wszystkiego, który robi wszystko a nic i trzyma ten projekt w kupie.

-Wichru
Level designer, modeler. Jego umiejętności w tworzeniu nowych map już dawno przewyższyły moje(jest naprawdę dobry w te klocki...). Drugi, główny szef projektu.

-Tofic(inaczej Black Hawk)
Tekturer, Concept Artist, modeler(powiedzmy... Razz). To właśnie on zaopatruje nas w rożnego rodzaju nowe tekstury, bez których nie bylibyśmy w stanie osiągnąć tego co już osiągnęliśmy...i co chcemy osiągnąć.

III.Prezentacja
Jak na razie będzie dość skromna, a to dlatego że na chwilę obecną szykujemy duży update(screeny, trailer i inne takie), więc nie chcemy na razie za dużo pokazywać.
Oto mały przedsmak.

-Spas-12(w grze)
[link widoczny dla zalogowanych]

-Hk416(render)
[link widoczny dla zalogowanych]

-Kilka budynków(render)
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

-Daszek(render)
[link widoczny dla zalogowanych]

-Nowe apteczki(render)
[link widoczny dla zalogowanych]

-Zrobione z nudów. Widać tu Hk416, Spas`a i USP które będą dostępne w grze
[link widoczny dla zalogowanych]

-Most
[link widoczny dla zalogowanych]

Niestety na chwilę obecną nie dysponuję żadnymi screenami jeśli chodzi o wystrój plansz, ale zgodnie z powiedzeniem "co się odwlecze to nie uciecze" i na to przyjdzie czas. Tylko nie wiem jeszcze dokładnie kiedy.
Do tego posta będę dokładał wszelkie nowe screeny itp.

No i to by było na tyle, jeśli macie jakieś pytania to walcie śmiało.

Inne linki:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Linki na razie bez nowych informacji, ale możecie zobaczyć początki naszego moda.


Post został pochwalony 1 raz

Ostatnio zmieniony przez KT/Szczekus dnia Pią 13:48, 05 Sie 2011, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Disturbed
Specjalista
Specjalista



Dołączył: 17 Lip 2009
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań Know How*

PostWysłany: Czw 14:47, 01 Paź 2009 Temat postu:

No widać że ekipa się stara Wink Świetny mod będzie . Oczywiście zagram Smile
Powodzenia & Pozdro


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
brda
Moderator
Moderator



Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 304
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kambodża

PostWysłany: Czw 17:41, 01 Paź 2009 Temat postu:

budynki przypomniają te z crysis'a :p

a w tym modzie bedzie jakieś mp czy tylko sp??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KT/Szczekus
****Administrator****
****Administrator****



Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 101 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");

PostWysłany: Czw 18:34, 01 Paź 2009 Temat postu:

brda napisał:
budynki przypomniają te z crysis'a :p

Jeżeli jakościowo to chyba dobrze Twisted Evil
brda napisał:
a w tym modzie bedzie jakieś mp czy tylko sp??

Jak na razie jest to tylko SP, za każdym razem kiedy poruszam ten temat reszta ekipy reaguje dość...no, żywiołowo Guy with axe . Ale nic nie jest przesądzone Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sniper
Administrator forum
Administrator forum



Dołączył: 24 Lut 2008
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 33 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 19:06, 01 Paź 2009 Temat postu:

jak będzie jakaś porządna snajperka, to zagram na pewno : P

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Vigo
Ekspert
Ekspert



Dołączył: 16 Kwi 2009
Posty: 356
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: SandBox2

PostWysłany: Czw 19:10, 01 Paź 2009 Temat postu:

Kolejny mod który zwrócił moją uwagę ;D będzie ciekawie Very HappyVery HappyVery Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
brda
Moderator
Moderator



Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 304
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kambodża

PostWysłany: Pią 17:52, 02 Paź 2009 Temat postu:

KT napisał:

Jeżeli jakościowo to chyba dobrze Twisted Evil


Obustronnie Very Happy tzn.jakościowo i wyglądem Smile

skoro mają być nowe bronie,w roli sniperki chciałbym też zobaczyć moją miłość-Dragunova o ile to bedzie możliwe. Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KT/Szczekus
****Administrator****
****Administrator****



Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 101 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");

PostWysłany: Sob 17:00, 03 Paź 2009 Temat postu:

Na początku chciałbym podziękować za zainteresowanie i komentarze w imieniu całego zespołu.Mr. Green
Dzisiaj właśnie skończyłem prace nad mostem, który znajdzie się w drugiej misji. Potrzeba mu wprawdzie jeszcze kilku poprawek, ale to już raczej kosmetyka.

Model można obejrzeć [link widoczny dla zalogowanych].

@Sniper
Snajperka będzie na 100%, ale nie wiadomo do końca jeszcze jaka.
@brda
Ja sam też jestem za Dragunov`em ^^


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Disturbed
Specjalista
Specjalista



Dołączył: 17 Lip 2009
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań Know How*

PostWysłany: Sob 17:21, 03 Paź 2009 Temat postu:

nom fajny most Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
brda
Moderator
Moderator



Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 304
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kambodża

PostWysłany: Sob 20:19, 03 Paź 2009 Temat postu:

c od osniperki,można by podmienić model z zwykłej sniperki na dragunova,w ten sposób cieszył by nas cały czas Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sniper
Administrator forum
Administrator forum



Dołączył: 24 Lut 2008
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 33 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 11:41, 04 Paź 2009 Temat postu:

Disturbed napisał:
nom fajny most Very Happy


tylko niski framerate na filmiku Razz ja to bym miał pewnie z 200 fps xD PS: też robiłem kiedyś mapki pustynne... Oazy bujnej roślinności.. Chętnie bym pomógł przy tworzeniu mapek, bo MOD nabiera naprawdę fajnych rozmachów.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KT/Szczekus
****Administrator****
****Administrator****



Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 101 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");

PostWysłany: Nie 19:37, 04 Paź 2009 Temat postu:

Sniper napisał:
Disturbed napisał:
nom fajny most Very Happy


tylko niski framerate na filmiku Razz ja to bym miał pewnie z 200 fps xD

Mój komp to żaden cud, za to cudem jest że codziennie da się go jeszcze odpalić. Boję się że kiedyś po prostu połowa danych z moda pójdzie się bimbać Sad

A ta mapka nie ma nic wspólnego z modem Wink, tam tylko testuję nowe obiekty i skrypty(jest w 99% pusta dzięki czemu mogę tam cokolwiek nagrać).


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sprouse




Dołączył: 16 Wrz 2009
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 20:36, 04 Paź 2009 Temat postu:

KT napisał:
Boję się że kiedyś po prostu połowa danych z moda pójdzie się bimbać Sad


Rozumiem Cię, w dzisiejszych czasach komputery nie tanieją, a jak już kupować, to tylko te z najwyższej półki, by wytrzymał jak najdłużej... Crying or Very sad


Ale już koniec Twych obaw! Od teraz, specjalnie i tylko dla Ciebie oferuję ci specjalną usługę, dzięki której, zachowując najwyższą jakość i profesjonalizm, będziesz mógł przechowywać swojego moda na specjalnych, niemieckich serwerach Państwowej Magistrali Danych! Jak myślisz, ile to może kosztować, nawet po "forumowej znajomości"? 2000? 5000 euro?! Shocked Nie, mylisz się! Dla Ciebie opłacimy roczny dostęp do serwera, razem z ubezpieczeniem przed utratą plików! Wybierz naszą firmę i ciesz się poczuciem bezpieczeństwa Twojego moda, tak jak już ponad 20 milionów innych szczęściarzy!



Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Sprouse dnia Nie 20:37, 04 Paź 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sniper
Administrator forum
Administrator forum



Dołączył: 24 Lut 2008
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 33 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 21:05, 04 Paź 2009 Temat postu:

taaa... ale wysyłać to na serwa? nie każdy ma szybkie łącze.. A mody to wielkość minimum 500Mb przy łączu 2Mb to prawie cały dzień wysyłania..

Lepiej skopiować na pendrive Razz

//BRDA:sniper life's good Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KT/Szczekus
****Administrator****
****Administrator****



Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 101 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");

PostWysłany: Pon 9:21, 05 Paź 2009 Temat postu:

ROTFL @Sprouse ^^
Mam rację co do kupna... :/

@Sniper
Też masz rację Razz. Jak uzbieram na pendrive`a to kupię Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KT/Szczekus
****Administrator****
****Administrator****



Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 101 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");

PostWysłany: Sob 15:37, 10 Paź 2009 Temat postu:

UPDATE!

Postanowiliśmy wypuścić nowe informacje nie czekając na skończenie trailera( co jeszcze pewnie trochę potrwa )

A więc na początek zacznę od prologu historii.

Nazywasz się Jack Carver, jesteś żołnierzem jednostek specjalnych, pracujesz dla rządu. Twoim nowym zadaniem jest zlokalizowanie organizacji o nazwie M.O.S. i dowiedzieć się czegoś o ich nowym projekcie. Po jej odnalezieniu postanawiasz zatrudnić się jako najemnik, by wykraść potrzebne informacje. Gdy nadeszła odpowiednia chwila włamujesz się do głównych archiwów i znajdujesz informacje o ich nowym projekcie - "Vaccine of Resurrection"(szczepionka zmartwychwstania). Czytając dokumenty znajdujesz pewnie dziwne wzmianki-"brama do piekła","portale". Nie masz pojęcia o co w tym chodzi, musisz jednak przekazać dokumenty rządowi...i zobaczyć tę bramę na własne oczy.
Jednak nagle słyszysz krzyki i strzały, właśnie rozpoczął się bunt. Niektórzy z najemników byli przeciwko nowym projektom korporacji. Kiedy opuszczasz pomieszczenie zostajesz wzięty za najemnika i złapany. Po tym zabrano Cię wraz z resztą buntowników do więzienia, zostałeś zmuszony do bycia jednym z nich. Może się to jednak okazać bardzo pomocne w wykonaniu twojej misji. Najpierw jednak musisz wydostać się z tego przeklętego więzienia.

"Musisz walczyć o to, by przetrwać...
Poprzez zabicie każdego, kto wejdzie Ci w drogę...
Tak, nastał Czas Zabijania(Killing Time)"

Oto na 99% pewna lista broni które znajdą się w modzie. Inne jak np. snajperka zostaną dodane później.

* Hk USP( z tłumikiem )
* AK-47
* MGL 140
* Spas-12
* Hk 416
* Hk X-M8
* Bizon PP-19
* Dual UMP

Jesteśmy także dumni z tego, że za większość ścieżki dźwiękowej moda odpowiada polski zespół Acrybia! Aby usłyszeć parę wstępnych utworów zapraszamy [link widoczny dla zalogowanych]

A teraz obiecane screeny z leveli(głównie z 2)



[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]


[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych][*1]

[*1]Ten screen z HUD`em jest a)stary b)HUD został całkowicie zmieniony

No i to by było w sumie na tyle, przynajmniej narazie.

Dziękujemy za uwagę.


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sniper
Administrator forum
Administrator forum



Dołączył: 24 Lut 2008
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 33 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 21:42, 10 Paź 2009 Temat postu:

Powiem tak, awansujesz na forum jako

znasz się na robieniu mapek, do tego robisz świetny MOD, powiedz tylko, że zapraszam resztę ekipy na forum to na pewno dostaną jakieś wyróżnienie Wink

Jednym słowem, kawał dobrej roboty.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KT/Szczekus
****Administrator****
****Administrator****



Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 101 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");

PostWysłany: Sob 22:05, 10 Paź 2009 Temat postu:

Dziękuje Smile

Przekaże chłopakom zaproszenie, z Wichrem będzie ciężko bo nie ma na razie neta, ale Tofic pewnie od czasu do czasu by wpadł ^^.

Więcej informacji o modzie, już w przyszłym tygodniu! Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
brda
Moderator
Moderator



Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 304
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kambodża

PostWysłany: Sob 22:20, 10 Paź 2009 Temat postu:

good job really,good job Smile mapy wuglądają profeszjonal Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Disturbed
Specjalista
Specjalista



Dołączył: 17 Lip 2009
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań Know How*

PostWysłany: Nie 9:25, 11 Paź 2009 Temat postu:

No fajne te screeny Wink
Najlepszy ten z tymi trupami Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sprouse




Dołączył: 16 Wrz 2009
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 18:51, 12 Paź 2009 Temat postu:

Wasz mod to po prostu podmiana map, czy zmienia on także HUD gry bądź menu, intro, autorów itd.?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KT/Szczekus
****Administrator****
****Administrator****



Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 101 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");

PostWysłany: Pon 20:30, 12 Paź 2009 Temat postu:

Sprouse napisał:
Wasz mod to po prostu podmiana map

Nigdzie nie wspominałem że to totalna konwersja. A na czym modding polega? Na między innymi tworzeniu nowych map...

Sprouse napisał:
czy zmienia on także HUD gry

KT napisał:
[*1]Ten screen z HUD`em jest a)stary b)HUD został całkowicie zmieniony

...

Sprouse napisał:
(...)bądź menu, intro

Wszystko w swoim czasie. Będzie nowe, będzie.

Sprouse napisał:
autorów

Padłem...

EDIT:
Disturbed napisał:
No fajne te screeny Wink
Najlepszy ten z tymi trupami Very Happy

Mój też Very Happy hehe


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez KT/Szczekus dnia Pon 20:45, 12 Paź 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sprouse




Dołączył: 16 Wrz 2009
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 20:43, 12 Paź 2009 Temat postu:

KT napisał:
Sprouse napisał:
autorów

Padłem...


?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KT/Szczekus
****Administrator****
****Administrator****



Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 101 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");

PostWysłany: Pon 20:46, 12 Paź 2009 Temat postu:

Jak mod może podmieniać autorów...jakoś nie umiem tego skumać, sry.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
brda
Moderator
Moderator



Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 304
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kambodża

PostWysłany: Pon 21:17, 12 Paź 2009 Temat postu:

zapewne chodziło mu o bohaterów

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KT/Szczekus
****Administrator****
****Administrator****



Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 101 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");

PostWysłany: Pon 22:24, 12 Paź 2009 Temat postu:

W takim razie jak już pisałem bohater jest w prawdzie ten sam, ale historia nie ma nic wspólnego z oryginalnym FC. Ale będą tez inne postacie, nowe Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sprouse




Dołączył: 16 Wrz 2009
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 16:20, 13 Paź 2009 Temat postu:

O, kurcze, z wami to jak z małymi dziećmi Wink

W menu gry jest przycisk "Autorzy". Klikamy i wyświetlają się nazwiska autorów gry, w tym także mapperów - warto się podpisać.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KT/Szczekus
****Administrator****
****Administrator****



Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 101 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");

PostWysłany: Wto 22:05, 13 Paź 2009 Temat postu:

To wchodzi w skład menu...oczywiście że będzie zmienione...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KT/Szczekus
****Administrator****
****Administrator****



Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 101 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");

PostWysłany: Nie 16:55, 18 Paź 2009 Temat postu:

Krótko i na temat, oto nasz pierwszy Concept Art przygotowany przez naszego przyjaciela Tofic`a(Black Hawk). Przedstawia on Czarną Katedrę z ostatniej mapy moda.Miłego oglądania!.
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sonic96




Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z nikąd

PostWysłany: Nie 18:50, 18 Paź 2009 Temat postu:

Dżizz myślałem że padne... Czy to produkcja wysooooooooko budżetowa ?
Na taką wygląda...

Powiem jeszcze tylko mapa na pustyni ma klimat Very Happy Very Happy Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KT/Szczekus
****Administrator****
****Administrator****



Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 101 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");

PostWysłany: Pią 14:37, 23 Paź 2009 Temat postu:

Staramy się jak możemy

Oto kilka nowych screenów(głównie rendery).

Hk USP
[link widoczny dla zalogowanych]

MGL-140
[link widoczny dla zalogowanych]

PP-19 Bizon
[link widoczny dla zalogowanych]

Hk 416(był już pokazany, ale Tofic dopracował trochę teksturę)
[link widoczny dla zalogowanych]

Spas-12(też kilka poprawek)
[link widoczny dla zalogowanych]

I jeszcze został...no właśnie...z założenia miał być to krzak ale chyba nie wyszedł nam za bardzo.
Render
[link widoczny dla zalogowanych]
W grze
[link widoczny dla zalogowanych]

Aktualnie pracujemy nad nowymi teksturami na teren, oto co udało nam się uzyskać podczas testów.
[link widoczny dla zalogowanych]
Mogłoby to wyglądać dużo lepiej po zmianie jeszcze tekstury trawy, ale... ograniczenia,ograniczenia i jeszcze raz ograniczenia... Sad

3mcie się
Pozdro!


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sonic96




Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z nikąd

PostWysłany: Pią 16:00, 23 Paź 2009 Temat postu:

0.o Textury Very Nice

Rzeczywiście z lepszą trawą było by znacznie lepiej, ale i tak padłem Very Happy

Modele świetne szczególnie shotgun Twisted Evil


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sniper
Administrator forum
Administrator forum



Dołączył: 24 Lut 2008
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 33 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 10:48, 25 Paź 2009 Temat postu:

super! Ale snajperki jak nie ma tak nie ma Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KT/Szczekus
****Administrator****
****Administrator****



Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 101 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");

PostWysłany: Nie 19:07, 25 Paź 2009 Temat postu:

Będą 2, ale tak pod koniec prac weźmiemy się za modele. Chyba że Wichra znowu coś natknie i zrobi od niechcenia.

Trawa w sumie na 50% będzie zmieniona ale nie da się obejść ograniczenia przez które z daleka jest zamazana, jak zrobiliśmy w przypadku skały(która z 2 końca mapy dalej wygląda zajefajnie).

Ja teraz wróciłem na swojego grata, znowu nie mogę w nic pograć, więc wezmę się za moda...

EDIT:
No i będzie też broń "specjalna", ale to zobaczycie jak już nadejdzie czas na wypuszczenie moda. Mogę powiedzieć tylko że jesli uda się ją zrobić tak jak chcemy to będzie zajefajnie Twisted Evil


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez KT/Szczekus dnia Śro 17:47, 28 Paź 2009, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KT/Szczekus
****Administrator****
****Administrator****



Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 101 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");

PostWysłany: Śro 17:47, 28 Paź 2009 Temat postu:

Oto owoc mojej ostatniej pracy w 3ds max`e. Stara palma była...ekhm no w każdym bądź razie nie podobała mi się. Podkreślam że nie jest jeszcze skończona!
Render + InGame
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
I porównanie(render)
[link widoczny dla zalogowanych]

Statystyki:
Ukończone: 70% 1/5 rodzajów
Polygons: 660- w przybliżeniu
Czas pracy: ok 2-3h(odliczając czas renderingu Razz)

Zmiany:
- Wygląd, jak każdy widzi
- w końcu można jej użyć jako wegetację a nie brush
- zoptymalizowana liczba polygonów względem poprzedniego modelu
- teraz bardzo dobrze działa efekt "falujących liści"...ups, o tym później Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sniper
Administrator forum
Administrator forum



Dołączył: 24 Lut 2008
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 33 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 20:31, 28 Paź 2009 Temat postu:

BRAWO! widziałem już newsa na CryModzie, oby tak dale, kawał dobrej roboty!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wicher
*V.I.P*
*V.I.P*



Dołączył: 29 Paź 2009
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 10:42, 29 Paź 2009 Temat postu:

Dzięki Very Happy

A tak w ogóle to jestem Wicher, Główny Projektant Plansz w Killing Time.
Wasze zainteresowanie i komentarze są zawsze mile widziane Cool
Palma zostanie użyta, wczoraj rozwiązaliśmy wszystkie problemy itp. itp.
A ty Szczekus bierz się za resztę palm, napraw mi te wieżyczki i rób te bronie w końcu! Razz

Yo!
Wicher


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Wicher dnia Czw 10:49, 29 Paź 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sniper
Administrator forum
Administrator forum



Dołączył: 24 Lut 2008
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 33 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 12:19, 29 Paź 2009 Temat postu:

Witamy Wichra Smile Jesteście na forum mile widziani, budujecie naprawdę ciekwaego MODA, 3mamy wszycy kciuki, na forum Far Cry na CryMOD jak i na naszym skromnym forum sandbox.

Yo! Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wicher
*V.I.P*
*V.I.P*



Dołączył: 29 Paź 2009
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 16:51, 29 Paź 2009 Temat postu:

Hehe, dzięx za rangę Super
Przy okazji, ładne forum Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sniper
Administrator forum
Administrator forum



Dołączył: 24 Lut 2008
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 33 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 17:02, 29 Paź 2009 Temat postu:

spoko, zapraszam resztę ekipy Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KT/Szczekus
****Administrator****
****Administrator****



Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 101 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");

PostWysłany: Pon 0:35, 02 Lis 2009 Temat postu:

Zdaje mi się że wymodelowałem ją dopiero pół roku temu, a już wyruszyła w świat ... Ach, nie ta historia. Widać że moje stare palmy(ich specjalnie przygotowana, mocno dopracowana wersja względem tych, których używaliśmy) spodobały się na tyle, że zostały użyte przez innych mapperów!
Oto mp_djxa_buggyball w wersji 0.97.54 -->[link widoczny dla zalogowanych](2 post)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KT/Szczekus
****Administrator****
****Administrator****



Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 101 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");

PostWysłany: Pon 11:09, 09 Lis 2009 Temat postu:

Staramy się właśnie przygotować gameplay`a, ujęcia już nagrane, pozostaje skomponowanie ścieżki dźwiękowej i złożenie tego do "kupy", że się tak wyrażę brzydko Razz
Potem trailer... ale to już odległa przyszłość.
Na chwile obecną muszę naprawić nasza mapę(spierniczony plik .cry). Po naprawie za około miesiąc powinna być gotowa(łał, nasza pierwsza mapka!<szok>) :hamster_bigeyes:

EDIT:
Mapka naprawiona, można brać się do roboty.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez KT/Szczekus dnia Nie 1:40, 15 Lis 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wicher
*V.I.P*
*V.I.P*



Dołączył: 29 Paź 2009
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 23:46, 15 Lis 2009 Temat postu:

Do wypuszczenia pełnej wersji trailer`a zostało jeszcze tylko kilka poprawek, dlatego chciałbym wam pokazać jego specjalnie przygotowaną, mocno skróconą wersję. Oto ona:
[link widoczny dla zalogowanych]
YouTuBe.com

Pozdro!
Wicher Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Vigo
Ekspert
Ekspert



Dołączył: 16 Kwi 2009
Posty: 356
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: SandBox2

PostWysłany: Pon 15:58, 16 Lis 2009 Temat postu:

Filmik zawalisty ;] Widzę że jesteście nie tylko dobrzy w robieniu mapek ale także w tworzeniu/obróbce filmików ;D

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KT/Szczekus
****Administrator****
****Administrator****



Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 101 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");

PostWysłany: Pon 18:33, 16 Lis 2009 Temat postu:

Dzięki Smile
Właściwie to ten filmik jest niedokończony, ale ciiiii... Razz(dzisiaj się o tym dowiedziałem od Tofic`a xD). Ważne że się podoba Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
brda
Moderator
Moderator



Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 304
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kambodża

PostWysłany: Pon 22:38, 16 Lis 2009 Temat postu:

no świetna robota

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KT/Szczekus
****Administrator****
****Administrator****



Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 101 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");

PostWysłany: Pon 17:08, 21 Gru 2009 Temat postu:

Hejka,
Na początek chciałem wszystkich przywitać i przeprosić iż mimo naszych starań nie udało nam się do tej pory skończyć trailera ani innej wartej wzmianki rzeczy. Powodów dlaczego stało się tak a nie inaczej jest sporo, więc nie będę się tu rozdrabniał. Większość z nich została już wyeliminowana( Wicher i Tofic wzieli się do roboty, ja jestem offline ), także prace nad modem zostały wznowione, co mam nadzieję cieszy również was Smile


A i tak przy okazji wspomnę że właśnie rozpoczęły się nominacje do MOTY 2009 ( Mod of The Year ). Zainteresowanych zapraszam na [link widoczny dla zalogowanych] aby znaleźć swoich faworytów i oczywiście głosować.
Mamy nadzieję że nie poskąpicie głosów również na Killing Time Wink

3majcie się!


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez KT/Szczekus dnia Pon 17:10, 21 Gru 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marcinLDZ




Dołączył: 19 Gru 2008
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź

PostWysłany: Pon 19:13, 21 Gru 2009 Temat postu:

nominowałem was

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KT/Szczekus
****Administrator****
****Administrator****



Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 101 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");

PostWysłany: Śro 9:18, 20 Sty 2010 Temat postu:

Chciałbym podziękować każdemu kto zagłosował, jednak Delta Sector ten mod nigdy nie będzie, więc i też na wysokie miejsce nie mamy co liczyć. Chociaż, może kiedyś... Wink


A oto ostatni model Wichra Very Happy
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sonic96




Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z nikąd

PostWysłany: Śro 11:22, 20 Sty 2010 Temat postu:

Zdolny macie zespół. Model superancki. Czy będzie można zobaczyć wersje oteksutrowaną.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum www.sandbox.fora.pl Strona Główna -> [FC]Zapowiedzi Map i Modów Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Strona 1 z 6


Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB Š 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by JR9 for stylerbb.net
Regulamin